قیمت بلیط پاراسل کیش _ تفریحات پاراسل کیش

قیمت پاراسل کیش ۱۴۰۱ | تور کیش پاییز ۱۴۰۱

“پاراسل کیش کجاست؟”

پاراسل کیش _ در میان جزایر خلیج فارس، جزیره زیبای کیش از جایگاه ویژه ای برخوردار است و گردشگران با سفر به این منطقه توریست پذیر و منحصر به فرد، افزون بر لذتی که از جاذبه‌ های گردشگری کیش میبرند، می‌توانند انواع تفریحات و ورزش‌ های آبی پر هیجان‌ جزیره کیش را نیز تجربه کنند.

اگر مدتیست که به فکر سفری عالی به جزیره کیش هستید و قصد دارید تفریحات آبی کیش از جمله پاراسل آن را تجربه کنید اما در مورد آن اطلاعاتی ندارید پس تا انتها با مجله گردشگری “بلیط اینجا” همراه ما باشید.

ثبت نام تور کیش پاییز ۱۴۰۱ با بلیط اینجا:

تور داخلی: ۰۹۹۳۴۳۹۳۸۷۷ – ۰۹۳۹۳۱۱۹۰۳۶

آژانس گردشگری انوار راه توس (بلیط اینجا): ۰۵۱۳۲۲۳۳۰۰۰

شماره همراه پشتیبانی پرواز :  ۰۹۰۱۳۱۱۹۰۳۶

پشتیبانی قطار : ۰۹۰۳۳۱۱۹۰۳۶

هتل و تور : ۰۹۰۲۳۱۱۹۰۳۶

تفریحات آبی کیش _ پاراسل کیش

پاراسل چیست؟

پاراسل را میتوان در دسته ورزش ها و تفریحات آبی به شمار آورد. پیش از شروع پاراسل سواری در کیش بایستی لباس های ایمنی این ورزش را به تن کنید، یعنی یک جلیقه نجات همراه با چندین کمربند ایمنی که به یک چتر بزرگ بسته شده و شما را به این چتر وصل میکند.

به این چتر بزرگ، یک طناب محکم و بلند متصل است که باعث میشود چتر به قایق تندرو وصل شود و هنگامی که قایق، شروع به حرکت می کند شما به پرواز درمی آیید و با شتاب گرفتن قایق، شما نیز اوج می گیرید و از تجربه پرواز بر فراز دریای زیبای خلیج فارس، نهایت لذت را می برید.

بعد از مدتی که پرواز شما و سرعت حرکت چتر در آسمان ثابت شد، قایقران متناسب با تعداد نفرات، وزن افراد و سنگینی چتر و نیز سرعت قایق و البته شرایط جوی، به تدریج طناب متصل به چتر را آزاد میکند تا مسافران را به ارتفاعات بالاتری بفرستد و این، نقطه ی اوج هیجان پاراسل سواری در کیش است.

توجه داشته باشید که اگر قصد دارید مدت زمان بیشتری در آسمان پرواز کنید لازم است با قایقران، این موضوع را مطرح کنید و به توافق برسید و همچنین هزینه مازاد را پرداخت نمایید.

پاراسل کیش کجاست؟

“مزایای استفاده از تفریحات آبی و پاراسل کیش”

مهمترین مزیت پاراسل کیش این است که می توان یک نفره، دو نفره، سه نفره یا حتی چهار نفره با آن پرواز کرد. افرادی که قصد دارند چند نفره پرواز کنند، تنها کافی است وزن مجموعشان از حد مجاز بیشتر نباشد.مسئول مربوطه تصمیم می گیرد که چه افرادی با هم پرواز کنند و کجا بنشینند تا وزنشان متعادل شود و بتوانند پروازی راحت را تجربه کنند.

پس از تهیه بلیط برای هر نفر، بدون هیچ مشکلی می توان سوار قایق های پاراسل شد و برای پرواز به وسط دریا رفت. افرادی هم که تمایل به پرواز نداشته باشند می توانند تنها سوار قایق شده و پاراسل سواران را تا وسط دریا همراهی کنند.

مزیت دیگر پاراسل کیش این است که برای سوار شدن به آن، هیچگونه تجهیزات و وسایل خاصی لازم نیست؛ به عبارت دیگر بهتر است اینطور بگوییم که پاراسل با اینکه تفریحی نسبتا لاکچری به حساب می آید، اما خیلی پر خرج نیست.

پاراسل کیش

“ایمنی پاراسل کیش چگونه است”

از مهمترین مزایای این تفریح آبی، ایمنی بالای آن است که ضمن هیجان بسیار زیاد، اما شرایط خطرناکی را ایجاد نمیکند و موجب بروز حادثه نخواهد شد. با این حال، باز هم رعایت یک سری دستوالعمل ها برای حفظ سلامتی فرد، الزامی بوده و باعث افزایش درصد امنیت خواهد شد. این موارد عبارتند از:

-اطمینان پیدا کردن از معتبر بودن کلوپ و سابقه آن و همچنین قایقران.
-مطمئن شدن از سالم بودن تجهیزات و کیفیت آن‌ ها.
-آموزش دیدن شیوه ارتباط با قایقران.
-انتخاب ارتفاع مناسب و بالا نرفتن زیاد.

تور کیش 1401 _ تفریحات آبی کیش _ پاراسل کیش 1401

“سواحل دارای پاراسل”

علاوه بر جاهای دیدنی کیش، اغلب سواحل و کلوپ های ورزشی کیش که آماده برگزاری تفریحات آبی هستند، شرایط پاراسل سواری در کیش را فراهم کرده و بلیت پاراسل را به گردشگران ارائه می دهند.از جمله:
-ساحل اسکله تفریحی بزرگ
-ساحل مرجان
-ساحل سیمرغ
-ساحل دارمون کیش

“ساعت کار و مدت زمان استفاده از چتر پاراسل کیش”

سواحل و کلوپ های ویژه برگزاری پاراسل کیش، همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۵ عصر، آماده ارائه خدمات تفریحی به گردشگران میباشند.
مدت زمانی که میتوان به تفریح پاراسل مشغول شد در مجموع، ۱ ساعت است که شامل آموزش، رفت و برگشت و پرواز است. به طور دقیق تر باید گفت که نزدیک به ۳۰ دقیقه از آن صرف گشت دریایی میشود و بین ۱۰ تا ۱۵ دقیقه نیز برای پرواز بر فراز آب صورت می گیرد.

خرید بلیط پاراسل کیش

“قیمت پاراسل کیش در سال ۱۴۰۱”

همانطور که در ابتدا گفتیم، پاراسل کیش به عنوان یکی از تفریحات نسبتا اقتصادی کیش شناخته میشود که هزینه چندانی دربر ندارد.
هزینه بلیط پاراسل کیش به ازای هر نفر، تقریبا ۱۶۰ هزار تومان است که وابسته به شرایط مختلف، این مقدار متغیر است. اما خبر خوب این است که اگر پیگیر خرید بلیط پاراسل کیش از سایت های معتبر باشید میتوانید این تفریح آبی را با تخفیف هایی بین ۳۰ تا ۵۰ درصد تهیه کنید.
شما میتوانید جهت رزرو تفریحات کیش با کارشناسان زبده و کاربلد “بلیط اینجا” در ارتباط باشید.

تور داخلی: ۰۹۹۳۴۳۹۳۸۷۷ – ۰۹۳۹۳۱۱۹۰۳۶

آژانس گردشگری انوار راه توس (بلیط اینجا): ۰۵۱۳۲۲۳۳۰۰۰

هتل و تور : ۰۹۰۲۳۱۱۹۰۳۶

ویراستار: خانم الهام نورمحمدی

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها