شهربازی کیش

شهربازی هایلند کیش و پارک آبی اوشن کیش

یکی از جاذبه های گردشگری که ما در تور کیش بلیط اینجا در اختیار شما می گذاریم شهربازی پیشرفته هیلند کیش و پارک آبی کیش است که برای سنین مختلف لذت بخش و جذاب است. این مجموعه در سال ۷۸ تاسیس شد و در نوع خود یکی از مجهزترین مجموعه های تفریحی در کشور است که به علاوه وسایل بازی دارای خدماتی دیگر برای رفاه حال بازدیدکنندگان میباشد. مجله گردشگری بلیط اینجا، در این مقاله عکس شهربازی کیش و  اطلاعات لازم درمورد تورکیش آژانس انوار راه توس  این تور را  فراهم کرده است.

هایلند پارک کیش

شهربازی کیش کجاست ؟

آدرس شهربازی هایلند کیش در نزدیکی میدان امیرکبیر کیش در داخل پارک شهر کیش است. شهربازی هایلند دارای دستگاه های تفریحی ایرانی و خارجی است که مناسب تمام سنین است و نیز پیشرفته ترین تجهیزات بازی همراه با تکنولوژی روز دنیا و هیجان بالا برای گذراندن اوقات فراغت تمام اعضای خانواده میباشد.

این دستگاه های مجهز شامل: رولر کاستر هوایی، رولر کاستر آبی، چرخ و فلک، رودخانه وحشی، ماشین ضربتی و ماشین آبی، کشتی رنجر، قطار لاستیکی و… میباشد.

عکس شهربازی کیش

شهربازی کیش

گفتیم که این مجموعه دارای فضای سرپوشیده نیز هست و سرگرمی های این فضای سرپوشیده شامل: لیزرمار، سینمای هفت بعدی، سینما گیم، اتاق ماموریت فرار، شبیه ساز پرواز با چرخش ۷۲۰ درجه و… میباشد.

قیمت شهربازی کیش

برای اطلاع از قیمت بلیط شهربازی هایلند کیش می توانید به سایت شهربازی هایلند کیش مراجعه کنید یا با همکاران ما در بلیط اینجا تماس بگیرید.

پارک آبی کیش

ظاهرا جاذبه های تفریحی که ما در تورکیش بلیط اینجا داریم تمام شدنی نیست. طبق نظرات در مورد پارک آبی کیش ، پارک اوشن یک سرزمین بزرگ آبی و جادویی است که نظیر آن در سطح کشور وجود ندارد!!! این پارک زیبا و هیجان انگیز در سال ۹۵ براساس افسانه ی دزدان دریایی و قلعه خورشید افتتاح شد. پراک آبی کیش  در زمستان هم زیباست و درحال حاضر در این پارک ۱۳ راید، ۴ استخر و یک سونا وجود دارد. همچنین این پارک آبی برای رفع خستگی دارای امکاناتی مثل رستوران ها و نوشیدنی های زیادی است. این پارک آبی طبق قوانین اسلامی، روزهای خاصی برای مردان و روزهایی مخصوص خانم ها میباشد.

تخفیف پارک آبی کیش:

برای اطلاع از تخفیف بلیط پارک آبی کیش می توانید به وبسایت پارک اوشن کیش مراجعه کنید یا با همکاران ما در بلیط اینجا تماس بگیرید .

آدرس پارک آبی کیش:

هرمزگان_ کیش_ جاده ی جهان_ تم پارک آبی

تلفن تماس: ۰۷۶۴۴۴۶۵۹۸۵

شهربازی کیش

برای رزرو و خرید تور کیش با ما در ارتباط باشید:

شرکت خدمات مسافرت ایرانگردی و جهانگردی انوار راه توس(بلیط اینجا)

آدرس: مشهدمقدس-بلوارشهیدکامیاب-بین۳۰و ۳۲ پلاک ۳۳۴

تلفن تماس:۰۵۱۳۲۲۳۳۰۰۰

بلیط  تهران به کیش

بلیط مشهد کیش

پیشنهاد بلیط اینجا: پارس سافاری کیش 

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
3 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مرتضی
مرتضی
4 سال قبل

همه ی تفریحات کیش خوبه ولی هزینه هاش زیاده

نجمه
نجمه
4 سال قبل

هم شهربازیش خوبه هم پارک آبی

آنا بنی اسدی
آنا بنی اسدی
4 سال قبل

من مشهدیم و تاحالا فقط پارک های آبی مشهد و رفتم
فکر کنم این خیلی باحال تر باشه