پدیده شاندیز مشهد - قیمت پاتیناژ مشهد

پیست اسکی روی یخ پدیده شاندیز | پاتیناژ مشهد

پیست اسکی روی یخ “پدیده شاندیز” که با عنوان پیست پاتیناژ پدیده شناخته میشود در ۱۸ دی ماه سال ۱۳۹۳ به مرحله بهره برداری و افتتاح رسید. پیست اسکی روی یخ پدیده شاندیز توسط شرکت ice world تجهیز شده و تکمیل گشت تا آغاز به فعالیت کند و از همان زمان به عنوان اولین پیست استاندارد بازی های روی یخ ایران شناخته میشود.


اگر به دنبال تجربه‌ی هیجانی متفاوت در کنار خانواده و دوستانتان هستید تا انتهای این سری از مطالب “مجله گردشگری بلیط اینجا” همراه ما باشید تا به بررسی پاتیناژ پدیده مشهد بپردازیم.

پاتیناژ پدیده شاندیز مشهد کجاست - اسکی روی یخ پدیده مشهد - پدیده شاندیز مشهد

-پاتیناژ پدیده شاندیز مشهد :


پیست پاتیناژ پدیده مشهد یکی از جاذبه های پرطرفدار مشهد است که از زیر مجموعه های شرکت بنام پدیده شاندیز شمرده میشود. این سالن پاتیناژ با هدف برگزاری و انجام ورزش های زمستانی از جمله اسکیت کوتاه، اسکیت سرعتی، پاتیناژ و هاکی کرلینگ افتتاح شده است.


نکته جالب توجه در رابطه با این سالن منحصر به فرد این است که مقام نخست در میان بزرگترین سالن های پیست اسکی روی یخ در خاورمیانه را داراست. این سالن پیست اسکی که در سراسر طول سال، مورد توجه علاقمندان و وزشکاران این حرفه قرار میگیرد، بدون شک میتواند انتخابی هیجان انگیز و متفاوت برای تفریح و سرگرمی باشد.


پیست پاتیناژ پدیده در تعریف کلی، مجموعه ای از فعالیت ها اعم از حمل و نقل، سرگرمی و تفریح و یا به نوعی ورزش حرفه ای است که با کمک کفش ها و تجهیزات لازم و مناسب این محیط، یا برروی یخ های طبیعی و یا یخ های مصنوعی و در سالن های سرپوشیده صورت میپذیرد.


این ورزش المپیکی زمستانی، یک ورزش پرتحرک و بسیار لذت بخش در محیطی مفرح است که به صورت انفرادی و دونفره در گروه های مردان و زنان برگزار میشود.

پاتیناژ پدیده مشهد - پیست یخی مشهد

-پیست یخی پدیده شاندیز:


افزون بر پیست اسکی روی یخ پدیده شاندیز، سالن های پاتیناژ دیگری نیز در شهر های تهران و کیش در حال فعالیت هستند. پاتیناژ روی یخ، ورزشی حرفه ای است که به عنوان یکی از ورزش های المپیکی شمرده میشود.

ساعت کاری پاتیناژ پدیده شاندیز مشهد :


از آنجایی که در فصل های بهار و پاییز، بهترین آب و هوا را در مشهد شاهد هستیم، زمان مناسب برای بازدید از پاتیناژ پدیده نیز باوجود فعالیت در تمام فصول سال، همین دو فصل است.


پاتیناژ پدیده شاندیز با ۱۶۰۰ متر مربع وسعت، در مرکز خرید پدیده شاندیز واقع شده است که امکانات موجود در محوطه این پیست شامل فروشگاه های معتبر، کافی شاپ ها و رستوران ها و… می باشد.

پدیده شاندیز مشهد - قیمت پاتیناژ مشهد


پاتیناژ مشهد کجاست؟

شاندیز، شهر رویایی پدیده شاندیز، بلوک پنجم مرکز تعطیلات سرگرمی
ساعت کار پاتیناژ پدیده شاندیز: ۱۱:۰۰ تا ۲۰:۰۰

قیمت پاتیناژ پدیده شاندیز :


هزینه ورودی ۲۰.۰۰۰ تومان می باشد.
زمان استفاده از پیست، ۹۰ دقیقه و هزینه آن، ۹۰ هزار تومان میباشد.


همچنین امکاناتی که در اختیار بازدیدکنندگان قرار خواهد گرفت شامل:
سرویس بهداشتی، پارکینگ، کافی شاپ، رستوران، دسترسی به اینترنت ومحل استراحت است و نیز حضور کودکان ۵ سال به بالا نیز بلا مانع است.

ویراستار: خانم الهام نورمحمدی

5 3 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
3 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ُSaber
ُSaber
4 ماه قبل

قیمت بلیط ها برای نیم ساعت دویست هزار تومان و برای یک ساعت سیصد هزار تومان می باشد
لطفا بروز رسانی کنید

ُSaber
ُSaber
پاسخ به  ُSaber
4 ماه قبل

ساعت کاری پیست پاتیناژ از ساعت ۱۰ صبح الی ۲۲ شب می باشد

Maryam
Maryam
5 ماه قبل

اسکی روی یخ توی مجموعه تجربه خیلی خوبی بود🌸🍃