بام لند تهران بزرگ

بام لند از مکان های تفریحی و گردشگری تهران، است.این مجموعه که در نزدیکی دریاچه ی زیبای چیتگر یا شهدای خلیج فارس واقع گردیده است ؛ طرفدران خاص وجوان را به خوداختصاص می دهد.ما اینبار در بلیط اینجا به معرفی مرکز خرید های بام لند ، رستوران ها ، مجموعه های تفریحی ، شهربازی و پارک این منطقه می پردازیم ؛ پس با ما همراه باشید.

برای شناخت فضاهای تفریحی دیگر تهران ودیدنی های شهر تهران از بلیط اینجا کلیک کنید.

دریاچه چیتگر بام لند تهران

معرفی بام لند تهران :

این مجموعه که به تازگی افتتاح شده است و مجهز به تمامی امکنات رفاهی می باشد و تفریحات سالمی که به ذهنتان می رسد را در خود جمع کرده است.و با بازدید از بام لند با یک تیر صدها نشان زده اید.چراکه می توانید از جاهای دیدنی این مجموعه همچون مرکز خرید لاکچری وشیک ، دریاچه چیتگر ، منطقه ی مخصوص پیادروی در کنار دریاچه ، پیست دوچرخه سواری ، شهربازی ،ماهیگیری، قایقرانی ، جشن ها و جُنگ های شادی با حضور هنرمندان ، کافه ها ، رستوران های بزرگ و زیبا ، استفاده کنید.

بام لند تهران

وسعت بام لند تهران ۶۰ هزار مترمربع است ، که تقریبا ۱۳ هزار مترمربع آن به محیط تجاری آن جا اختصاص یافته است.

آب و هوای این منطقه به علت وجود دریاچه ی زیبای چیتگر بسیار مطبوع و دلنشین است ، که این امر بازدیدکنندگان بسیاری را به خود جلب کرده است و نیز به فضای رستوران ها و کافه های آنجا رونق بخشیده است. اکثر تهرانی ها آخر هفته ها و تعطیلات خودشان را همراه با عزیزانشان در بام لند سپری می کنند.

برای سفر به تهران و رزرو انلاین بلیط و هتل ارزان قیمت و نیز اطلاع از دیگر مکان های تفریحی تهران از بلیط اینجا کلیک کنید.

بام لند تهران در زمستان

معماری زیبای بام لند :

مجموعه بام لند با طراحی و معماری طراحان بزرگ و توانمد ایرانی نظیر مریم یوسفی و مرتضی ادیب ساخته شده است. بام لند به علت قرار گرفتن در نزدیکی دریاچه چیتگر معماران این مجموعه را معماری ای متفاوت و زیبا واداشت که جدا از برج های مرتفع داخل شهر باشد و تصمیم گرفتند که با ساخت مرکز خریدی که از ۱۲ ویلای دو طبقه تشکیل شده است فضایی مشابه با ساختمان های مسکونی معمولی درون شهری ایجاد کنند. که این امر سبب شده است که مردم برای بازید از قسمت های مختلف مرکز خرید ، با فضاهای متنوع و طراحی های متافوت و زیبایی روبرو شوند و محیط برایشان تکراری نباشد ، تا از تفریح و خرید خود لذت دو چندان ببرند.

بام لند تهران

برای سفر به تهران و رزرو انلاین بلیط و هتل ارزان قیمت و نیز اطلاع از دیگر مکان های تفریحی تهران از بلیط اینجا کلیک کنید.

کلوپ ماهیگیری چیتگر در بام لند

کلوپ ماهیگیری چیتگر تهران به علت وجود فروشگاه مخصوص لوازم ماهیگیری و مجموعه ی مخصوص ماهیگیری با ۳۲ محل مخصوص ماهیگیری و به طول ۳۲ متر ، فضای بسیار مناسبی را برای علاقه مندان به ماهیگیری به وجود آورده است.علت ساختن این کلوپ در بام لند وجود فراوان ماهی در دریاچه چیتگر می باشد. از دیگر خدمات این منطقه می توان به سرویس کترینگ ، پذیرایی با انواع نوشیدنی های سرد و گرم و همچنین آموزش ماهیگیری را نام برد.

ساعات بازیدید: هر روز هفته از ساعت ۶/۳۰ صبح الی ۲۳

کلوپ ماهیگیری بام لند تهران

برای سفر به تهران و رزرو انلاین بلیط و هتل ارزان قیمت و نیز اطلاع از دیگر مکان های تفریحی تهران از بلیط اینجا کلیک کنید.

مراکز خرید بام لند :

مرکز خرید بام لند یکی از مرکز خریدهایی است که تقریبا اکثر برندهای خارجی و ایرانی را در خود دارد ، به طوریکه جزء محبوب ترین مرکزهای خرید برندپوشان حرفه ای شده است . مرکز خرید بام لند شامل فروشگاه ها و بوتیک هایی نظیر : لوازم خانگی ، پوشاک ، طلا و جواهرات می باشد.

مرکز خرید بام لند تهران

پوشاک :

قسمت پوشاک این منطقه در طبقه ی منفی یک قرار گرفته است ، که شامل برندهای معروفی همچون :

ال سی وایکیکی / اسکچرز / اُوی اس / منگو / دومینگز / کالینز / سله بن / اسکای اسکارف / سرژه و…. همچنین آدیداس و ریباک در قسمت ورزشی دیده می شوند. ، که تمامی این برندها بهترین محصولات را در اختیار مشتریان می گذارند.

مرکز خرید بام لند تهران

طلا و جواهرات / ساعت :

این قسمت از بام لند را کسانی که علاقه ی خاصی به طلا و جواهرات و همچنین ساعت های برند و با کیفیت دارند قطعا می شناسند ، برندهای معروفی از قبیل : کیا گالری / سواروسکی / ریما گالری / سواروسکی / سواچ و… در این قسمت قرار گرفته اند.

بورس طلا و جواهر و ساعت بام لند تهران

لوازم الکتریکی و خانگی :

یکی دیگر از بخش های بام لند تهران فروشگاه های لوازم الکتریکی و خانگی که در طبقه ی همکف و منفی یک واقع شده است.از فروشگاه های این قسمت ، فروشگاه تاتی را می توان نام برد که لوازم خانگی درجه یک و با کیفیتی را به شما عرضه می کنند و همچنین فروشگاه سام لند که لوازم الکتریکی بسیار با دوامی را به شما عرضه خواهند کرد.

برای سفر به تهران و رزرو انلاین بلیط و هتل ارزان قیمت و نیز اطلاع از دیگر مکان های تفریحی تهران از بلیط اینجا کلیک کنید.

قایقـرانـی در بام لـند:

از جذابترین و مفرح ترین تفریحات بام لند می توان به قایقرانی اشاره کرد . دریاچه ی زیبای چیتگر ( شهدای خلیج فارس ) دارای ۲ اسکله برای قایقرانی است که یک اسکله آن در بام لند می باشد که قایق های آن شامل قایق های پدالی دو و چهار نفره می باشد.
همچنین قایق های موتوری بسیار جذاب به گردشگران عزیز این امکان را می دهد که با خرید هر بلیط می توانید به مدت سی دقیقه از قایق پدالی استفاده کرده و در هرکجای دریاچه که مایل بودید می توانید بروید. همچنین استفاده از قایق های موتوری به گونه ای است که فقط می توانید یک دور به دور دریاچه بچرخید.

مرکز قایقرانی در بام لند تهران

پیست پاتیناژ بام لند :

پاتیناژ یا اسکیت روی یخ یک ورزش و حرکت نمایشی بسیار زیبا و با تمرکز بالا است ، بام لند این امکان را برای شما فراهم کرده و با ایجاد ییست پاتیناژ هم برای افرادی که مهارت دارند و هم برای افرادی ( همراه با آموزش ) لحظات هیجان انگیز و پرخاطره ای را برای شما به ارمغان می آورد.

پیست پاتیناژ در بام لند تهران

برای سفر به تهران و رزرو انلاین بلیط و هتل ارزان قیمت و نیز اطلاع از دیگر مکان های تفریحی تهران از بلیط اینجا کلیک کنید.

شهربازی بام لند:

شهربازی بام لند در قسمت انتهایی در سمت راست این مجموعه قرار گرفته است که شامل بازی های متنوع و وسایل بازی جذاب همچون ماشین برقی / چرخ و فلک / و.. وجود دارد .

علاوه بر این شهربازی ، مکان هایی مشابه برای تفریح و سرگرمی در بام لند ساخته شده است نظیر:

شهربازی بام لند تهران

شهربازی سرپوشیده کیدز گاردن :

در ضلع شرقی بام لند ، شهربازی کیدز گاردن از به روز ترین شهربازی های سرپوشیده ایران به شمار می رود، و از امکانات دیگر این شهربازی می توان فوتبال دستی ، سرسره ، ایرهاکی ، نقاشی صورت کودکان ، عکاسی از کودک دلبندتان و .. نام برد.

شهربازی کیدز گاردن دربام لند  تهران

ساحل شنی پرشین :

این مجموعه با نام ساحل شنی پرشین به عنوان اولین ساحل شنی بزرگ تهران با وسعت ۳۰۰ مترمربع برای کودکان در غرب مجموعه قرار گرفته است.

ساحل شنی پرشین بام لند تهران

چطور به بام لند برویم؟

آدرس : ﺗﻬﺮان / ﺑﺰرﮔﺮاه ﻫﻤﺖ / ﺧﺮوﺟﯽ ﺑﻠﻮار ﮐﺎﺷﺎن / میدان موج / خیابان موج / بلوار صدف / مرکز تجاری تفریحی بام لند
از طریق اتوموبیل شخصی : شما طبق هر مسیری که می آیید باید از طریق گوگل مپ مکان خودتان را مشخص کرده و طبق مسیریابی پیش بروید.
از طریق مترو : خط ۵ مترو را سوار شده و در ایستگاه چیتگر پیاده شوید ، سپس توسط تاکسی های ایستگاه چیتگر خود را به خیابان موج و میدان موج برسانید به راننده ی محترم مقصد بام لند چیتگر را بگویید.
از طریق اتوبوس : اتوبوس های خط ۳۲۳ پایانه آزادی – شهید باقری را سوار می شوید و در ایستگاه بلوار کاشان از اتوبوس پیاده شده و به سمت بلوار موج چند متر پیاده روی می کنید ، و به بام لند می رسید.

بام لند تهران از نمای بالا

پارکینگ بام لند :

افرادی که با اتوموبیل شخصی خود به بام لند می آیند می توانند روبروی بلوک C از پارکینگ این مجموعه استفاده نمایند.

ساعات کاری :

روزهای کاری : ۹ صبح الی ۱ بامداد
روزهای تعطیل : ۸ صیح الی ۱ بامداد

پارکینگ بام لند تهران


برای سفر به تهران و رزرو انلاین بلیط و هتل ارزان قیمت و نیز اطلاع از دیگر مکان های تفریحی تهران از بلیط اینجا کلیک کنید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رومینا
رومینا
3 سال قبل

من خیلی میرم تهران ولی تاحالا اینجا نرفتم حتما سفر بعدی میرم اینجا مرسی از سایت خوبتون

رضا
رضا
3 سال قبل

چقدر قشنگه