بهترین رستوران رشت

رستوران های رشت و بهترین آن ها کجاست؟

در گیلان که پایتخت غذای ایران است سفره های رنگین به همراه انواع طعم های پیش روی شما قرار دارد و بهترین تجربه ی سفر را برای شما رقم می زند. مرکز این استان یعنی رشت یکی از شهرهای خوش خوراک ایران است که دارای بهترین رستوران ها از نظر کیفیت غذاها و طعم غذاهای محلی می‌باشد. در گذشته نیز بهترین سوغاتی های رشت را معرفی کردیم. اگر تصمیم سفر به رشت دارید و به دنبال رستوران خوب گیلان یا رستوران خوب در جاده رشت هستید با بلیط اینجا همراه باشید تا بهترین رستوران ها را طبق نظرسنجی بهترین رستوران رشت به شما معرفی کنیم.

رستوران شور کولی رشت

اسم این رستوران از کولی که نوعی ماهی است و رشتی‌ها در زمان طبخ آن را شور می‌کنند و به آن شورکولی میگویند، گرفته شده است . رستوران شورکولی در سال ۹۵ به عنوان سومین رستوران محبوب رشت انتخاب شد و مهم ترین غذای آن آغوزکوکو است که در غرب گیلان غذای رسمی محسوب می شود. در شورکولی خوشمزه‌ترین غذاهای گیلانی و محلی سرو میشود و به همین علت جزو بهترین رستوران های محلی رشت و بهترین رستوران های گلسار رشت است. به طوری که خیلی از افراد فقط برای خوردن غذا‌های شورکولی به رشت سفر میکنند.

علاوه بر کیفیت و مزه خوب غذا‌ها، فضای صمیمی و دلنشین رستوران به لذت غذا خوردنتان می‌افزاید. همچنین غذاهای رستوران شور کولی رشت در ظرف های سفالی و چینی زیبا سرو می شود. در سفر به رشت این رستوران را از دست ندهید. چند مورد از بهترین غذاهای شور کولی ماهی اوزون برون، کباب ترش، شامی رودباری، گمج کباب و میرزا قاسمی است. بهتر است ساعت ۱۲ در رستوران حضور داشته باشید تا این غذاهای خوشمزه را از دست ندهید.

آدرس رستوران شورکولی رشت:

بلوار گلسار، ابتدای بلوار توحید

تلفن: ۰۱۳۳۳۱۱۷۸۷۱

ساعت کار: ۱۲ ظهر تا ۴ بعد از ظهر و ۸ تا ۱۲ شب

رستوران رشت

بهترین رستوران های کیش را نیز بشناسید!

رستوران پارادیزو

یکی از مدرن ترین رستوران ها است که به خوشمزه ترین پیتزا ها و پاستاها معروف است. این رستوران که در تیر ۸۶ افتتاح شد با به کارگیری فنون طبخ غذا در سبک های اروپایی مثل انواع پیتزا ، پاستا و غذاهای مخصوص که برخی از آنها برای اولین بار در گیلان عرضه شد.  پارادیزو جایگاه بهترین قیمت غذا در رستوران های رشت را دارد و به همین علت توانسته شهرت و نامی نیک از رستوران خود به جا بگذارد‌.میتوانید این رستوران مدرن را برای مراسم های سنتی نیز مثل شب یلدا در رستوران های رشت رزرو کنید.

آدرس رستوران پارادیزو رشت:

گلسار، نبش خیابان ۱۱۱

تلفن: ۰۱۳۷۷۲۷۷۲۱

رستوران های رشت

معروف ترین کلیساهای جهان کجا هستند؟ 

رستوران رازقی رشت

این رستوران بین المللی و لوکس که در سال ۱۳۸۴ افتتاح شده است، در بین رستوران های رشت با موسیقی زنده محیط بسیار گرم و دلپذیری دارد، برخورد بسیار محترمانه پرسنل رستوران رازقی در رشت زبانزد است. پخش موسیقی زنده با پیانو دارد همچنین کیفیت و طعم غذاهایش خیلی خوب است. رستوران رازقی رشت فضای رسمی و شیکی را برای قرارهای کاری و پذیرایی از مهمان‌هایتان فراهم کرده است.

رستوران رازقی با کامل ترین بوفه صبحانه در رشت، یکی از بهترین صبحانه رشت گلسار را دارد و برای تغذیه ی صبح بسیار مناسب و پرطرفدار است. رستوران رازقی در دو طبقه بسیار شیک پذیرای شما است و شما می توانید این رستوران با موزیک زنده در رشت را برای مراسم های مختلف خود رزرو کنید.

منو غذای رستوران رازقی رشت

صبحانه: حلیم مخصوص، پنیر و گردو، املت سالامی، املت اسفناج، انواع مراب، پنکیک و انواع آبمیوه ها

ناهار: انواع ماهی‌ها، انواع کباب‌ها، انواع غذاهای محلی، جوجه‌ کباب، فسنجان مرغابی، مرغ و گوشت قلقلی، قیمه بادمجان و …

شام: انواع غذاهای ایرانی و فرنگی

همچنین انواع پیش غذای ناهار، پیش غذای شام، انواع پاستا و دسر در این رستوران موجود است.

آدرس رستوران رازقی رشت:

گلسار، بلوار سمیه، نبش خیابان ۱۲۳

تلفن: ۰۱۳۳۳۷۲۴۶۵۶ـ۳۳۷۲۳۳۲۲

رستوران های رشت

خوشمزه ترین غذاهای خیابانی در ترکیه

رستوران محرم رشت

رستوران محرم رشت به سلطان کباب رشت معروف است. طبق نظر سنجی بهترین رستوران رشت ، رستوران محرم یکی از قدیمی ترین رستوران ها است که با بیش از نیم قرن تجربه در سرو انواع غذاهای محلی و ایرانی جزو رستوران های برتر استان گیلان به حساب می‌آید. همچنین رستوران محرم بهترین کته کبابی رشت را سرو می کند. فضای رستوران با دیزاین زرد و نارنجی، تجربه ی گرم و دلنشینی ثبت می کند. همچنین یکی از بهترین مزیت های رستوران محرم رشت طبخ کلیه ی غذاهای گیلکی و کباب های معروف است.

آدرس رستوران محرم رشت:

بلوار امام رشت، روبه‌روی دانشکده‌ی پزشکی

تلفن:۰۱۳۳۳۶۶۶۰۹۰

رستوران رشت

با زیباترین جاهای دیدنی چابهار آشنا شوید

رستوران دلیجان رشت

این رستوران دارای غذاهای سنتی ایرانی که طعم فوق‌العاده‌ای دارد و شما را مجذوب خود میکند . جدای از طعم خوب غذاهای رستوران دلیجان ، این رستوران فضایی بسیار شیک و لوکس با دکوراسیون اصیل و به سبک قدیمی مثل پنجره‌های قوس دارش، میز و صندلی تمیز، المان‌های قدیمی و ظروف شیک حس خوبی را به شما منتقل میکند.
در  بین بهترین رستوران های محلی رشت، رستوران دلیجان بهترین کته کبابی رشت را دارد و جزو بهترین گزینه‌ها برای دورهمی خانوادگی و دوستانه است.

ویدیویی جذاب از دیدنی های اصفهان

آدرس رستوران دلیجان رشت:

بلوار امام رضا، نبش جاده کوچصفهان رشت

تلفن: ۰۱۳۱۸۸۹۲۵۸۲

رستوران رشت

اگر به چشیدن طعم های جدید و غذاهای محلی در بهترین رستوران های رشت علاقه مندید، می توانید بلیط هواپیما رشت یا بلیط قطار رشت را به صورت اینترنتی از بلیط اینجا تهیه کنید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
3 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
کیمیا
کیمیا
4 سال قبل

یه رشت و یه رستوران شورکولی

کامران
کامران
4 سال قبل

غذاهای شورکولی و حتماااا پیشنهاد میکنم
حتی الان که دارم اینو مینویسم هم هوس کردم

خدایاری
خدایاری
4 سال قبل

دلم غذای شمالی خواست