بهترین پیتزا فروشی های تهران + عکس و آدرس

بهترین پیتزا فروشی های تهران را بشناسیم | رستوران گردی تهران

بهترین پیتزا فروشی های تهران کجاست؟
آیا تابحال برایتان پیش آمده که به دنبال آدرس و توضیحات معروف ترین پیتزا فروشی های تهران باشید؟
اگر اهل شکم گردی و امتحان کردن طعم های خاص و ویژه و البته با کیفیت در بهترین پیتزا فروشی های تهران از نظر مشتریان هستید تا انتها با این سری از مطالب “مجله گردشگری بلیط اینجا” همراه ما باشید. بلیط اینجا همراه شماست تا بهترین پیتزا فروشی های تهران را همراه عکس و آدرس به شما معرفی کند.

درمیان رستوران ها و فست فودهای متنوعی که امروزه در سطح کلان شهرها به ویژه پایتخت بسیار دیده میشوند و هرکدام منو و دستور پخت مخصوص خود را دارند، پیدا کردن یک پیتزا فروشی باکیفیت و قابل اعتماد، شاید کمی دشوار باشد.

در این میان که هر رستوران و کافی شاپ و البته فست فودی در حال ارائه انواعی از غذاهای ایرانی و فرنگی میباشد، پیتزا به عنوان انتخابی محبوب، جزء اولویت های اغلب مشتریان است.
خود را به بهترین پیتزا فروشی های تهران دعوت کنید:

“پیتزا داوود”

پیتزا داوودتهران از اولین های پر طرفدار در ارائه پیتزایی با کیفیت عالی به مشتریان تهرانی است. از عمده دلایل قرار گرفتن پیتزا داوود در لیست بهترین پیتزا فروشی های تهران باید به قدمت این پیتزا فروشی و کسب اعتماد مشتریان در طی این سال ها اشاره کرد.


نکته جالب توجه این است که قدمت این پیتزا فروشی به استناد شنیده ها، به سال ۱۳۴۰ برمیگردد. با وجود اینکه پیتزا فروشی داوود، فضای بزرگی ندارد اما با همین محیط کوچک، مشتریان بسیاری دارد که تمام سعی خود را در ارائه بهترین پذیرایی از میهمانان خود میکند.
آدرس پیتزا داوود: خیابان جمهوری، پل حافظ، خیابان نوفل لوشاتو، جنب بیمارستان مروستی ،کوچه لولاگر، پلاک ۱۰.

“پیتزا فوشی سورن تهران”


اگر در شمال تهران در جست و جوی یکی از بهترین پیتزا فروشی های تهران بودید پیتزا فروشی سورن میتواند میزبان خوبی برای سرو پیتزاهایی با بهترین کیفیت باشد.
این پیتزا فروشی از دیگر اولویت ها در بهترین پیتزا فروشی های تهران است که قدمتی ۵۰ ساله در ارائه خدماتی مطلوب به مشتریان خود دارد.


اگر هوس پیتزاهای ایتالیایی یا آمریکایی با بهترین طعم و در اندازه های دو نفره و سه نفره یا بزرگتر را کردید پیتزا سورن میتواند تجربه رضایت بخشی برای شما باشد. افزون بر پیتزا های متنوعی که در این پیتزا فروشی سرو میشود شما امکان سفارش انواع ساندویچ ها از جمله ژامبون ها و ساندویچ های گرم و البته استیک های تازه و خوشمزه با دستور پخت متفاوت را خواهیدداشت.
آدرس پیتزا سورن : خیابان نجات اللهی (ویلا) ، نبش خیابان ورشو ، پلاک ۱.

پیتزا سورن تهران - پیتزا فروشی در تهران

“پیتزا در به در پیشنهادی ویژه میان بهترین پیتزا فروشی های تهران”

پیتزا در به در تهران از پیتزا فروشی های مدرنی شناخته میشود که به طبخ پیتزاهای آمریکایی دلچسبش معروف است. از جمله پیتزاهای ویژه ای که در منوی این پیتزا فروشی میتوانید پیدا کنید پیتزا کاری مرغ، پیتزا استیک، پیتزا کلزوانه و البته پپرونی های مخصوص مارگریتا و پیتزا چهار فصل این مجموعه فست فودی است.
آدرس پیتزا در به در : خیابان شریعتی ، بالاتر از سیدخندان ، روبروی پارک شریعتی.

پیتزا در به در تهران -  پیتزا فروشی های تهران

“پیتزا پنتری”


پیتزا پنتری تهران از آن دسته پیتزا فروشی های قدیمی تهران است که مخصوص طرفداران پیتزاهایی با طعم اصیل می باشد. اما منظورمان از پیتزای اصیل چیست؟ همان پیتزاهای مخلوطی که همراه ژامبون های بی نهایت خوشمزه سرو میشوند و نه میتوان عنوان پیتزای آمریکایی را به آنها داد و نه لقب پیتزا ایتالیایی برروی آنها گذاشت؛ ولی با این وجود بسیار دلچسب هستند.


پیتزا پنتری با محیط ساده و در عین حال دلنشینی که دارد مشتریان خود را از قدیم حفظ کرده و هر روز هم به مشتریان آن افزوده میشود چراکه طعم اصیل و کیفیت قابل اعتماد را نمی توان در هر جایی پیدا کرد.
آدرس: خیابان استاد نجات اللهی جنوبی، پلاک ۳۱.

پیتزا پنتری تهران

“پیتزا خاتون”


اگر از محبوب ترین و پر طرفدار ترین پیتزا فروشی های تهران بپرسید بی شک یکی از گزینه ها پیتزا خاتون خواهد بود. مجموع امکانات مناسب و سرویس هایی که در این پیتزا فروشی ارائه میشود ازجمله:کیفیت مطلوب مواد اولیه، طعم خوب غذا، محیط سالم و توجه به پاکیزگی فضای طبخ و سرو غذا، و البته برخورد گرم و صمیمی پرسنل رستوران، این پیتزا فروشی را به یکی از بهترین پیتزا فروشی های تهران تبدیل کرده است.
آدرس: مقدس اردبیلی، بعد از میدان الف، مرکز خرید پالادیوم.

پیتزا خاتون تهران

“پیتزا میخوش”


از میان لیست بهترین پیتزا فروشی های تهران نباید پیتزا میخوش را از قلم انداخت. پیتزا میخوش با دارا بودن بیش از چهار شعبه در سطح تهران، آماده ارائه خدمات به مشتریانِ طعم دلنشین و با کیفیت پیتزا می باشد.
اگر محبوب ترین پیتزا را در منوی این رستوران جست و جو کردید باید به سراغ پیتزای آمریکایی بروید که از جمله پیتزاهای پرطرفدار بین مشتریان پیتزا فروشی ها و فست فودی ها است.


از نکات حائز اهمیت این رستوران باید به کیفیت عالی مواد اولیه، حجم بالای موادی که در طبخ غذا استفاده میشود که در نتیجه، غذایی پر ملات ارائه میدهد، خدمات مناسب به هنگام سرویس دهی، قیمت مناسب با توجه به خدماتی که در اختیار مشتریان قرارمیگیرد و البته کیفیت بالای غذا و … اشاره نمود که همگی، این پیتزا فروشی را به رتبه ی یک پیتزا فروشی محبوب میرساند.

شعبه یوسف آباد: میدان گلها، کاج شمال، میدان سلماس ، جنب بانک ملت .
شعبه اندرزگو: بلوار اندرزگو، کامرانیه شمالی، خیابان لواسانی (فرمانیه)، خیابان صالحی.
شعبه بلوار فردوس: صادقیه، بلوار فردوس شرق، نبش رامین شمالی، پلاک ۲۵۷.
شعبه سهروردی: سهروردی شمالی، نرسیده به میدان پالیزی، پلاک ۷۰۵.
شعبه شهر آرا: جلال ال احمد، خیابان شهرآرا (آرش مهر) ، رو‌به‌روی پارک شهرآرا، پلاک ۷۰.

پیتزا میخوش تهران -پیتزا فروشی های تهران

“پیتزا استریت آرت”


پیتزا استریت آرت شما را به صرف یک پیتزا با طعمی منحصر به فرد آمیخته به اصالت ایتالیایی دعوت میکند. این پیتزا فروشی از آنجایی که تمام مواد اولیه لازم جهت پخت پیتزا ایتالیایی را از ایتالیا وارد میکند و دستور پخت مورد نیاز برای طبخ پیتزا کاملا ایتالیایی است، شانس تجربه کردن و چشیدن طعم مخصوص پیتزای ایتالیایی را در تجریش تهران به شما میدهد. این تفاوت مزه و طعم و کیفیت عالی، استریت آرت را به یکی از بهترین پیتزا فروشی های تهران تبدیل کرده است.
آدرس پیتزا استریت آرت : تجریش ، بالاتر از درب غربی پاساژ تندیس ، نبش هایپرمی.

ویراستار: خانم الهام نورمحمدی

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها