معرفی هتل های نزدیک حرم مشهد

معرفی هتل های نزدیک حرم مشهد – به همراه عکس و آدرس

هتل های نزدیک حرم – شهر مشهد به واسطه وجود بارگاه مطهر رضوی شهری مقدس در کشور میباشد و به همین منظور، سالانه پذیرای زائران فراوانی از سرتاسر ایران و بلکه از دیگر کشورهای اسلامی میباشد.
از اولویت های زائران حرم مطهر امام رضا (ع) موقعیت مکانی هتل آنهاست. در مطلب قبل (لیست هتل های نزدیک حرم امام رضا (ع) )در رابطه با معرفی هتل های ۵ ستاره و ۴ ستاره مشهد که در فاصله کوتاهی تا حرم قرار داشتند سخن گفتیم.


در این سری از مطالب “مجله گردشگری بلیط اینجا” نیز به معرفی هتل های ۳ ستاره و ۲ ستاره مشهد که در نزدیکی حرم امام رضا (ع) واقع شده اند خواهیم پرداخت؛ بنابراین شما با هر بودجه ای که به مشهد مقدس میخواهید سفر کنید، با بلیط اینجا همراه باشید تا بهترین انتخاب را در رزرو هتل در مشهد داشته باشید.

جهت دریافت مشاوره در رابطه با رزرو هتل نزدیک حرم مشهد و رزرو تور مشهد کارشناسان بلیط اینجا پشتیبان شما هستند.

  • تلفن همراه : ۰۹۰۲۳۱۱۹۰۳۶
  • تلفن : ۰۵۱۳۲۲۳۳۰۰۰
  • فکس : ۰۵۱۳۲۲۳۳۰۰۳

هتل های ۳ ستاره نزدیک حرم مشهد

هتل هاترا مشهد

هتل هاترا مشهد - رزرو هتل در مشهد


هتل هاترا از جمله هتل های باکیفیت و قیمت مناسب نزدیک حرم امام رضا (ع) میباشد. این هتل با قرار گیری در محدوده خیابان امام رضا، مسافت کوتاهی تا حرم مطهر رضوی دارد. اگر زیارت را به گردش در مکان های توریستی و فرهنگی مشهد ترجیح میدهید و یا نزدیک بودن به حرم از اولویت های شماست، هتل هاترا اقامتی دلپذیر و بی دغدغه را برای زائران امام هشتم(ع) فراهم میکند.
علاوه بر اینها این هتل با قیمت مناسبی که در برابر ارائه خدمات خود به مسافران دارد، میتواند رضایت میهمانان خود را به خوبی بدست آورد.
همچنین لازم به ذکر است که هتل هاترا با داشتن ۹ طبقه و ۴۵ اتاق، در بردارنده پارکینگ اختصاصی و کافی شاپ نیز میباشد که به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مسافران میباشد.
آدرس: خیابان امام رضا، دانش غربی ۱/۲، نبش سرشور ۳۷

هتل هاترا مشهد - هتل های نزدیک حرم مشهد

هتل حیات شرق مشهد


اگر به نظرات رضایت بخش مسافران در مورد هتل حیات شرق مشهد توجه کنیم میتوان گفت که این هتل، متناسب با امکانات و خدمات با کیفیتی که به مسافران خود ارائه میدهد یکی از بهترین هتل آپارتمان های نزدیک حرم امام رضا(ع) شناخته میشود.
اولین و مهمترین مزیت این هتل، میتواند نزدیکی آن به حرم رضوی باشد که دسترسی و رفت و آمد زائران را تا حد امکان سهل نموده است. از جهت دیگر، نزدیکی به بازار های خرید و مراکز گردشگری مرکز شهر مشهد نیز از دلایل اهمیت و محبوبیت این هتل میباشد.
آدرس هتل حیات شرق: خیابان نواب صفوی، جنب بازار آرمان، هتل حیات شرق مشهد

هتل حیات شرق مشهد - هتل های نزدیک حرم امام رضا

هتل جواهر شرق مشهد


هتل جواهر شرق با ۷ طبقه و ۵۳ واحد اتاق اقامتی نیز از دیگر پیشنهادات برای اقامت زائران حرم مطهر رضوی می باشد. علاوه بر فاصله کوتاه تا حرم که دلیلی بر شهرت و محبوبیت این هتل است باید به قیمت مناسب آن نیز توجه داشت.
فاصله زمانی هتل جواهر شرق تا حرم حدود ۱۵ دقیقه است که رفت و آمد حتی بدون وسیله نقلیه را نیز امکان پذیر کرده است. هتل جواهر شرق با توجه به هزینه ای که در بردارد خدمات بی نظیری را در اختیار مسافران قرار میدهد که ازجمله این امکانات باید به رستورانی ویژه با سرآشپز های بین المللی ماهر و کارآزموده و در نتیجه غذاهای متنوع و لذیذ، اتاق ماساژ درمانی، ترانسفر رایگان تا هتل و راهنمایی و پشتیبانی از مهمانان اشاره نمود.
آدرس: خیابان امام رضا، نبش امام رضا ۶

هتل جواهر شرق مشهد - هتل های نزدیک حرم مشهد

هتل سهند مشهد


هتل سهند برای مسافران خود، اقامتی راحت و بدون دغدغه مالی و اقتصادی را فراهم میکند. از این رو که با قیمت مناسب خود، امکاناتی ویژه و استاندارد را آماده ارائه خدمات قرار داده است.
این هتل با ۷ طبقه، ۶۰ واحد اقامتی را در خود گنجانده است. هتل سهند مشهد با تهیه غذاهایی لذیذ، داشتن کافی شاپ لوکس و منحصر به فرد و قهوه خانه سنتی از هتل های محبوب و پر طرفدار میان زائران مشهدی میباشد.
از اینها که بگذریم به نکته خاص و ویژه این هتل ۳ ستاره میرسیم؛ هتل سهند مشهد با در نظرگرفتن محوطه بازی ویژه کودکان، کمک شایانی به والدین و خانواده های دارای کودک خردسال کرده است.
آدرس: خیابان امام رضا، امام رضا ۲، کوچه کربلا

هتل سهند مشهد - رزرو هتل نزدیک حرم امام رضا

هتل اطلس


هتل اطلس هتلی اصیل و با تجربه در حوزه خدمات زیارتی و گردشگری در شهر مشهد می باشد. این هتل با پیشینه ۴۰ ساله خود از هتل های معروف و با کیفیت نزدیک حرم امام رضا (ع) میباشد که تا به حال رضایتمندی بالای مسافران خود را به همراه داشته است.
فاصله زمانی این هتل محبوب تا حرم کمتر از ۵ دقیقه است که البته با مکان های فرهنگی، مراکز خرید و جاذبه های دیدنی مرکز شهر نیز فاصله اندکی دارد.
هتل اطلس برخلاف قدمتی که دارد امکانات رفاهی به روز و استانداردی را توسط پرسنل و نیروهای ماهر و آموزش دیده به مسافران خود ارائه میدهد.
آدرس هتل اطلس: خیابان امام رضا (ع)، فلکه آب، هتل اطلس مشهد

هتل اطلس مشهد - هتل های مشهد - کرایه هتل در مشهد

هتل آپارتمان ملل مشهد


هتل آپارتمان ملل مشهد به عنوان یکی از بهترین هتل های ۳ ستاره نزدیک حرم در مشهد شناخته میشود. هتل آپارتمان ملل با برخورداری از ۱۰ طبقه و بیش از ۲۰ واحد آپارتمان اقامتی، به عنوان یک هتل محبوب و بنام در مشهد شناخته میشود که از اعتبار بالایی نیز برخوردار است؛ همچنین این هتل از نظر سازمان میراث فرهنگی و هنری نیز به عنوان هتلی برتر در مشهد برگزیده شده است.
هتل آپارتمان ملل مشهد شامل واحدهای آپارتمانی یک خوابه، دو خوابه، سه خوابه که به عنوان کانکت شناخته میشوند و اتاق های دو نفره می باشد. از امکانات ویژه این هتل بی نظیر باید به مواردی همچون: سرویس بهداشتی و حمام، سیستم گرمایشی و سرمایشی استاندارد، تلویزیون ویژه هر اتاق، یخچال و البته اینترنت رایگان و چندین امکانات مطلوب دیگر در حوزه ارائه خدمات به مسافران اشاره کرد.
آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، میدان بیت المقدس

هتل ملل مشهد - هتل های مشهد - تور مشهد

هتل های ۲ ستاره نزدیک حرم مشهد

هتل بشری


هتل بشری از جمله هتل های برتر و البته نزدیک حرم امام رضا (ع)در مشهد می باشد که تا ورودی باب الجواد حرم مطهر رضوی فاصله بسیار کوتاهی دارد؛ از این رو چشم انداز واحد آپارتمان های این هتل نیز منظره ملکوتی حرم رضوی میباشد که اقامتی سراسر لذت را در این اتاق ها و واحد آپارتمان ها برای مسافران به ارمغان می آورد.
هتل آپارتمان بشری در محدوده خیابان خسروی نو واقع شده است و این موقعیت مکانی، امکانات خوب و مطلوبی را در اختیار مسافران قرار خواهد داد.
آدرس هتل بشری مشهد: خیابان اندرزگو (خسروی نو) ، ابتدای بازار سرشور (مقابل باب‌الجواد)، هتل بشری

هتل بشری مشهد - رزرو هتل در مشهد - هتل های نزدیک حرم مشهد

هتل ادریس مشهد


هتل ادریس مشهد از هتل های با سابقه خدمات دهی بالاست و ۱۶ سال از افتتاح آن میگذرد. هتل ادریس مشهد با دارا بودن ۷ طبقه، شامل ۷۰ واحد اقامتی میباشد. هتل ادریس در میان هتل های ۲ ستاره نزدیک حرم، جزء بهترین هاست که در ارائه خدمات مطلوب و امکانات با سطح استاندارد و رضایت بخش، موفق عمل کرده است.
این هتل، دارای اتاق هایی با امکانات رفاهی مناسب است و در بهترین سطح خود در حال خدمت رسانی به مسافران میباشد. در رابطه با امکانات و خدمات این هتل، میتوان از موارد ذیل نام برد:
رستوران مجهز با ظرفیت ۳۵۰ نفری، اینترنت رایگان، پارکینگ اختصاصی برای مسافران، پاورسوئیچ، امکانات و وسایل بهداشتی، تلویزیون در هر اتاق.
آدرس: مشهد، میدان بیت المقدس، جنب ورودی درب باب الرضا(ع)

هتل ادریس مشهد - هتل های نزدیک حرم امام رضا

هتل ابریشم مشهد


هتل ابریشم در سال ۱۳۸۵ به مرحله بهره برداری و افتتاح رسید که در ۶ طبقه سازمان یافته و شامل ۴۹ واحد اقامتی میباشد. هتل ابریشم نیز در گروه بهترین هتل های ۲ ستاره نزدیک حرم امام رضا(ع) قرار میگیرد که با وجود هزینه مناسبی که در بردارد خدمات مطلوب و با کیفیت بالایی را به مهمانان خودو زائران امام هشتم ارائه میدهد. با توجه به خدمت رسانی و امکانات رفاهی استاندارد این هتل در سال هایی که میزبانی زائران را در مشهد مقدس انجام داده است توانسته رضایت مسافران خود را به دست آورد. فاصله زمانی این هتل نیز تا حرم مطهر تنها ۵ دقیقه است.
آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، امام رضا ۲، کوچه کربلا

هتل ابریشم مشهد - تور مشهد

هتل جواهری مشهد


هتل جواهری از جمله هتل های اصیل و قدیمی در نزدیکی حرم امام رضا (ع) میباشد. این هتل با ۶ طبقه و ۶۵ واحد اتاق اقامتی که دارد در خیابان امام رضای مشهد واقع شده است. هتل جواهری از سال ۱۳۸۵ که به بهره برداری رسید تا به حال تنها یک بار در سال ۱۳۹۴ مورد بازسازی و بهبود امکانات و خدمات قرار گرفت.
آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، نبش امام رضا ۶

ویراستار: خانم الهام نورمحمدی

تور مشهد

تور نوروزی مشهد

هتل های مشهد

هتل های نزدیک حرم امام رضا

هتل های نزدیک حرم با غذا

هتل نزدیک حرم مشهد ارزان

لیست هتل های مشهد

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها