هتل درویشی

هتل درویشی مشهد ، مرتفع ترین هتل آتریوم کشور

کشور ایران به سبب جاذبه های گردشگری و تاریخی فراوان، طبیعت چهارفصل و فرهنگ و تاریخ غنی همیشه یکی از بهترین مقاصد گردشگری بوده است.. در سراسر ایران شهر هایی مثل کیش، مشهد، شیراز، اصفهان و تهران همیشه جزو محبوب ترین شهر ها بین گردشگران داخلی و خارجی بوده اند. در این شهر ها به سبب توسعه گردشگری ،صنعت هتلداری نیز رشد روز افزون دارد به طوری که موضوعاتی مثل هتل درویشی مشهد، هتل های اصفهان، هتل های مشهد، رزرو هتل در مشهد، قیمت هتل های مشهد و رزرو هتل آپارتمان در مشهد جزو پرطرفدار ترین موضوعات پس از جاذبه های گردشگری قرار گرفته اند.

شهر مشهد با دارا بودن حرم مطهر امام رضا، جاذبه های گردشگری و طبیعی مثل چالیدره، آرامگاه فردوسی، مراکز خرید مشهد و مراکز تفریحی سالانه پذیرای بیش از ۳۰ میلیون گردشگر است. در نتیجه صنعت هتل داری نیز در مشهد رونق بسیاری دارد به طوری که هتل های مشهد، هتل آپارتمان های مشهد و هتل های نزدیک حرم مشهد ۸۰ درصد هتل های کل کشور را تشکیل داده اند. در این مطلب قصد داریم یکی از بهترین هتل های ۵ ستاره مشهد و هتل نزدیک حرم مشهد یعنی هتل درویشی مشهد را معرفی کنیم.

کدام پارک آبی مشهد بهتر است؟

هتل درویشی مشهد

هتل درویشی یکی از مجلل ترین هتل های مشهد است که با امکانات و تسهیلات ویژه، از بهترین هتل های مدرن کشور محسوب می شود. هتل درویشی که در بهمن سال ۱۳۹۰ افتتاح شده است با معماری منحصر به فرد خود از سبک معماری ۸ ملیت جهان الهام گرفته است و مناسب کسانی است که خواهان اقامتی مجلل و لوکس هستند. هتل درویشی مشهد با ۲۵ طبقه و ۲۲۳ اتاق، مرتفع ترین هتل کشور و تنها هتل آتریوم شرق کشور است. یکی از بخش های جذاب هتل، وجود برکه ای در هتل است که فضای تازه و طبیعی را برای شما فراهم کرده است.

هتل درویشی مشهد

هتل درویشی مشهد کجاست؟

این هتل در خیابان امام رضا، بین امام رضا ۲۴ و ۲۶ و در ۱۴۰۰ متری حرم مطهر واقع شده است که اصلی ترین مسیر منتهی به حرم مطهر امام رضا است در نتیجه با اقامت در این هتل از دسترسی سریع به حرم برخوردار می شوید. همچنین نمای هتل به صورت شیشه ای و اسپایدار است و شما می توانید در طبقات فوقانی هتل شهر مشهد و صحن های حرم مطهر رضوی را تماشا کنید.

انواع اتاق های هتل درویشی

اتاق های این هتل شامل اتاق ماه عسل هتل درویشی، اتاق اکونومی، دوبلکس عرب،هند، چین(Top vip)، دوبلکس مصر، ایران اسلام، ایران باستان(Top vip)، رم دوبلکس پرزیدنتال(Top vip)، سوییت اکونومی، اتاق فصل، سوییت فصل، اتاق امپریال(vip)، سوییت امپریال(vip)، کویین(vip)، اتاق فصل اسپا، پنت هاوس اسپا(Top vip)، اتاق آینده(Top vip) است.

اتاق های هتل مجهز به تهویه مطبوع، مینی‌بار، تلویزیون ماهواره‌ای، مبلمان، دستگاه چای ساز و حمام هستند. برخی از اتاق ها سونای خشک و پنت هاوس دارند.

هتل درویشی

امکانات هتل درویشی

لابی، آسانسور، کافی شاپ،سالن ورزشی، خدمات ماساژ،  نمازخانه، سالن کنفرانس، سالن اجتماعات، تاکسی سرویس، لاندری، خدمات پزشکی، استخر، سالن اجتماعات، صندوق امانات، پذیرش ۲۴ ساعته، خشکشویی ، حمام ترکی، سالن بدنسازی، استخر کودک ،اسپا، اتاق بازی، کافی نت، مرکز خرید، سونا و جکوزی، اعلام حریق، کافی نت، خود پرداز، فروشگاه، سونا خشک، رستوران: دارد، پارکینگ: دارد، اینترنت در لابی: دارد، اینترنت در اتاق: دارد

در هتل درویشی فضای تجاری زیبا در قالب روف گاردن با طراحی زیبا ساخته شده است که معماری تاریخی بسیار زیبایی دارد. در این بخش می توانید سوغات مشهد را با بهترین کیقیت تهیه کنید. یکی دیگر از سرویس های هتل ، سرویس رفت و برگشت رایگان به فرودگاه و راه آهن مشهد است.

در سالن اسپای هتل کافی شاپ، سالن صبحانه خوری و سالن رستوران مجزا قرار دارد که باعث آسایش مسافران می شود.

رستوران های هتل درویشی

هتل درویشی دارای رستوران های مختلف و منوی غذایی گوناگون برای سلیقه های مختلف است در ادامه رستوران های این هتل را معرفی می کنیم.

معرفی بهترین رستوران های سنتی مشهد

رستوران روف گاردن: با فضایی جذاب و دلنشین مورد پسند کسانی که به غذاهای فرنگی علاقه دارند. رستوران روف گاردن از نمای چشم انداز طبیعت و آسمان و باغ سرسبزی برخوردار است.
سالن صبحانه ارغوان: با منظره ی طلوع خورشید روزتان را با خوشمزه ترین و کامل ترین صبحانه آغاز کنید
رستوران فست فود فیروزه: هیجان انگیز ترین طعم ها خوشمزه ترین غذاهای ایتالیایی در فضایی متمایز را از دست ندهید.
رستوران آتریوم: خوشمزه‌ترین غذاهای ایرانی وآسیایی را در این رستوران که زیباترین رستوران هتل است، امتحان کنید . رستوران آتریوم با سقفی شیشه ای فاصله‌تان را با آسمان کم می‌کند.


رستوران مراکشی: طعم لذیذ غذاهای عربی را در محیطی آرام و دلنشین تجربه کنید
رستوران باربیکیو: مناسب برای کسانی که علاقه زیادی به انواع کباب دارند تا در فضایی زیبا از خوردن کباب های خوشمزه این رستوران لذت ببرند.
کافی شاپ در بخش اسپا کافی شاپ مرکزی و کافی شاپ بیلیارد و چایخانه سنتی برکه در محوطه هتل با انواع نوشیدنی های سرد و گرم اقامت شما را لذت بخش تر خواهد کرد.
تالارهای هتل درویشی یکی از بهترین گزینه ها برای برگزاری مراسم های رسمی و مهمانی های باشکوه می باشند که شامل تالار آیینه،تالار دیپلمات و اتاق جلسات می شود.

هتل درویشی مشهد

قوانین هتل

ساعت تحویل اتاق: ۱۴

ساعت تخلیه اتاق: ۱۲

شماره تلفن هتل: ۰۵۱۳۸۰۸۰

قانون خرد سال: برای کودکان زیر دوسال رایگان، ۲ تا ۱۲ سال در صورت عدم استفاده از سرویس و صبحانه نیم بها و بالای ۱۲ سال نفر اضافه محسوب می شود.

رزرو هتل درویشی مشهد

برای اطلاع از قیمت هتل درویشی می توانید به وبسایت بلیط اینجا مراجعه کنید. در بلیط اینجا می توانید کلیه هتل های مشهد، هتل آپارتمان های مشهد و هتل های نزدیک حرم مشهد را به صورت آنلاین رزرو کنید. برای رزرو هتل درویشی مشهد نیز می توانید به بخش رزرو هتل بلیط اینجا مراجعه کنید.

خدمات بلیط اینجا ( شرکت انوار راه توس )
اخذ مستقیم بلیط پرواز داخلی و خارجی
اخد مستیقم بلیط قطار داخلی و خارجی
اخذ بلیط مستقیم بلیط اتوبوس داخلی و خارجی
رزو اتوبوس دربستی
رزو خدرو شخصی
بیمه مسافرتی داخلی و خارجی
رزو هتل های داخلی و خارجی
رزو تور کامل داخلی و خارجی
اخذ ویزا خارجی تمام نقاط دنیا
رزرو و خدمات گردشگری (بلیط خدمات گردشگری مانند کشتی تفریحی داخلی و خارجی )
خدمات گردشگری سلامت

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها