تور کیش

مناسب ترین تور کیش برای شما !

جزیره زیبای کیش در میان گردشگران به یکی از مهم ترین قطب های گردشگری ایران شهرت پیدا کرده است. ما جذابیت های زیادی در تور جزیره زیبای کیش برای شما فراهم کردیم، که در کمترین زمان و مناسب ترین قیمت از زیباترین سواحل مرجانی آرام و چشم نواز لذت خواهید برد.

علاوه بر لذت خرید در مراکز خرید کیش و تفریحات آبی جذاب، ما برای شما برنامه ویژه ای از جذابیت‌های تاریخی، باغ‌وحش با حیوانات گوناگون و پارک‌های تماشایی کیش در این سفر برای شما فراهم کردیم تا لذت کافی را از سفرتان ببرید. سفر با تور کیش بلیط اینجا سفریست مقرون به صرفه و درعین حال جذاب که میتوانید لذت سفر به چندین کشور را در یک جزیره تجربه کنید.

درمجله گردشگری بلیط اینجا ما اطلاعات لازم برای تورهای کیش بلیط اینجا را در اختیار شما میگذاریم.

ما در سفر به این جزیره زیبا بهترین همراه و همسفر شما خواهیم بود:

از آنجایی که آژانس انوار راه توس کارگزار رسمی گردشگری تورهای تخصصی جزیره زیبای کیش است، امکانات ویژه ای برای شما فراهم آورده است. از جمله این امکانات:

هتل های ۵ ستاره و ۴ ستاره کیش

کشتی آکواریوم و کشتی آرتمیس و کشتی یونانی

پارک دلفین های کیش

ترانسفر اختصاصی رایگان

گشت جزیره رایگان

و تمام اماکن زیبای تفریحی و گردشگری کیش

و اما در آخر باید گفت که امکانات تنها گزینه و تضمین کننده سفری به یادماندنی نیست، سفری آرام و دلنشین مستلزم آمادگی قبل از سفر نیز هست، پیش از سفر حتما اطلاعاتی لازم راجبه مقصد مورد نظرتان کسب کنید تا سفری بی دقدقه و استرس داشته باشید، اطلاعاتی نظیر بهترین زمان سفر، برترین هتل ها و اقامت گاه ها و… . ما در بلیط اینجا مشاوران و مسئولین مجربی داریم که قبل از خرید تور تمام اطلاعاتی که نیاز دارید را به صورت رایگان دراختیار شما میگذارند و درطول سفر در کنار شما خواهند بود تا برای شما سفری لذت بخش بسازند.

تور کیش

ویژگی های تور کیش معتبر، چطور معتبر ترین تور های کیش را بشناسیم؟

۱.تنها از تور هایی استفاده کنید که طبق قرار داد به فراهم کردن نیاز های شما در طول سفر اقدام کنند و دارای قرارداد کتبی باشند.

۲.قبل از عقد قرار داد هر توری در رابطه با هتل خود اطلاعات لازم را کسب کنید.

۳.به ساعت پروازتان و ساعت تحویل اتاقتان دقت کنید. تحویل اتاق قبل از ۲ بعد از ظهر هزینه ای مازاد بر اقامت دارد.

۴.هزینه تورهای کیش بر اساس هتلی که انتخاب کرده اید تغییر میکند، پس زمان انتخاب تور برای هتلی پول بیشتر بپردازید که ارزش هزینه اظافی را داشته باشد.

۵.هزینه تورهای کیش در ایام و فصول مختلف سال تغییر می کند، پس اگر نگران هزینه هایتان هستید در رابطه با هزینه هتل ها و جاذبه های گردشگری در ایام خاص تحقیق کنید.

تور کیش

بهترین زمان سفر به کیش

جزیره زیبای کیش دارای تابستان های گرمی است و همانطور که می دانید رطوبت هوا به بالاترین درجه خود و حتی به صد درصد میرسد ولی وضعیت آب و هوای این جزیره در فصل زمستان معتدل است. به همین علت در طول سفر با تور کیش حتی در زمستان هم شاهد بارش باران زیادی نخواهید بود. پس بهترین زمان سفر به کیش از آذر تا فروردین میباشد، در این ماه ها هوا معتدل و بسیار مناسب برای گشت و گذار در مکان های دیدنی جزیره است.

تور کیش

برای رزرو و خرید تور کیش با ما در ارتباط باشید:

شرکت خدمات مسافرت ایرانگردی و جهانگردی انوار راه توس(بلیط اینجا)

آدرس: مشهدمقدس-بلوارشهیدکامیاب-بین۳۰و ۳۲ پلاک ۳۳۴

تلفن تماس:۰۵۱۳۲۲۳۳۰۰۰

بلیط  تهران به کیش

بلیط مشهد کیش

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها