رستوران کیش

بهترین رستوران کیش کجاست؟ +آدرس

جزیره کیش یکی از بهترین مکان های توریستی کشور است.اگر برای تعطیلات به کیش سفر کردین حتما بهترین رستوران های کیش را امتحان کنید و می توانید بهترین صبحانه در کیش را میل کنید. در این مطلب مجله گردشگری بلیط اینجا چند مورد از بهترین رستوران های کیش از نظر مسافران مثل رستوران رویال استار کیش، رستوران فودلند کیش و …  را با آدرس و امکانات آن ها را برای شما معرفی کردیم.

رستوران شاندیز صفدری کیش

این رستوارن فضای زیبایی مخصوصا در زمان غروب آفتاب دارد و همچنین شب ها برای مشتریان موسیقی زنده برقرار می شود.رستوران شاندیز صفدری ظرفیت پذیرایی ۵۰۰ نفر به طور همزمان را دارد و ترانسفر و وای فای رایگان نیز برای مشتریان فراهم شده است. در این رستوران انواع غذاهای کبابی با گوشت ، پیش غذاها و انواع نوشیدنی سرو می شود.

آدرس رستوران شاندیز صفدری کیش :

ساحل کشتی یونانی روبروی برجهای دوقلو

رستوران شاندیز صفدری کیش

رستوران سنتی بابا قدرت کیش

شعبه های دیگر رستوران بابا قدرت در شهر های مشهد و تهران است.  این رستوران با ادغام فضای سنتی و مدرن فضای زیبایی را فراهم کرده است و با موسیقی زنده و غذاهای ایرانی از مشتریان پذیرایی میکنند. منو غذایی این رستوران نسبت به رستوران های سنتی دیگر جزیره گرانتر است اما با توجه به پارکینگ، اینترنت رایگان و دیگر امکانات این تفاوت قیمت چندان مهم به نظر نمی رسد.رستوران باباقدرت ظرفیت پذیرایی ۱۷۰ نفر را دارد و رفتار کاملا محترمانه پرسنل یکی از مهم ترین نکات این رستوران است.

رستوران شاندیز آبشار کیش

این رستوران به دلیل واقع شدن در پارک آبشار از فضای بسیار زیبایی برخوردار است. بهترین بوفه صبحانه در کیش را دارد و غذا به صورت سلف سرویس در این رستوران ارائه می شود و منوی آن شامل انواع غذاهای لبنانی و ایرانی است. این رستوران با ظرفیت ۳۰۰ نفر قابلیت رزرو میز را برای انواع مراسم ها دارد.

آدرس رستوران شاندیز آبشار کیش :

پارک آبشار جنب مجسمه پنگوئن

رستوران بابا قدرت کیش

رستوران میرمهنا کیش

در این رستوران که نزدیک ساحل واقع شده است انواع غذاهای دریایی، کبابی و خوراک های سنتی سرو میشود. همچنین می توانید از اجرای زنده موسیقی توسط گروه دامون بند کیش لذت ببرید. بهتر است از قبل از مراجعه میز خود را به صورت تلفنی رزرو کنید.

رستوران کیش

رستوران توتی فروتی کیش

این رستوران با پشت بام چوبی و منظره رو به دریا تنها رستوران ساحلی کیش است که غذاهای فست فود، دریایی و گیاهی به مشتریان خود ارائه میدهد. البته برای ناهار غذای ایرانی و برای شام غذای فرنگی سرو می شود.

آدرس رستوران توتی فروتی کیش:

جزیره کیش انتهای بلوار دریا

بلیط اینجا همراه شما در کیش:

خرید بلیط هواپیما کیش

تور کیش

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مهمان کیش
مهمان کیش
2 سال قبل

اه اه موندم چطوری این رستوران شاندیز صفدری رو معرفی میکنید به مردم هنوز رستوران به این مزخرفی و کثیفی و بداخلاقی کارکنانش و بد بودن غذاش ندیده بودم.افتضااااح بود