کافه گیم تهران

معرفی کافه بازی های تهران

کافه بازی های تهران – از آنجایی که استقبال از کافه های بازی در تهران، رونق گرفته است، کافه بازی ها توسعه زیادی پیدا کرده اند و روز به روز به تعداد آنها افزوده شده است. در این کافه بازی ها از بازی های نوستالژی قدیمی که یادآور دوران خوش کودکی هستند گرفته تا بازی هایی همچون مافیا که جدیدا طرفداران زیادی پیدا کرده، اجرا و بازی میشوند.
اینکه بتوانید با دوستانتان، دقایق و شاید ساعتهایی را در مکانی دنج بنشینید و بازی کنید بسیار لذت بخش است و وجود کافه گیم ها این خواسته را برای کسانی که به دنبال سرگرمی های متفاوتی هستند تامین کرده است. این کافه ها، هم تجربه ی رفتن به کافه و هم بازی گروهی را برای شما به ارمغان می آورند.
اگر از علاقمندان به سرگرمی های گروهی و جمعی هستید برای آشنایی بیشتر با این کافه ها، با “مجله گردشگری بلیط اینجا” همراه شوید تا تعدادی از آنها را به همراه لوکیشن، باهم بشناسیم.
بلیط هواپیما تهران
تور تهران
تهرانگردی

“کافه گیم چیست”


علاوه بر تهران در برخی شهرهای دیگر نیز میتوان چنین کافه هایی را پیدا کرد که البته هنوز به شهرت نرسیده و ناشناخته اند. این کافه بازی ها دارای فضایی ویژه هستند و برای راحتی بیشتر مهمانان، متناسب با نوع بازی های مرسومی که در آن ها انجام میشوند چیده شده اند. اغلب این کافه بازی ها داری میزهای ۲ تا ۸ نفره هستند و چیدمان خاصی دارند.
البته این نکته قابل ذکر است که چنانچه تمایل به بازی های دسته جمعی در این کافه ها را دارید حتما باید از قبل، اطلاع دهید و در صورت لزوم و متناسب با تعداد نفرات، میز رزرو کنید. تجربه قرار گیری در چنین فضایی بی شک میتواند دلنشین باشد و ارزش امتحان کردن را دارد. نکته مثبت این محیط این است که علاوه بر گذراندن اوقاتی خوش در کنار دوستان، در محیط یک کافه میتوانید از تجربه هیجان انگیز بازی های گروهی نیز بهره مند شوید.

“فکر کده رویال”


این کافه بازی به عنوان مجهزترین کافه بازی تهران شناخته میشود. پس اگر این اولین تجربه شماست و میخواهید با مجهزترین و جذاب ترین کافه بازی شروع کنید، بهتر است سراغ کافه بازی فکر کرده رویال بروید. البته نباید نسبت به دیگر کافه بازی ها بی توجهی کرد چراکه متناسب با سلیقه فردی ممکن است کافه بازی های دیگری را بپسندید اما این کافه بازی در بین هم رده های خود مجهز تر می باشد.
از طرف دیگر شاید برایتان جالب باشد که بدانید قدم در کافه ای میگذارید که در بین کافه گیم های آسیا جزء ده رتبه برتر شناخته شده است. این کافه در تمام روزهای هفته باز است و آماده ارائه خدمات به مهمانان عزیز می باشد و به همین علت ممکن است میز خالی در این کافه پیدا نکنید پس در صورت تمایل، باید از قبل،میز رزرو کنید.

کافه گیم تهران - کافه فکر کده

چیدمان و طراحی این کافه در نگاه اول، بسیار خلاقانه و مناسب محیط به نظر میرسد و همین امر، حس خوبی به افراد حاضر در کافه میدهد و موجب افزایش محبوبیت این کافه در میان طرفدارانش شده است. به گونه ای که حتی اگر میل چندانی به شرکت در بازی هم نداشته باشید این محیط شاد، شما را به هیجان می آورد.
ساعت کاری تمامی شعب از ۱۴ الی ۲۴ است.

آدرس شعبه‌ ی اصلی: جردن، پایین‌تر از ظفر، خیابان یزدان پناه، پلاک ۴۲، کافه فکرکده
تلفن تماس: ۸۸۱۹۶۱۸۵

شعبه رویال: بلوار فردوس غرب، بلوار شقایق جنوبی، انتهای خیابان بیست و یکم، فودهال بارنوا
تلفن تماس: ۴۴۹۴۱۳۸۲

شعبه پارادایس: مرزداران، پاساژ پردیسان
تلفن تماس: ۴۴۲۸۴۲۷۶

شعبه اپال: سعادت آباد، بلوار کوهستان، مجموعه‌ی اپال، طبقه‌ی چهارم
تلفن تماس: ۲۲۳۸۶۷۸۲

“کافه بازی دیاموند”


این کافه بهترین انتخاب برای عاشقان فوتبال دستی است و به نوعی طراحی این فضا بر اساس بازی فوتبال دستی است. نکته جالب این است که برای رفتن به این کافه لزومی ندارد با خود کسی را به همراه ببرید چراکه در این کافه، اغلب مواقع، افرادی هستند که همبازی شما باشند.

کافه بازی تهران - کافه بازی دیاموند

فوتبال دستی بازی مهیجی است که هیچ گاه تکراری و کسل کننده نخواهد شد. اگر به این بازی علاقه دارید راهی کافه بازی دیاموند شوید. البته هیچ کدام از کافه بازی ها منحصر به یک نوع بازی خاص نیستند؛ پس نگران نباشید زیرا کسی از در این کافه با نارضایتی بیرون نخواهد رفت چون کافه دیاموند، به فکر تمام سلیقه ها بوده است و تنوع بازی در این کافه موجب شده که هر بازیکنی که با هر سلیقه ای به آن مراجعه می کند، دقایقی شاد را در آن سپری کند.

آدرس:خیابان انقلاب، خیابان نجات الهی، خیابان فلاح پور، پلاک ۳۳
تلفن تماس: ۰۲۱۸۸۸۹۰۱۹۶
ساعت کار کافه ۸-۲۴

“کافه بازی برد تهران”


از دیگر کافه بازی های معروف تهران که میتوان آن را در حوزه بازی و سرگرمی، متخصص دانست کافه بازی برد است. از جمله نکات مثبت در این کافه این است که به علاقه و سلیقه بازیکن و کسی که به آن مراجعه میکند بسیار اهمیت میدهد به گونه ای که در بدو ورود به کافه، نظر شما را دررابطه با بازی مورد علاقه و چیدمان مناسب میپرسند و در نهایت متناسب با گفته های خودتان این فضا برای شما مهیا میشود و بهترین بازی را به شما معرفی میکنند.
آدرس: تهران، خیابان مطهری، پلاک ۱۲۰، کافه برد
تلفن تماس: ۸۸۸۶۷۹۲۴

کافه بازی - کافه بازی برد تهران

“کافه فکر بکر”


این کافه در شرق تهران واقع شده است و در این کافه با انواع بازی ها از شما پذیرایی میشود. اگر طرفدار بازی های استراتژیک، هوشی، انتزاعی و یا سرعتی هستید ویا به دنبال تجربه یک بازی جدید هستید که هیجان واقعی را در آن تجربه کنید کافه فکر بکر گزینه خوبی به شمار میرود. در این کافه، تمرکز اصلی برروی نوشیدنی هاست و کمتر میتوان غذاها و خوردنی های دیگر را در منوی آن پیدا کرد.
فکر بکر هر روز از ساعت ۱۰ صبح الی ۲۴ ، پذیرای حضور شما عزیزان است. ِآدرس: تهران، خیابان پیروزی، بین متروی نبرد و پیروزی، پلاک ۵۰۸
تلفن تماس: ۳۳۳۴۶۶۹۲

کافه فکر بکر تهران

ویراستار: خانم الهام نورمحمدی

بلیط اینجا را در صفحات اجتماعی و آپارات دنبال کنید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها