پویا

شرکت هواپیمایی پویا

شرکت هواپیمایی پویا در سال ۲۰۰۸ تاسیس شد. این شرکت یکی از جوان ترین ایرلاین های ایران می باشد که درابتدا با نام پارس ایر کارگو شناخته می شد و پس از مدتی نام خود را به یاس ایر تغییر داد و بالاخره در سال ۲۰۱۲ نام پویا ایر را انتخاب نمود. پویا اولین فعالیتش را در تابستان سال ۱۳۹۶ در زمینه ایرتاکسی انجام داد. برای خرید بلیط هواپیمایی پویا و اطلاع از قیمت بلیط هواپیما پویا به وبسایت بلیط اینجا مراجعه کنید.

تاریخچه ایرلاین پویا

قطب اصلی این شرکت هواپیمایی در فرودگاه مهرآباد تهران است. در حال حاضر پویا جابه جایی بار به ۵ قاره در کل دنیا را انجام می دهد. این شرکت که جوان ترین ایرلاین کشور است در سال ۱۳۸۷ تاسیس شد و فعالیت اولیه ی آن در زمینه ی حمل بار بوده است. فعالیت عمده ی این شرکت در فرودگاه بین المللی مهر آباد، فرودگاه امام خمینی، فرودگاه بین المللی شیراز و فرودگاه بین المللی مشهد است و اکنون در زمینه ی حمل مسافر نیز فعالیت می کند.

پویا

خدمات هواپیمایی پویا

هواپیماهای پویا مجهز به راحت ترین و مدرن ترین صندلی های روز هستند و به طور کلی این هواپیماها از امکانات رفاهی خوبی بهره مند اند.

ایرتاکسی پویا

یکی از مهم ترین خدمات این شرکت ایرتاکسی پویا است. ایرتاکسی به هواپیماهای کم سرنشین اختصاصی با هزینه ی مقرون به صرفه گفته می شود که برای سفر های دسته جمعی مناسبند. ایرتاکسی اکان حمل ۱۷ مسافر و ۲ خدمه را دارد. شرکت پویا اولین بار در سال ۹۶ و در استان هرمزگان ایرتاکسی را ارائه داد.

شرکت هواپیمایی پویا

جت های اختصاصی

شرکت هواپیمایی پویا جت های اختصاصی یا بیزینس جت را نیز به مسافران خود ارائه داده است. این هواپیماها ظرفیت ۱۰ نفر مسافر و ۲ نفر خدمه را دارند.

کلاس های پروازی شرکت هواپیمایی پویا

شرکت هواپیمایی پویا با اینکه بیشتر در زمینه ی خدمات باری فعالیت می کند ،دارای سطوح و کلاس های پروازی مختلف است. کلاس های پروازی بر اساس صندلی های هواپیما و سطح خدمات هواپیما مشخص می شود. در ادامه کلاس های پروازی شرکت هواپیمایی پویا را معرفی می کنیم:

کلاس پروازی فرست کلس

این کلاس بالاترین سطح کلاس های پروازی است که برای اشخاص مهم و به خصوص رزرو می شود. از جمله امکانات این کلاس اتاقک اختصاصی، مبل و صندلی، تلویزیون، اینترنت، کامپیوتر و سرویس بهداشتی است.

کلاس پروازی تجاری

کلاس تجاری در رده دوم قرار دارد و شامل دو صندلی جادار و راحت ، امکانات صوتی و تصویری ، قیمت بلیط های بیزینس کلاس از فرست کلاس پایین تر و از کلاس اقتصادی بالاتر است.

کلاس پروازی اقتصادی شرکت هواپیمایی پویا

این کلاس امکانات رفاهی پایه و معممولی مثل یک عدد صندلی را شامل می شود و قیمت این بلیط پایین تر از سطوح دیگر است. بلیط های کلاس اقتصادی در همه ی شرکت های هواپیمایی موجود است.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها