رستوران های لوکس مشهد

بهترین رستوران های سنتی مشهد

در این مطلب مجله گردشگری بلیط اینجا ۵ مورد از رستوران های سنتی مشهد را معرفی خواهیم کرد. اگر به دنبال رستوران های ارزان مشهد یا رستوران های خوب مشهد نزدیک حرم هستید با ما همراه باشید. همچنین می توانید هتل های مشهد را در سایت بلیط اینجا رزرو کنید.

رستوران سنتی بابا قدرت مشهد

این مجتمع گردشگری در دوره قاجار افتتاح شده است و دارای چهار بخش بازار سنتی، چایخانه سنتی، رستوران سنتی و لمکده است. رستوران سنتی بابا قدرت ، چهار گواهینامه بین المللی در زمینه خدمات توریسم و رستوران،
از کشور انگلستان گرفته است. منوی غذای رستوران بابا قدرت مشهد شامل غذاهای بسیار با کیفیت و لذیذ است همچنین جزو بهترین سفره خانه های سنتی مشهد است.

آدرس رستوران سنتی باباقدرت مشهد:

مشهد، انتهای بازار امام رضا، میدان ۱۷ شهریور، بلوار صدر، نبش صدر ۱۶

رستوران باباقدرت مشهد

دیزی سرای سید جاغرق مشهد

این رستوران در باغی بزرگ و سرسبز در ابتدای روستای جاغرق بنا شده است و بهترین دیزی سنگی مشهد و جاغرق را دارد . ساعت کاری رستوران سید و پسران جاغرق از ۱۲ تا ۱۴ و ۲۰ تا ۲۴ همه روزه است. دیزی سرای سید در سال ۱۳۷۴ با دو سالن سنتی و لژ خانوادگی افتتاح شد . دیزی های این رستوران لذیذ و پر چرب است و در این دیزی سنگی ها از گوشت تازه گوسفندی  و ظروف سنگی استفاده میکنند. همچنین در کنار دیزی، ماست و ترشی مخصوص وجود دارد که طعم فراموش نشدنی را تجربه خواهید کرد.

رستوران سید جاغرق مشهد

رستوران بهارستان مشهد

این رستوران با ظرفیت ۱۲۰ نفره یکی از محبوب ترین رستوران های مشهد است به خصوص در ماه رمضان که از ساعت ۴ تا ۸ و افطار ها از ۱۶ تا افطار ساعت کاری آن است. در رستوران بهارستان به جز شله و حلیم غذاهای دیگر هم مثل کباب سرو می شود. بعضی ها می گویند حلیم را باید با نمک خورد اما عده ای دیگر می گویند باید با شکر سرو کرد، ولی در کباب و حلیم بهارستان مشهد هم شکر هست و هم نمک پس شما می توانید هر دو طعم را تجربه کنید.

رستوران پسران کریم مشهد

هر کسی که در مشهد دلش ماهیچه بخواهد بدون شک به رستوران پسران کریم راهنمایی می شود. این رستوران بیش از نیم قرن است که در زمینه ماهیچه و چلوگوشت با سایر رستوران ها رقابت می کند به طوری که ماهیچه پسران کریم مشهد در کل ایران شناخته شده است . رستوران پسران کریم در سال ۱۳۵۹ در خیابان طالقانی افتتاح شد ولی بعد مدت ها در سال ۱۳۷۶ به بلوار خیام، فرهاد۲۲ منتقل شد.

رستوران پسران کریم مشهد

همچنین رزرو رستوران پسران کریم مشهد بهترین گزینه برای مهمانی است. اکنون شعبه دوم و سوم آن در برج آلتون از مشتریان خود پذیرایی میکند. برای اطلاع از قیمت غذای رستوران کریم و دریافت لیست قیمت رستوران پسران کریم با شماره رستوران پسران کریم در مشهد تماس بگیرید.

رستوران تشریفات مشهد

این رستوران ییلاقی زیبا در نزدیکی جاغرق واقع شده که با فضای سبز وصف نشدنی یک جاذبه ی توریستی در شرق کشور و بهترین رستوران طرقبه مشهد معرفی شده است. آلاچیق هایی در این رستوران به کار رفته که محیطی گرم برای خانواده محیا کرده است. منوی رستوران تشریفات طرقبه مشهد شامل انواع غذاهای ایرانی و بین المللی و همچنین غذاهای دریایی مثل میگو، مرغابی و کبک است.قیمت غذاهای رستوران تشریفات مشهد با توجه به کیفیت آن بسیار مناسب است. رستوران تشریفات دارای پارکینگ با ظرفیت ۱۵۰۰ ماشین می باشد. ساعت کاری آن از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۲ شب است.

رستوران تشریفات مشهد

بلیط اینجا همراه شما در سفر به مشهد:

خرید بلیط هواپیما تهران مشهد

پارک های آبی مشهد

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها