ساها

شرکت هواپیمایی ساها

شرکت هواپیمایی ساها از جمله ایرلاین های قدیمی در ایران است که در سال ۱۳۶۹ توسط نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران افتتاح گشت. تنها وظیفه ی این شرکت در ابتدا، جابه جایی پرسنل و عوامل ارتشی کشور بود اما پس از مدتی فعالیت های این شرکت هواپیمایی در حوزه حمل و نقل و در زمینه ی مسافربری نیز آغاز و پروازهایی جهت جابه جایی افراد غیر نظامی و مسافران فعال شد. همچنین این شرکت در ادامه تصمیم به حمل بار نیز گرفت و پروازهای باری را در دستور کار خود قرار داد.برای خرید بلیط هواپیما ساها یا اطلاع از قیمت بلیط هواپیمایی ساها به وبسایت بلیط اینجا مراجعه کنید.

ساها

تاریخچه ایرلاین ساها

آن زمان پروازهای مسافربری ساها، به وسیله ۵ فروند بوئینگ ۷۰۷ انجام می شد و پروازهای باربری آن نیز با ۲ فروند بوئینگ ۷۴۷ صورت می گرفتآن زمان پروازهای مسافربری ساها، به وسیله ۵ فروند بوئینگ ۷۰۷ انجام می شد و پروازهای باربری آن نیز با ۲ فروند بوئینگ ۷۴۷ صورت می گرفت؛ اما متاسفانه در اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۳ به دلیل عمر بالای ناوگان هوایی خود، توسط سازمان هواپیمایی کل کشور لغو امتیاز شد و پشت سرآن مجوزهای پرواز خود را نیز از دست داد.

شرکت هواپیمایی ساها به مدت دو سال و نیم هیچ گونه فعالیتی نداشت تا این که در سال ۱۳۹۵، با جایگزین کردن هواپیماهای فرسوده خود با دو فروند بوئینگ ۷۳۷ که کارکرد کمتری نسبت به هواپیماهای قبلی داشت، پروازهای خود را مجدداً راه اندازی کرد. ساها با انتخاب برندی جدید و همچنین تغییر لوگوی شرکت خود، به جمع دیگرایرلاین های فعال کشور ملحق گشت. این شرکت در حال حاضر در مسیرهای داخلی فعالیت داشته و سرویس های مسافربری ارائه می کند. همچنین قصد دارد تا نام  و اعتبار درخشان خود را که در گذشته از دست داده بود، بازیابد و فعالیت های بیشترو به روزتری داشته باشد.

ساها

خدمات شرکت هواپیمایی ساها

قطب اصلی شرکت هواپیمایی ساها، فرودگاه بین المللی مهرآباد بوده که هم اکنون دارای ۲ فروند هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ سری مدل ۳۰۰ می باشد و به دنبال این است که درآینده ای نه چندان دور، یک فروند هواپیمای بوئینگ مدل ۷۳۷ را به ناوگان خود اضافه کند.

کترینگ و دیگر خدمات ساها با بهترین و با کیفیت ترین تجهیزات و مواد غذایی توسط پرسنل و برنامه ریزی مدیران ارشد این شرکت انجام می شود.

همچنین مدیران این ایرلاین با برگزاری آزمون های تخصصی، درصدد تربیت پرسنل پروازی کار کشته و آموزش دیده می باشند. افراد پس ازآموزش کامل و گذراندن هر یک از دوره های مهمانداری، مهندسی پرواز و خلبانی به استخدام این شرکت درمی آیند.

مسیرهای پروازی ساها

شرکت هواپیمایی ساها از مبدا تهران (فرودگاه مهرآباد) به مقاصد مشهد، کیش، عسلویه و شیراز همه روزه پرواز دارد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها