هتل های گران قیمت و لوکس ایران را بشناسید

هتل های لوکس ایران

گاهی هتل های مجلل و چندستاره به تنهایی جاذبه گردشگری محسوب میشوند و میتواند جذب کننده توریست ها باشد. با بلیط اینجا همراه باشید تا در این مطلب شما را با هتل های لوکس ایران آشنا کنیم.

 

هتل درویشی مشهد

این هتل در حاشیه خیابان امام رضا مشهد قرار دارد و مرتفع ترین هتل آتریوم (هتل با فضای باز میانی) در شرق کشور محسوب میشود. هتل درویشی به جز اتاق های متعددی که دارد، ۵ رستوران متفاوت دارد که هریک دارای منوی جداگانه ای هستند. به عنوان مثال در یکی از این رستوران ها که برکخ نام دارد مشتریان میتوانند ماهی سفارش دهند و آن را به چند مدل مختلف سرو کنند و در دیگری غذای مراکشی سرو میشود. اتاق های این هتل گران قیمت محسوب میشوند ولی باتوجه به خدماتی مانند ترانسفر، استخر و سونا و … که هتل به صورت رایگان دراختیار میهمانان می گذارد، به صرفه محسوب میشود.

هتل های مجلل ایران

 

خرید بلیط هواپیما مشهد    خرید بلیط قطار مشهد     بلیط هواپیما ارزان تهران به مشهد

 

هتل داریوش کیش

هتل داریوش یک هتل ۵ ستاره در کیش است که شبیه به تخت جمشید ساخته شده و بیانگر افتخار و عزت ایران در دوران هخامنشیان است. این هتل دارای ۵۰۰ تخت و ۲۰۰ اتاق است که با سرمایه ی ۱۲۵ میلیون دلاری در زمینی به مساحت ۱۲۱ هزار و ۳۳۰ متر ساخته شده است. از امکانات این هتل میتوان به سالن بیلیارد، پینگ پونگ، ماساژور های تایلندی و قایق سواری اشاره کرد. همچنین میهمانان این هتل می توانند از تخفیف ۵۰% پارک دلفین ها و باغ پرندگان کیش استفاده کنند.

هتل های مجلل ایران

  خرید بلیط هواپیما کیش    بلیط هواپیما ارزان تهران به کیش     بلیط هواپیما ارزان مشهد به کیش

 

هتل اسپیناس تهران

شاید اسم هتل اسپیناس آستارا به گوشتان خورده باشد، باید بگوییم که پس از به سود رسیدن این هتل، هتل اسپیناس تهران در بلوار کشاورز تهران با ۲۲۴ اتاق احداث شد. برای ساخت این هتل ۵۶ میلیارد تومان هزینه شد و ۲۷ ماه به طول انجامید تا سرانجام در اسفند ۱۳۸۸ هتل اسپیناس تهران افتتاح شد.

هتل های مجلل ایران

خرید بلیط هواپیما تهران    خرید بلیط قطار تهران     بلیط  ارزان مشهد به تهران

 

هتل صخره ای کندوان

این هتل سومین هتل صخره ای میباشد و جزو هتل های منحصر به فرد جهان به شمار می رود. روستای قدیمی کندوان در ۲۲ کیلومتری شهر اسکو و در ۶۲ کیلومتری شهر تبریز قرار دارد. برخی افراد عقیده دارند قدمت این روستا به قرن هفتم هجری برمیگردد و به اعتقاد برخی دیگر به قبل از اسلام میرسد. معماری هتل کندوان نیز با الهام از خانه های این روستا ساخته شده است. این هتل دارای ۴۰ کرانه یا اتاق میباشد که از ۱۶ کرانه آن میتوان استفاده کرد.

هتل های مجلل ایران

خرید بلیط هواپیما یزد     خرید بلیط قطار یزد    بلیط ارزان تهران به یزد  

 

هتل عباسی اصفهان

این هتل قدیمی ترین و اصیل ترین هتل ایران است. این هتل دارای ۱۸۶ اتاق است. مجموعه هتل عباسی اصفهان به دستور شاه سلطان حسین صفوی ساخته شد که آن را به مادرش پیشکش کرد. از این رو ساختمان این هتل در دوران صفویان کاربرد های دیگری نیز داشته است.

هتل های مجلل ایران

خرید بلیط هواپیما اصفهان    خرید بلیط قطار اصفهان     بلیط ارزان تهران به اصفهان

 

خاطرات و تجربه های خود را در سفر به این هتل ها با ما به اشتراک بگذارید.

پیشنهاد بلیط اینجا: آیا میدانید کدام یک از هتل های یزد جاذبه گردشگری است؟

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
3 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
زهرا
زهرا
4 سال قبل

وای چقدر هتل کندوان خوبه دلم خواست یه شب اونجا باشم

نازی
نازی
4 سال قبل

هتل داریوش کیش خیلی خوبه

کامران
کامران
4 سال قبل

استخر هتل درویشی عااالیه