مشهد مال و جهان مال مشهد، بزرگ ترین و لوکس ترین مراکز خرید مشهد

شهر مشهد به عنوان دومین شهر پرجمعیت ایران و قرار داشتن حرم مطهر امام رضا در آن ، یکی از بهترین مقاصد برای سفر های گردشگری و زیارتی می باشد و به همین دلیل مرکز خرید های جذاب و هیجان انگیزی مثل مرکز خرید مشهد مال دارد که خرید را برای مسافران و زائران راحت می کند. یکی دیگر از جذاب ترین تفریحات در مشهد ، پارک های آبی مشهد مثل موج های آبی ، موج های خروشان و پارک آبی ایرانیان است ما نیز بهترین پارک آبی مشهد را معرفی کرده ایم.

در گذشته نیز بهترین جاهای دیدنی مشهد و راهنمای سفر به مشهد را معرفی کرده ایم. شما می توانید بلیط قطارمشهد، بلیط هواپیما مشهد و بلیط چارتر مشهد را در وبسایت بلیط اینجا خریداری نمایید. برای رزرو بهترین هتل های مشهد نیز می توانید به رزرو هتل بلیط اینجا مراجعه نمایید. در این مطلب قصد داریم دو پروژه تجاری مشهد مال و جهان مال را که به زودی جزو بهترین مراکز خرید مشهد قرار می گیرند را معرفی کنیم.

مشهد مال و جهان مال

این دو پروژه توسط صاحب مشهد مال و با مشارکت آستان قدس رضوی، مشهد مال، بانک تات (بانک آینده) و گروه هتل های اسلامی روتانا دبی در حال ساخت و همکاری با پیمانکاران هستند. طراح این پروژه عظیم شخصی کانادایی است و در طراحی این پروژه استاندارد های بین المللی کشورهای آمریکای شمالی در نظر گرفته شده است.

هتل درویشی مشهد، لوکس ترین و مرتفع ترین هتل مشهد

مشهد مال

ساخت پروژه در سال ۱۳۹۰ آغاز شد و پیشرفت مشهد مال به صورتی است که زمان تقریبی تکمیل آن ۵ سال و نیم اعلام شده است. این مرکز با مساحت عرصه ۷۸۰۰۰ متر مربع با زیربنای حدود۵۷۰۰۰۰ متر مربع در یکی از بهترین مناطق مشهد واقع شده است.
مشهد مال، برجی ۲۳ طبقه است و ارتفاع آن به بیش از ۹۰ متر می رسد. این بنا کاملا ضد زلزله است و پیمانکاران پروژه مشهد مال نهایت توجه خود را روی استحکام در برابر بلایای طبیعی گذاشته اند.

پیشرفت مشهد مال

مشهد مال و جهان مال

موقعیت مکانی مشهد مال :

این پروژه در نبش چهار راه خیام(سجاد) مشهد واقع شده است و دارای فضای تجاری، هتل و برج اقامتی و اداری، فضای تأسیساتی و پارکینگ است. یشرفت مشهد مال و موقعیت مکانی این برج باعث تمایز و برتری آن نسبت به دیگر پروژه های درحال ساخت شده است. گفته می شود این پروژه رقیب پدیده شاندیز خواهد بود.

آدرس : مشهد بلوار سجاد، نبش چهارراه خیام مشهد

تلفن مشهد مال: ۰۵۱۳۷۶۲۴۴۵۷

مشهد مال جایگزین پدیده شاندیز

پدیده شاندیز پس از سال ها تبلیغات و سرمایه گذاری باعث نا امیدی مردم مشهد شد. اما پس از دو سال با شروع پروژه امید و سازندگی به شهر مشهد بازگشت. این مرکز علاوه بر مراکز خرید و هایپر مارکت، شامل هتل ۵ ستاره نیز می شود.

واقعه مسجد گوهرشاد چه بود؟

مشهدمال

شهربازی

یکی از جذاب ترین قسمت ها برای والدین، شهربازی سرپوشیده است چرا که می توانند پس از خرید کودکان خود را نیز سرگرم کنند. این شهربازی با بهره گیری از جدیدترین و امن ترین وسایل بازی از امنیت کامل دستگاه ها برخوردار است.

سالن سینما

یکی از مهم ترین امکانات یک مرکز خرید سینما است. سالن سینمای این مرکز خرید هنوز افتتاح نشده اما به زودی با پخش بهترین فیلم های در حال اکران، میزبان هنردوستان خواهد بود. این سینما به زودی جزو بهترین سینماهای مشهد قرار خواهد گرفت چرا که از بهترین و جدید ترین امکانات سیستم های صوتی و تصویری بهره مند است. هر کدام از سالن های سینما مشهد مال ۲۰۰ نفر ظرفیت دارند و همچنین بهترین و راحت ترین نوع صندلی را دارند.

رستوران و فودکورت

بعد از خستگی گشت و گذار و خرید در مراکز خرید ، بهترین استراحتگاه رستوران و فود کورت است.
فود کورت مجتمع هنوز به طور کامل احداث نشده است اما تعدادی از بهترین رستوران های سنتی مشهد و فست فود های معروف مشهد در این مجتمع مشغول به کار هستند. به زوی کافی شاپ این مجموعه نیز با منوی نوشیدنی های سرد و گرم میزبان شما خواهد بود.

پارکینگ طبقاتی

وجود پارکینگ می تواند دسترسی به مرکز خرید و تجربه خرید را راحت تر کند و همچنین امنیت بیشتری نیز در پارکینگ های طبقاتی مشهد مال وجود دارد. به همین دلیل می توانید با خیال آسوده به تفریح و خرید بپردازید. پارکنیگ طبقاتی این مرکز خرید یکی از بزرگ ترین پارکینگ های مشهد است و به همین دلیل حتی در شلوغ ترین روزها نیز می تواند پاسخگوی نیاز کاربران باشد.

جهان مال

پروژه جهان مال دارای امکاناتی مثل مرکز خرید با ۴۲۰.۰۰۰ متر مربع، هتل ۵ستاره ، شهربازی سرپوشیده ، هایپرمارکت، سالن های سینما، دفاتر اداری و پارکینگ طبقاتی است. همچنین مانند کشور های آمریکای شمالی در سطح استداندارد های بین المللی طراحی شده است به طوری که مانند یک میدان عمومی در قلب منطقه ی تجاری جدید است. باغ بالای بازار نیز دارای عناصر سایه جدید است تا از بازدید کنندگان در برابر نور خورشید محافظت کند. برای اطلاع از کمیسون جهان مال مشهد و استخدام جهان مال با تلفن مشهد مال تماس بگیرید.

جهان مال

برای بازدید از این پروژه های عظیم و سفر به مشهد می توانید از طریق رزرو تور بلیط اینجا اقدام کنید یا با ما تماس بگیرید.

3 2 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
5 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رحمانی رضا
رحمانی رضا
4 سال قبل

الان اکثر مرکز خریدهای مشهد سینما و فودکورت هم دارن

ثامنی
ثامنی
4 سال قبل

خیلی خوبه که همه چی داره
هم مرکز خریده هم سنما

سعید
سعید
4 سال قبل

خیلی خفنه

علی
علی
4 سال قبل

خونه ما کنار مشهد مال بود
روند پیشرفتش و قشنگ دیدیم :)))

کیمیا کریمی
کیمیا کریمی
4 سال قبل

الان مشهد مال افتتاح شده؟