بهترین هتل های شیراز

بهترین هتل های شیراز

شهر شیراز یکی از پرگردشگرترین و محبوب ترین شهر های ایران است که نه تنها در داخل بلکه در بین توریست های خارجی طرفداران زیادی دارد . در واقع شیراز به خاطر آب و هوای معتدل و دل انگیز و جاذبه های گزدشگری بسیاری که دارد به خصوص در بهار مقصد بسیار مناسبی برای سفر و گشت و گذار به شمار میرود . بنابراین  ما در این مطلب قصد داریم به بررسی بهترین هتل های شیراز بپردازیم تا در سفر به این شهر به راحتی محلی متناسب با علایق و بودجه ی خود برای اقامتتان انتخاب کنید . 

 

هتل بزرگ شیراز

اولین مکانی که در بررسی بهترین هتل های شیراز به آن خواهیم پرداخت هتل بزرگ شیراز است .این مجموعه در کنار دروازه قرآن شیراز در ۱۳ طبقه ساخته شده است . هتل بزرگ شیراز منطبق بر استانداردهای بین‌المللی هتلی ۵ ستاره محسوب می‌شود که نمای ظاهری آن به شکل یک کشتی طراحی شده یکی از آپشن‌هایی که این هتل دارد موقعیت جغرافیایی آن و دسترسی آسان از آن به فرودگاه و دیدنی‌های شهر مثل حافظیه ،دروازه قرآن و… است. این مجموعه اقامتی با داشتن ۱۵۸ اتاق ،رستوران‌های مختلف ایرانی و بین المللی ،کافی شاپ، پارکینگ، استخر و سالن بدنسازی با ارائه بهترین کیفیت میزبان مسافران و گردشگران است .

هتل زندیه

یکی دیگر از هتل‌های لوکس و ۵ ستاره شیراز هتل زندیه نام دارد که با معماری اصیل و سنتی که در آن به کار گرفته شده محبوبیت بالایی بین مسافران دارد. ساختمان هتل دارای ۷ طبقه و ۸۰ واحد اقامتی است . یکی از جذابیت‌های این مجموعه داشتن اتاقی به عنوان اتاق ماه عسل است که با دیزاینی خاص و زیبا میزبان زوج‌های جوان که برای ماه عسل به شیراز سفر کرده‌اند می‌باشد. اتاق هانی مون هتل زندیه امکانات ویژه‌ای مثل سرو غذا در اتاق ،استخر رایگان، گل آرایی ،سالن ماساژ و…را در اختیار میهمانان ویژه خود قرار می‌دهد. مجموعه اقامتی زندیه در نزدیکی ارگ کریم خان و در بلوار هجرت شیراز در سال ۱۳۹۴ ساخته شده . بازارچه صنایع دستی، سالن بدنسازی ،حمام سنتی ،استخر. سونا و جکوزی ،انواع رستوران‌ها ،کافی شاپ، پارکینگ، صندوق امانات و… بخشی از امکانات هتل زندیه شیراز است .

 

هتل چمران 

هتل چمران هم یک هتل ۵ ستاره در شیراز است که با داشتن ۳۰ طبقه بلندترین هتل  این شهر به شمار می‌رود . این مجموعه شیک و لوکس ۲۵۰ واحد اقامتی شامل اتاق و سوئیت دارد و در بلوار شهید چمران شیراز ساخته شده . ارتفاع زیاد ساختمان باعث شده اتاق‌ها و سوئیت‌های آن چشم اندازی زیبا، و کم نظیر به شهر شیراز و باغ‌های آن داشته باشد . از امکانات این مجموعه می‌توان به داشتن ۶ رستوران، مجموعه ورزشی، کافی شاپ، سالن ماساژ استخر، حمام مغربی و … اشاره کرد .

 

هتل هما

اگر شما هم ساکن هر کدام از شهرهای بزرگ ایران باشید حتماً با مجموعه هتل‌های هما آشنایی دارید. چرا که این مجموعه در اغلب شهرها چندین شعبه دارد. یکی از شعبه‌های مجموعه هتل‌های هما نیز در خیابان مشکین فام شهر شیراز واقع شده است . هتل همای شیراز در یکی از باغ‌های این شهر و با چشم اندازی سرسبز و دیدنی در ۸ طبقه ساخته شده . همه ی حدود ۲۴۰ واحد اقامتی این هتل منظره‌ای رو به باغ و کوه‌های اطراف دارد . این مجموعه نیز مانند سایر هتل‌های لوکس و ۵ ستاره از امکاناتی مثل اینترنت رایگان ،صبحانه سلف ،چندین رستوران ایرانی و بین المللی، پارکینگ و …برخوردار است.

 

هتل پرسپولیس

هتل پرسپولیس یکی دیگر از بهترین هتل های شیراز است. که در مرکز این شهر و در نزدیکی جاهای دیدنی مثل حافظیه، ارگ کریم خان، باغ جهان نما، شاهچراغ، باغ عفیف آباد ،حمام وکیل و…واقع شده . این مجموعه اقامتی با ۱۰۴ اتاق و سوئیت در ۷ طبقه میزبان مسافران و مهمانان است . از مهم‌ترین آپشن‌هایی که این هتل  دارد .رستورانی بی‌نظیر در طبقه همکف این مجموعه است که در آن انواع غذاهای ایرانی و بین‌المللی در بالاترین کیفیت و بهترین ‌و لذیذترین طعم ها سرو می‌شود .

 

هتل کریم خان

خیابان رودکی شیراز میزبان یکی دیگر از بهترین هتل‌های این شهر است که در سال ۱۳۹۲ افتتاح گردید . این هتل ۶ طبقه و ۶۳ اتاق دارد و با اینکه هتلی قدیمی به شمار نمی‌رود اما نمای آن به سبک قدیمی و آجری ساخته شده .به صورتی که در آن تلفیقی از معماری سنتی و مدرن به چشم می‌خورد. از هتل کریم خان می‌توانید به راحتی به جاهای دیدنی شیراز مانند: شاهچراغ ،حافظیه، سعدیه، باغ ارم و… بروید. داشتن یک فروشگاه صنایع دستی با انواع محصولات میناکاری ، خاتم کاری و چرمی و یک چایخانه سنتی با فضایی با صفا و اصیل از ویژگی‌ها و جذابیت‌های این هتل است .

 

 

هتل ارگ

هتل ارگ یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های شیراز به شمار می‌رود که در سال ۱۳۷۰ افتتاح شد و در سال ۸۳ مورد بازسازی قرار گرفت . اگر می‌خواهید در سفر خود به این شهر برای اقامت خود هزینه ی گزافی نکنید ؛ هتل ارگ می‌تواند انتخاب خوبی برای شما باشد . اما خیال نکنید این مجموعه شرایط مناسبی ندارد . همه ی واحدهای اقامتی هتل بسیار تمیز و شیک می‌باشد و امکانات مطلوبی به مسافران ارائه می‌دهد . همچنین دسترسی این هتل به جاهایی مانند: ارگ کریم خان، باغ جهان نما ، شاهچراغ و .. به محبوبیت آن افزوده . این مجموعه در خیابان تختی شیراز و بالاتر از چهارراه راهنمایی قرار گرفته است .

هتل رویال

هتل رویال یکی از هتل‌های ۴ ستاره شیراز است که با ۴۴ اتاق در سال ۱۳۹۳ افتتاح گردید . این مجموعه امکاناتی مانند رستوران ،کافی شاپ، مجموعه ورزشی ،فروشگاه صنایع دستی، استخر ،سونا، کافی نت و … را در اختیار میهمانان خود قرار می‌دهد . رستوران معروف هفت خوان در این مجموعه یکی از  جذابیت‌هایی است که هتل رویال را در بین گردشگران محبوب کرده است .

 

هتل نیایش شیراز

یکی دیگر از قدیمی‌ترین هتل‌های شیراز هتل نیایش نام دارد که در سال ۱۳۸۸ افتتاح گردیده است . این هتل در سه راه نمازی و در نزدیکی شاهچراغ واقع شده و با وجود اینکه یک مجموعه اقامتی دو ستاره است اما به خاطر داشتن معماری خاص با پنجره‌هایی با شیشه‌های رنگی، حیاطی دلباز و درختان اطراف یکی از هتل‌های محبوب شیراز به شمار می‌رود . تا ۱۵۰ متری اطراف این مجموعه خبری از ماشین و سر و صدای وسایل نقلیه نیست .به همین دلیل اقامت در این مجموعه بسیار آرامش بخش میباشد.

هتل وکیل شیراز

یکی دیگر از بهترین هتل های شیراز هتل وکیل نام دارد که با وجود اینکه سه ستاره است مورد توجه گردشگران زیادی قرار گرفته . این مجموعه در سال ۱۳۹۷ با معماری قدیمی و سنتی در بافت تاریخی شیراز ساخته شده . هتل وکیل ۳۱ واحد اقامتی در سه طبقه دارد و با داشتن امکاناتی مانند : رستوران ،کافی شاپ ، فضایی با صفا و به یاد ماندنی. و همچنین نزدیکی به جاذبه‌های دیدنی مثل: حمام وکیل، ارگ کریم خان ،شاهچراغ، نارنجستان و … در لیست هتل‌های محبوب این شهر قرار می‌گیرد.

 

 

 

در مورد شیراز در مجله گردشگری بلیط اینجا بیشتر بخوانید :

معرفی ۱۰ تا از بهترین رستوران‌های شیراز

بناهای تاریخی شیراز، زیبا، چشم نواز، استوار

تماشای هنر ناب ایرانی در باغ های مهم شیراز

معروف ترین مساجد تاریخی شیراز

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی زیوری
2 ماه قبل

هتل های شیراز خوبن فقط قیمتشون بالاست