تور کریسمس 2022 - تور خارجی - کریسمس 2022 - تور ترکیه - تور اروپا

تور کریسمس ۲۰۲۲ – لیست تورهای خارجی کریسمس

از جمله حس هایی که در وجود تمام بشریت نهفته است حس شادی می باشد و انسان ها در کنار کمال طلبی به دنبال ایجاد شرایطی در زندگی خود هستند که بتوانند از طریق آن لحظات شادی را سپری کنند.
دراین میان، جشن ها تاثیر بسزایی در ایجاد و رشد این حس در افراد دارند. جشن های سال نو نیز از جشن هایی به شمار میروند که از محبوبیت بیشتری میان افراد برخوردارند و در کشورهای مختلف،متفاوت میباشند از جمله: جشن سال نو میلادی، جشن عید نوروز ایرانی ها و یا حتی جشن سال نو چینی که با فاصله ۲۰ روز پس از کریسمس برگزار میشود.
در میان تمام این جشن های مرتبط با شروع سال نو، (بعد از جشن عید نوروز که از اعیاد باستانی و با پیشینه غنی فرهنگی در کشورمان است) جشن سال نو میلادی نیز از طرفداران زیادی برخوردار است و در کشور خودمان نیز در گوشه و کنار، شاهد برگزاری این جشن هستیم.
اما از اینها که بگذریم میرسیم به بحث شیرین سفر و سپری کردن تعطیلات نوروزی در شهرها و کشورهای مختلف. یکی از بهترین پیشنهادات برای جشن سال نو میلادی “تورهای خارجی” هستند.
آیا شما شرایط یک تور کریسمس جذاب و شگفت انگیز را با مقصد دلخواهتان دارید؟ اگر پاسخ شما مثبت است پس تا انتها با این سری از مطالب “مجله گردشگری بلیط اینجا” همراه باشید.

تور کریسمس ۲۰۲۲


تور استانبول کریسمس ۲۰۲۲


تور کریسمس ارمنستان


تور کریسمس اروپا

امسال کریسمس ۲۰۲۲ دوست داری کجا باشی؟
معمولا تورهای کریسمس، فرصت بازدید از رویایی ترین مناظر را در اختیار مسافران قرار میدهند؛ منظره ای تماشایی و باور نکردنی از خیابان های پوشیده شده با برف در کنار بخارهای سفید رنگی که از دودکش قنادی ها راهی آسمان میشوند و تلفیق تمام اینها با چراغانی های سطح شهر که با سرمای هوا بهترین ترکیب را میسازند.


علاوه بر همه اینها نماد بابانوئل را تصور کنید که با فرارسیدن سال نو میلادی، بسیار زیاد در سطح شهر دیده میشود.
همه اینها گوشه ای از جلوه های جذاب برگزاری کریسمس در شهرهایی است که برگزارکننده این مراسم هستند.
تور کریسمس یا همان تور سال نو میلادی یک فرصت تکرار نشدنی در کل سال است؛ تجربه ای فراموش نشدنی و خاص که بدون شک ارزش امتحان کردن را دارد. تور کریسمس ۲۰۲۲ هم پیشنهادی عالی و فوق العاده برای کسانی است که قدم زدن در پیاده روهای پوشیده شده از برف در هوای مه گرفته زمستانی و تماشای حال و هوای غرق شده در شادی که در فروشگاه ها موج میزند را دوست دارند.

با انتخاب سایت “بلیط اینجا” برای رزرو “تور کریسمس ۲۰۲۲” با مقصدی که میخواهید میتوانید تجربه ای شیرین را برای خودتان رقم بزنید.

خیلی از ما جشن کریسمس را با جشن سال نو میلادی یکی میدانیم اما این موضوع اشتباه است؛ تفاوت بین این دوجشن این است که جشن کریسمس در واقع با روز میلاد حضرت مسیح(ع) آغاز میشود و به همین منظور از تقدس خاصی میان مسیحیان برخوردار است. این جشن، ۱۲ روز به طول می انجامد و اما جشن سال نومیلادی؛ این جشن در ساعت ۱۲ بامداد مصادف با اولین روز از ماه ژانویه آغاز میشود که با روز هفتم از جشن کریسمس همزمان است؛ بنابراین تور خارجی کریسمس میتواند انتخابی ویژه و خاص برای علاقمندان شرکت در مراسم این روز خاص باشد.

کریسمس 2022 - تور کریسمس - تور خارجی کریسمس 2022 - تور استانبول - تور اروپا

تور ویژه کریسمس


شاید از خودتان بپرسید که چرا تور خارجی کریسمس را به شما پیشنهاد میدهیم؟
کریسمس از جمله ایام خاص کشورهای اروپایی و کشور ترکیه است که با توجه به اهمیت بالایی که دارد به زیبایی و شکوه هرچه تمام تر در این مناطق، برگزار میشود؛ چراکه ریشه در اعتقادات و آداب ورسوم آنها دارد. علاوه بر این موضوع با قدم گذاشتن در هر سرزمینی، دریچه جدیدی از شیوه زندگی اقوام مختلف به روی شما گشوده میشود.
اگر تابه حال تجربه سفر به خارج ازکشور را داشته اید تور کریسمس بدون شک میتواند انتخابی ویژه و تجربه ای متفاوت برایتان باشد؛ همچنین اگر اولین سفرتان را به کشورهای دیگر تجربه میکنید تور کریسمس یک پیشنهاد بی نظیر و منحصر به فرد برایتان خواهد بود.

فراموش نکنید که ژانویه از زیبا ترین ماه ها برای سفر به کشورهای اروپایی است؛ چراکه تمام زیبایی های یک کشور در این ماه دیده میشود و علاوه بر آن، شادمانی و جشنهای مفصلی در جای جای شهرهای این کشورها مشاهده میشود که بی شک تاثیر بسزایی در خاطرات خوش و لذت شما از سفرتان خواهد گذاشت.
فارغ از هر گونه دین و قومیتی که وجود دارد جشن ها میتوانند حس مشترکی میان تمام انسان ها داشته باشند؛ پس اگر از طرفداران سفرهای خارجی هستید یا در نظر دارید که سفر به یکی از کشورهای خارجی را در برنامه سفر خود قرار دهید از این فرصت طلایی غافل نشوید.
تور ژانویه ۲۰۲۲
تور دبی ژانویه ۲۰۲۲
تور مالدیو ژانویه ۲۰۲۲
تور تایلند ژانویه ۲۰۲۲
تور مالزی ژانویه ۲۰۲۲
تور هند ژانویه ۲۰۲۲
تور قطر ژانویه ۲۰۲۲
تور برزیل ژانویه ۲۰۲۲
تور اروپا ژانویه ۲۰۲۲
تور اسپانیا ژانویه ۲۰۲۲
تور ایتالیا ژانویه ۲۰۲۲
تور فرانسه ژانویه ۲۰۲۲
تور کانادا ژانویه ۲۰۲۲
تور ترکیه ژانویه ۲۰۲۲
تور آنتالیا ژانویه ۲۰۲۲
تور استانبول ژانویه ۲۰۲۲
تور مسکو ژانویه ۲۰۲۲
تور گرجستان ژانویه ۲۰۲۲

تورهای نام برده شده از محبوب ترین و البته پرطرفدارترین مقاصد توریستی به هنگام فرارسیدن کریسمس و سال نو میلادی هستند.

ویراستار: خانم الهام نورمحمدی

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها