مراحل ثبت نام تور سوریه 1401

ثبت نام تور سوریه تابستان ۱۴۰۱

“ثبت نام تور سوریه تابستان ۱۴۰۱”

تور سوریه تابستان ۱۴۰۱ – پس از سال های اخیر که مرزهای سوریه به روی زائران، بسته بود آیا امسال تور سوریه برگزار می‌ شود؟ پاسخ به این سوال تا مدت ها پیش، تقریبا بی جواب بود اما از نوروز ۱۴۰۱ شاهد اعزام رسمی زائران به سوریه هستیم؛ در تابستان ۱۴۰۱ نیز کاروان ها در حال آماده شدن برای حرکت به سمت مرزهای سوریه هستند.
اگر شما هم با شنیدن این خبر به فکر رزرو تور سوریه در مردادماه ۱۴۰۱ افتاده اید تا انتهای این مطلب، همراه “بلیط اینجا” باشید.

“جدیدترین اخبار تور سوریه تابستان ۱۴۰۱”


براساس اطلاعیه های صادر شده از سمت روابط عمومی سازمان حج و زیارت جمهوری اسلامی ایران، در رابطه با موضوع از سرگیری و آغاز سفرهای زیارتی سوریه آمده است که: ثبت نام سفرهای زیارتی به سوریه از ابتدای تابستان ۱۴۰۱ آغاز شده و تاریخ حرکت در مورخه ۱۵/۵/۱۴۰۱ خواهد بود.

علاقمندان به زیارت حرم های مطهر حضرت رقیه (س) و حضرت زینب کبری (س) میتوانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و رزرو تور سوریه ۱۴۰۱ با کارشناسان “بلیط اینجا” در ارتباط باشند.

  • شماره همراه پشتیبانی پرواز :  09013119036
  • پشتیبانی پرواز خارجی: ۰۹۱۰۳۱۱۹۰۳۶
  • پشتیبانی قطار : ۰۹۰۳۳۱۱۹۰۳۶
  • هتل و تور : ۰۹۰۲۳۱۱۹۰۳۶
  • تلفن : 05132233000
  • ایمیل : mhammad1366@yahoo.com

تاریخ دیگر برای سفر به سوریه در دی ماه سال جاری خواهد بود و شیفتگان اهل بیت که از این سفر معنوی جا مانده اند و یا شرایط سفر به سوریه را در تابستان امسال ندارند می توانند هر چه سریع تر اقدام به رزرو تور سوریه دی ماه ۱۴۰۱ کنند.

شرایط رزرو تور سوریه ۱۴۰۱

در شرایط فعلی، طبق دستورالعمل های صادره از سمت سازمان عتبات عالیات و مطابق با ضوابط زیر، اجرا خواهد شد:
-در شرایط فعلی، تورهای سوریه برای ۵ شب و ۶ روز رزرو میشوند.
-رفت و برگشت به صورت هوایی برگزار میشود و فعلا تور سوریه به صورت زمینی انجام نمی شود.
-ایستگاه پروازی، فرودگاه بین ‌المللی امام خمینی (ره) میباشد.
-ارائه کارت واکسن (۲ دوز کامل) الزامی میباشد.
-ارائه گواهی تست منفی PCR ضروری است.
-اعزام زائران تنها به صورت گروهی، امکان پذیر است.
-همه اعزام‌ ها همراه با تیم اسکورت بین شهری خواهد بود.
-زائران عتبات عالیات، بایستی برای رزرو تور سوریه تابستان ۱۴۰۱ در سامانه اعلام شده از سوی سازمان حج و زیارت و از طریق کارگزاران رسمی و آژانس های معتبر برگزار کننده تور سوریه، اقدام به ثبت نام نمایند.

“آخرین قیمت تور سوریه تابستان ۱۴۰۱”


قیمت تور سوریه هوایی در تابستان ۱۴۰۱، ۰۰۰/۰۰۰/ ۱۲ تومان میباشد.

“ثبت نام تور سوریه”


از تفاوت های بارز تور سوریه امسال با سنوات گذشته، در مراحل و شیوه ثبت نام آن میباشد. روال سال های قبل، این گونه بود که زائران عزیز با مراجعه به سایت سازمان عتبات عالیات می توانستند اقدام به تکمیل ثبت نام نمایند و تور سوریه خود را رزرو نمایند.

اما در حال حاضر، بایستی با مراجعه به یکی از دفاتر کارگزاری دارای مجوز رسمی از سازمان حج و زیارت در سراسر کشور، همچون آژانس “انوار راه توس” مشهد (بلیط اینجا) جهت ثبت نام تور سوریه تابستان ۱۴۰۱، اقدام نمایند.

“آیا تور سوریه نیاز به دریافت ویزا دارد؟”


پس از مذاکرات انجام شده و رایزنی های صورت گرفته میان مسئولان مربوطه دو طرف (ایرانی و سوری)، در نهایت، لزوم داشتن روادید، برای سفر به این کشور لغو گردیده است. مطابق با این توافق و قانون تصویب شده، اتباع هر دو کشور میتوانند بدون نیاز به دریافت ویزا و تنها با داشتن پاسپورتی که دارای اعتباری بیش از ۶ ماه باشد از طریق مرزهای قانونی، وارد خاک کشور مقصد شوند.

تور سوریه امسال فقط به صورت گروهی برگزار میشود بنابراین اگر قصد زیارت حرم های مطهر سوریه را دارید باید بدانید که متناسب با شرایط کنونی این کشور، به موجب کنترل شرایط و به دلایل امنیتی، تور سوریه فقط به صورت گروهی برگزار خواهد شد.

بنابراین لازم به ذکر مجدد است که تورهای زیارتی سوریه به صورت انفرادی رزرو نخواهد شد و به جهت فراهم نمودن امنیت زائران فقط به صورت گروهی و به همراه تیم اسکورت اجرا خواهد شد. به این طریق زائران میتوانند در شرایطی ایمن و به دور از دغدغه های مختلف و در کمال آرامش به زیارت بپردازند.

“برگزاری تور سوریه از سراسر کشور”


در سال ۱۴۰۱ شرایط برای برگزاری تور سوریه از تمام شهرهای ایران فراهم است.
تنها نکته ای که وجود دارد این است که مبدا این تور از ایران در حال حاضر، فرودگاه بین المللی امام خمینی در استان تهران میباشد. این شرایط تا زمانی وجود خواهد داشت که هر استانی، امکان تکمیل ظرفیت پذیرش هر هواپیما به مقصد کشور سوریه را داشته باشد.

“رزرو تور زیارتی به مقصد سوریه”


کارشناسان “بلیط اینجا” آماده ارائه مشاوره به زائران عزیزی میباشند که قصد سفر به کشور سوریه را دارند. جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره و راهنمایی صفر تا صد رزرو تور سوریه میتوانید به صورت حضوری به آژانس گردشگری “انوار راه توس” (بلیط اینجا) مراجعه کرده و یا از طریق شبکه های مجازی (اینستاگرام و واتساپ) و نیز از طریق شماره های تماس این مجموعه با کارشناسان “بلیط اینجا” در ارتباط باشید.
کارشناسان حرفه ای و متخصص “بلیط اینجا” همراه شما هستند تا بهترین تجربه سفر زیارتی خود را با تور سوریه در تابستان ۱۴۰۱ داشته باشید.

  • تلفن همراه : ۰۹۰۲۳۱۱۹۰۳۶
  • تلفن : ۰۵۱۳۲۲۳۳۰۰۰
  • فکس : ۰۵۱۳۲۲۳۳۰۰۳
  • ایمیل : mhammad1366@yahoo.com
  • آدرس : مشهدمقدس-بلوارشهیدکامیاب-بین کامیاب ۳۰و ۳۲ پلاک ۳۳۴، شرکت خدمات مسافرت ایرانگردی و جهانگردی انوار راه توس
5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها