معرفی آیتم های سافاری کیش

تفریحات پارس سافاری کیش را بشناسیم | تور کیش

سافاری کیش – جزیره زیبای کیش، اقلیمی بی نظیر و جذاب برای همه سلیقه هاست؛ منطقه ای توریستی که تمامی تفریحات مهیج آبی و مراکز خرید لوکس برای یک پاساژ گردی عالی را در کنار استراحت و تفریح، برای گردشگران خود مهیا کرده است.
در میان این تفریحات و امکانات رفاهی منحصر به فرد، مجموعه تفریحی “سافاری” کیش حجم قابل توجهی از محبوبیت و طرفداری را در میان توریستان به خود اختصاص داده است؛ سافاری کیش در میان “تفریحات کیش” از جمله تفریحات غیر آبی این جزیره است که از طرفداران زیادی برخوردار میباشد.
در ادامه این سری از مطالب “مجله گردشگری بلیط اینجا” همراه ما باشید تا به بررسی و معرفی این مجموعه تفریحی با تمام بخش های جذاب و متنوعش بپردازیم.

جهت کسب اطلاعات درمورد “تور کیش ۱۴۰۰” و “خرید بلیط هواپیما کیش” با کارشناسان بلیط اینجا تماس بگیرید.

  • تلفن همراه : ۰۹۰۲۳۱۱۹۰۳۶
  • تلفن : ۰۵۱۳۲۲۳۳۰۰۰
  • فکس : ۰۵۱۳۲۲۳۳۰۰۳

“معرفی پارس سافاری کیش”


مجموعه تفریحی پارس سافاری کیش مجموعه ای از اغلب تفریحات محبوب و هیجان انگیز برای تمامی سنین به ویژه نوجوانان طرفدار ورزش ها و تفریحات مهیج می باشد.
مجموعه مجهز و پیشرفته سافاری کیش با وسعت ۵۰۰ هزار مترمربع، در فروردین ماه سال ۱۳۹۲ به عنوان اولین مجموعه سافاری ایران، در جزیره کیش افتتاح شد.


سافاری کیش به عنوان یکی از تفریحات مهیج این جزیره با امکانات مدرن و استاندارد، بستری ایده آل و محیطی امن را برای حضور علاقمندان به همراه خانواده و دوستانشان، جهت ساختن خاطره ای خوش،متفاوت و به یادماندنی فراهم کرده است.
مجموعه سافاری کیش شامل تفریحات متنوع و زیادی است که در ادامه به معرفی هریک از آنها خواهیم پرداخت.

موتور سواری در سافاری کیش:

سافاری، با مهیا کردن محیط استاندارد پیست آفرود، شرایط را برای علاقمندان به موتور سواری، فراهم نموده و با مجهز کردن این پیست به انواع موتور از جمله موتور های کراس، باگی، تریل و ATV ، این بخش از مجموعه سافاری را مهیج و لذتبخش تر کرده است.

سافاری کیش - پارس سافاری کیش - موتور سواری

بانجی جامپینگ:


اگر از طرفداران ارتفاع و هیجان ناشی از آن هستید این بخش از سافاری را حتما به شما پیشنهاد میدهیم. بانجی شوتینگ از دیگر تفریحات دسته بانجی جامپینگ است که با یک پرتاب حساب شده و بسیار مهیج، بهترین فرصت برای محک زدن شجاعت شما خواهد بود و آدرنالین خونتان را به شدت بالا خواهد برد.

بانجی جامپینگ - بانجی شوتینگ - تفریحات کیش - تور کیش 1400

پینت بال کیش:


پینت بال یک جنگ رنگی اما مهیج و واقعی میان دو گروه سرشار از انرژی است. این تفریح بی نظیر با قابلیت استفاده برای سنین ۸ سال به بالا میتواند انتخاب خوبی برای یک بازی گروهی با اعضای خانواده و دوستان باشد.


ضمنا نگران گلوله های این بازی نباشید چرا که این گلوله ها و تیرهای ژلاتینی که با رنگ های خوراکی پر شده اند هیچ آسیبی به شما نخواهد رساند. اگر به پارس سافاری کیش رفتید لذت تجربه این بازی مفرح و جذاب را از یاد نبرید.

پینت بال - سافاری کیش - تور کیش 1400

تونل وحشت سافاری کیش:


اگر ازآن دسته از افراد هستید که از هیجان آمیخته به ترس لذت میبرید باید بگوییم که تونل وحشت منتظر شماست. تونل وحشت سافاری کیش، تونلی با پیچ و خم های تودرتو و تاریک در زیر سازه ای هرمی شکل، فضا را برای تجربه یک هیجان واقعی آماده کرده است.

تونل وحشت - تفریحات کیش - سافاری کیش

شتر سواری در سافاری کیش:


پیست سافاری نه تنها مجموعه ای از وسایل تفریحی و زمین های موتور سواری است بلکه با حضور شتران این محیط بیابانی تفریحی را تکمیل کرده است. بازدیدکنندگان مجموعه پارس سافاری کیش میتوانند با استفاده از تور بیابانگردی، لذت شتر سواری را تجربه کنند. بی تردید شرکت در این تور و شتر سواری در یک بیابان بکر در جزیره ای منحصر به فرد، خاطره ای بی نظیر را برایتان رقم خواهد زد.

تفریحات کیش - شتر سواری - پارس سافاری کیش

ترامپولین:


ترامپولین به فضایی مجهز به تشک های فنری گفته میشود که تمامی گروه های سنی می توانند با پرش های بلند، لذت جهش در آسمان جزیره را تجربه کنند.

نردبان معلق:


احتمالا تابه حال، تجربه بالا رفتن از نردبان را حتی برای یک بار داشته اید؛ اما این بار در سافاری کیش، نردبانی را تجربه خواهید کرد که با وجود قرارگیری در ارتفاع به شکل افقی قرار گرفته است و باید آن را تنها طی کنید. در پایین این نردبان هیجان انگیز و معلق، تشک ابری استانداری قرار گرفته که سطح زمین زیر پای شما را پوشانده است و جای نگرانی از لغزش و سقوط باقی نمی ماند.
پس با شجاعت به سراغ این نردبان بروید و آن را فتح کنید و در انتهای مسیر، زنگ آن را به صدا درآورید.

پارس سافاری کیش کجاست؟ - نردبان معلق

عینک VR یا واقعیت مجازی:


پس از تمامی تفریحات گفته شده به جذاب ترین بخش پیست سافاری کیش میرسیم؛ کمتر کسی است که درسال های اخیر، آوازه تکنولوِژی خاص و منحصر به فرد واقعیت افزوده یا همان Virtual reality را نشنیده باشد.


این تکنولوژی، بستر تجربه کردن و دیدن فضا و امکاناتی را به شما میدهد که در واقعیت از آن محروم هستید و یا به آن دسترسی ندارید.
این عینک که مشابه بازی های رایانه ای و کنسول های پیشرفته بازی عمل میکند از جمله تفریحات شگفت انگیز سافاری کیش است.

پارس سافاری کیش کجاست؟ - عینک واقعت مجازی - دنیای متاورس چیست؟

آمفی تئاتر کیش:


آمفی تئاتر سافاری کیش برای گردشگرانی طراحی شده و آماده ارائه خدمات است که هدف آنها تجربه ی هیجان و ترس نیست.
با مراجعه به این بخش، لحظاتی مفرح در کمال آرامش توام با شادی و خنده در کنار همراهان خود خواهید داشت.

کارتینگ سافاری کیش:


از دیگر شگفتانه های این مجموعه بی نظیر باید به کارتینگ آن اشاره کرد که طرفداران زیادی پیدا کرده است. کارتینگ چیست؟
ماشین هایی دراختیارتان قرار خواهد گرفت که راننده این خودروها خودتان هستید و حتی اگر تابه حال تجربه رانندگی با آنها را نداشته باشید میتوانید به راحتی آنها را برانید و احساسی متفاوت را تجربه کنید.


برای این قسمت، پیستی مناسب در نظر گرفته شده است که با عرض ۸ متر و طول تقریبی ۷۵۰ متر شرایط را برای لذتی بی نهایت فراهم میکند. ضمنا برای استفاده از خودروهای کارتینگ، نیازی به داشتن گواهینامه نخواهید داشت.

طعم لذیذ غذاهای دریایی در سافاری کیش:


بعد از یک تفریح حسابی، بی تردید خوردن غذاهای لذیذ جنوبی لطفی بی نهایت دارد. رستوران صحرایی این سافاری، محلی برای برگرداندن قوای بدنی شما پس از تجربه های مختلف و جدیدی که از تفریحات این مجموعه به دست آوردید می باشد.
علاوه بر غذای با کیفیت و لذیذ، محیط این رستوران ها هم که به شکل کمپ های عربی برپا شده اند نیز دیدنی است.

ویراستار: خانم الهام نورمحمدی

رزرو تفریحات کیش

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها