هلیوم پارک مشهد

هلیوم پارک مشهد کجاست؟

شهر مشهد به عنوان یکی از مهم ترین قطب های گردشگری، در سال های اخیر با تاسیس و بهره برداری از فضاهای تفریحی مخصوص کودکان و حتی نوجوانان، در تلاش است تا کمبود فضا های تفریحی را جبران کند.

هلیوم پارک مشهد از جمله جذاب ترین و هیجان انگیز ترین پارک های تفریحی شهر مشهد میباشد که به عنوان نخستین پارک پرشی در ایران شناخته میشود.

هلیوم پارک مشهد در کنار محیط استانداری که برای کودکان و جوانان فراهم آورده است تا با خیالی آسوده به تفریح و سرگرمی بپردازند، فضایی امن را نیز ایجاد نموده تا ضمن قرار گیری در آن اوج هیجان به واسطه بازی های پرشی را تجربه کنند.

در این سری از مطالب مجله گردشگری بلیط اینجا به بررسی یکی از همین مکان های تفریحی جذاب یعنی هلیوم پارک مشهد پرداخته ایم.

جهت “رزرو تفریحات مشهد” و اطلاع از “تور مشهد ۱۴۰۰” با کارشناسان آژانس گردشگری راه توس (بلیط اینجا) تماس بگیرید.

  • تلفن همراه : ۰۹۰۲۳۱۱۹۰۳۶
  • تلفن : ۰۵۱۳۲۲۳۳۰۰۰
  • فکس : ۰۵۱۳۲۲۳۳۰۰۳

برای کسب اطلاعات بیشتر، تصاویر و ویدئوهای این پارک پر از هیجان با مجله گردشگری بلیط اینجا همراه باشید. برای خرید بلیط چارتر مشهد و خرید بلیط قطار مشهد به وبسایت بلیط اینجا مراجعه کنید.

پارک هلیومی مشهد، نخستین پارک پرشی در ایران

این پارک یکی از جذاب ترین و جدیدترین مکان های تفریحی مشهد به حساب می آید زیرا به عنوان نخستین پارک پرشی در ایران محیط امنی را برای کودکان و نوجوانان به وجود آورده تا بتوانند اوج هیجان و تفریح را در بازی های پرشی احساس کنند. در ادامه به بررسی بخش های مختلف از هلیوم پارک مشهد می‌پردازیم.

این مجموعه سرپوشیده در دو طبقه مجزا سازمان یافته است که طبقه اول مخصوص آقایان و طبقه دوم برای خانم ها تعبیه و آماده سازی شده است.

هر یک از این طبقات مجهز به امکانات متنوع و جدید و بروزی میباشد که میتواند لحظات بسیار خوشی را برای مهمانان و بازیکنان خود رقم بزند. از جمله این قسمت ها باید به محوطه بازی کودکان، طراحی ورزش های ویژه نوجوانان و جوانان، فضاهای ایجاد شده جهت صخره نوردی، کافی شاپ و… اشاره نمود که افزون بر آن ها، در هر دو واحد شرایط بازی های وی آر ( واقعیت افزوده) نیز مهیا شده است.

همانطور که گفته شد این مجموعه دارای دو طبقه است که یکی از طبقات مخصوص خانم ها و طبقه‌ی دیگر مخصوص آقایان است. هر طبقه دارای سالنی با مساحت ۱۵۰۰ متر دارد که دارای بخش های متنوع ذکر شده است.

هلیوم پارک

عکس های هلیوم پارک مشهد

بازی ها در پارک هلیوم تنها شامل پریدن نمی‌شود و می‌توانید از ورزش ها و بازی های هیجان انگیزی که برای اولین بار است وارد ایران شده است، لذت و اوج هیجان را حس کنید. با اینکه در هر طبقه بازی های متفاوتی وجود دارد اما نگران نباشید، شما می‌توانید بازی های هر دو طبقه را بازی کنید زیرا در روزهای زوج خانم ها می‌توانند از طبقه‌ی پنجم و آقایان از طبقه چهارم استفاده کنند و در روزهای فرد خانم ها در طبقه‌ی چهارم و آقایان در طبقه‌ی پنجم حضور خواهند داشت.

قیمت بلیط هلیوم پارک مشهد

برای اطلاع از قیمت بلیط هلیوم پارک مشهد و خرید اینترنتی بلیط هلیوم پارک می توانید با شماره تلفن های زیر تماس حاصل فرمایید.

۰۹۱۵۰۰۳۸۱۸۵

در ادامه بازی های هر طبقه را برای شما آوردیم.

بازی های طبقه چهارم: بازی ها و ورزش های این طبقه شامل: والیبال، بسکتبال، صخره نوردی، نینجا کورس، ژیمناستیک و فری جامپ است. این سالن به رنگ آبی و با تم اقیانوس است.

بازی های طبقه پنجم: بازی ها و ورزش های این طبقه شامل: دوج بال، فوتبال، بیلیارد، کیک بال، فایتینگ، فری جامپینگ و ایربگ است. همچنین رنگ این طبقه کاملا سبز است و الهام گرفته از جنگل می‌باشد.

علاوه بر این بازی ها، دارای بازی هایی مانند: مسیر نینجا، محوطه صخره نوردی شامل صخره نوردی دیواری، مارپیچ، صخره نوردی نوجوانان و محوطه بازی های مهیج شامل: بازی گلادیاتور، طناب تعادل، ژیمناستیک، وایپ اوت نیز موجود است.

هلیوم پارک برای تمام رده سنی ها مناسب است زیرا مسئولان این پارک هر سالن را به سه قسمت خردسالان، کودکان و جوانان و بزرگسالان تقسیم کرده اند.

هلیوم پارک

قوانین و مقررات ورود

قوانین هلیوم پارک مشهد که باید آنها را بدانیم:

تمام بازیکنان فرم های تعهدی را در بدو ورود تکمیل کرده و به بخش مربوطه تحویل میدهند که برای افراد زیر۱۸ سال توسط والدین و برای افراد بزرگتر از ۱۸ سال توسط خود فرد تکمیل میشود.

کودکان وخردسالان زیر ۴ سال برای ورود به سالن مجموعه نیاز به همراهی یک سرپرست دارند.

پاپوش هایی تحت عنوان جوراب های ترامپولین به افراد حاضر در سالن داده میشود که پوشیدن آنها جهت جلوگیری از لیز خوردن برروی سطح لغزنده هلیوم پارک و حفاظت از سلامت افراد و به ویژه بازیکنان اجباری میباشد.

از داخل بردن وسایل غیر ضروری همچون عینک، تلفن همراه، دوربین و تجهیزاتی که امکان آسیب دیدن و یا آسیب رساندن به شخص را دارند خوداری کنید.

بهتر است به منظور جلوگیری از زخمی شدن دست های خود از لباس های آستین بلند استفاده کنید.

واردن شدن به مجموعه همراه با خوراکی ممنوع است. همچنین توجه داشته باشید از جویدن آدامس در این محیط خودداری کنید چراکه موجب تهدید امنیت و سلامت شما خواهد بود.

استفاده از ترامپولین برای خانم های باردار و یا افرادی که به تازگی عمل جراحی انجام داده اند مجاز نمیباشد.

هلیوم

برگزاری جشن ها و مراسمات

شما در این پارک می‌توانید، مراسم ها یا جشن های تولدتان را برگزار نمایید. جهت اطلاع از شرایط و هزینه ها سعی کنید فقط با هماهنگی قبلی این کار را انجام دهید.

ساعت کار و هزینه ورودی

هلیوم پارک هر روز از ۱۰ صبح تا ۹ شب یکسره، در خدمت شما عزیزان است.

هزینه‌ی ورود ۱۰ هزار تومان است و هزینه‌ی خرید کارت عضویت ،حداقل ۱۰۰ هزارتومان است. 

آدرس هلیوم پارک مشهد

هلیوم پارم پارک مهشد با وسعت ۱۵۰۰ متر در طبقات چهارم و پنجم برج مروارید واقع در بولوار جانباز مشهد قرار گرفته است.

آدرس: مشهد ، بلوار جانباز ، بین جانباز ۵ و ۷، برج تجاری مروارید، هلیوم پارک

هلیوم پارک

کلاس های تابستانی و آموزش ترامپولین در هلیوم پارک مشهد

منطقه جنگلی

منطقه ساحلی

محیط آموزشی برای بازی ترامپولین

صخره نوردی

محیط جداگانه برای بازی خانم ها و آقایان

بدون محدودیت سنی

هلیوم پارک این امکان را فراهم کرده تا برای سرگرم کردن کودکان خود در فصل تابستان آن ها را در کلاس های تابستانی هلیوم پارک ثبت نام کنید. به عقیده برخی کارشناسان، بازی ترامپولین باعث می‌شود، کودکان سایر رشته های ورزشی را نیز به خوبی یاد بگیرند. همچنین این ورزش هماهنگی و کنترل بین عضلات بدن را بهتر شکل می‌دهد.

هلیوم پارک مشهد

تور نوروز مشهد

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
7 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Kimia
Kimia
4 سال قبل

بلیط ها را باید اینترنتی خرید

زهرا
زهرا
4 سال قبل

هلیوم پارک مشهد جمعه ها بازه؟

افشین
افشین
4 سال قبل

چه هیجان انگیز

علی
علی
4 سال قبل

کاش شما بلیط ورودی هم برای فروش داشتین

سوگند رضایی
سوگند رضایی
4 سال قبل

خیلی ممنون از محتوای خوبتون

نازنین
نازنین
4 سال قبل

چه باحال همینکه واسه خانوما هم فضای جداگونه داره خیلی خوووبه
کاش اصفهان هم داشت

سید مرتضی
سید مرتضی
4 سال قبل

خیلی جالب بود.