معرفی اکسپو دبی - تور دبی - اکسپو 2021 دبی

اکسپو ۲۰۲۱ دبی – معرفی + عکس

اگر اهل خرید و فروش بین مرزی و تجارت جهانی، صاحب برندی خاص، و یا حتی از علاقمندان به این حوزه باشید نام و آوازه نمایشگاه اکسپو دبی را که از ابتدای مهرماه تا ۲۱ فروردین ماه سال آینده برقرار است، زیاد خواهید شنید. نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۱ دبی فرصتی طلایی برای ارائه و به نمایش گذاشتن بازار دستاوردهای ایران با پتانسیل های فراوان است.
اکسپو ۲۰۲۱ دبی بستری است که برای گسترش رونق گردشگری ایران فراهم شده و به طور کل میتوان گفت این نمایشگاه راهی برای دیده شدن و توسعه و پیشرفت چشمگیر شرکت ها، کارخانه جات و نهادهایی میباشد که دارای نوآوری، اختراعات و فناوری های نوین در سطح استانداردهای جهانی میباشند.
در نتیجه، این نمایشگاه، محلی برای نمایش تمامی دستاوردهای صنعتی، گردشگری، تجاری و فناوری های ویژه ای است که خواهان دیده شدن و جذب سرمایه گذار میباشند. اجرای اکسپو ۲۰۲۱ دبی مربوط به سال ۲۰۲۰ میباشد اما به دلیل بیماری کرونا و شیوع همه جانبه این بیماری، برگزاری این نمایشگاه نیز به تعویق درآمد و در نهایت در مهرماه سال جاری تا پایان فروردین ماه، شاهد برگزاری این نمایشگاه هستیم.
اکسپو دبی را میتوان موقعیت و فرصتی برای بازدید از نبوغ و ارتقای دانش بشر در زمینه های مختلف علم تکاملی و مهارت کاربردی، به اجرا درآوردن مدرنتیه و نیز آشنایی با ایده های فناورانه و نوین تلقی کرد.

اکسپو دبی - تور اکسپو دبی - اکسپو 2021 دبی

تور دبی

اکسپو دبی ایران

تور اکسپو دبی

جهت رزرو تور دبی با مشاوران تخصصی بلیط اینجا تماس بگیرید.

  • تلفن همراه : ۰۹۰۲۳۱۱۹۰۳۶
  • تلفن : ۰۵۱۳۲۲۳۳۰۰۰
  • فکس : ۰۵۱۳۲۲۳۳۰۰۳

اکسپو ۲۰۲۱ دبی


کشور امارات متحده عربی با برگزیدن دبی به عنوان برگزار کننده این نمایشگاه، میزبانی این اکسپوی عظیم و با شکوه را برعهده گرفته است و دراین بازه زمانی که نمایشگاه برپا است از سراسر جهان شاهد حضور میهمانان زیادی می باشد.
از آنجایی که کشور امارات همواره و به ویژه در سال های اخیر در تلاش بوده است تا موقعیت خود را از جنبه های مختلف توسعه دهد تا به عنوان یک کشور بی نظیر در جهان معرفی شود از این رو برپایی این نمایشگاه عظیم نیز تاثیر بسزایی در تحولات دخیل در امر شهرت این کشور و به ویژه دبی خواهد داشت؛ شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید که برگزاری این نمایشگاه بزرگ به عنوان سومین رویداد معروف در سطح جهانی تلقی میشود.

“تاریخ برگزاری اکسپو ۲۰۲۱ دبی”


تاریخ آغاز برگزاری اکسپو دبی به ۹ مهر ماه که مصادف با ۱ اکتبر از ماه میلادی است برمیگردد و تا تاریخ ۲۱ فروردین سال ۱۴۰۱ دایر بوده و ادامه خواهد داشت.
شاید برایتان سوال باشد که دلیل دایر بودن این نمایشگاه به مدت ۶ ماه چیست؟
لازم است بگوییم این بازه زمانی نسبتا طولانی برای یک نمایشگاه، میتواند فرصتی طلایی برای مخاطبان و بازدید کنندگان این نمایشگاه باشد.
خبر خوب این است که در این بازه زمانی شما میتوانید با خیالی آسوده، شرایط رفت و آمد خود و نکات لازم برای حضور در این نمایشگاه را فراهم کنید. از سوی دیگر این فرصت ۶ ماهه امکان گرفتن بلیط دبی و هماهنگی های لازم جهت سفر به کشور امارات و اقامت در دبی را در اختیار شما قرارمیدهد.

اکسپو - اکسپو 2020 دبی - تور دبی - نمایشگاه دبی

“هدف از برگزاری اکسپو ۲۰۲۱ دبی چیست؟”


متناسب با اینکه این نمایشگاه عظیم در چه منطقه ای برگزار میشود، هر منطقه شعار و هدف مربوط به خود را با توجه به نیازمندی ها و دورنمایی که دارد برمیگزیند؛ از این رو دبی و کشور امارات متحده نیز از جمله اهدافی که برای برگزاری این نمایشگاه تعریف کرده و در نظر دارند، آشنایی با دستاوردهای نوین و علم آینده است که در حال حاضر به صورت شهودی در دسترس ما قرار ندارند.
همچنین این کشور اجرای اکسپو ۲۰۲۱ را راهی برای معرفی و شهرت نوآوری هایی میداند که در عرصه های مختلف نظیر تجارت، فناوری، گردشگری و… فعالیت میکنند.
با توجه به اینکه در سال های اخیر، برگزاری این نمایشگاه که در شهر های مختلفی دایر می شد نزدیک به ۲۵ میلیون نفر بازدیدکننده از سراسر جهان در آن حضور یافته بودند پس میتوان گفت که این نمایشگاه بستری آماده و فراهم برای رشد و توسعه ی بی نهایت در ابعاد مختلف تجارت و بازرگانی به نفع استارت آپ ها شمرده میشود.

اکسپو دبی 2021 - اکسپو دبی - اکسپو دبی 2020 - تور دبی

“محل برگزاری اکسپو ۲۰۲۱”


همانطورکه گفته شد امسال این نمایشگاه در کشور امارات متحده و در شهر دبی برگزار میشود. محل در نظر گرفته شده برای این مراسم در جنوب دبی نزدیک به فرودگاه بین المللی این شهر است. نکته مهم این است که محیط این نمایشگاه زیر گنبد پلازای الوصل دبی واقع شده است.
کشور امارات از سال ۲۰۱۳ در حال فراهم سازی امکانات لازم و پیگیری تدارکات برای برگزاری اکسپو ۲۰۲۱ دبی میباشد؛ اقدامات بسیاری نیز در این راستا انجام شده است و شما چنانچه شرایط لازم را دارید و از علاقمندان به شرکت در یک نمایشگاه عظیم و معروف در سطح جهانی هستید و یا اینکه از طرفداران سرمایه گذاری روی ایده های نوآورانه و جوان هستید خالی از لطف نیست اگر به دبی سفر کنید.
اگر بخواهیم به معرفی فضای نمایشگاه بپردازیم لازم به ذکر است که در این محیط، هر کشور دارای یک غرفه میباشد که با استفاده از آن میتواند دستاورد های خود را به نمایش جهانی بگذارد.


وسعت هر یک از این غرفه ها در حد قابل قبولی می باشد به طوری که صاحبان غرفه، برای چیدمان و طراحی وسایل و ابزارهای مورد نیاز خود، نگرانی و مشکلی ندارند. گفته میشود کشور امارات، هزینه ی بزرگی را جهت رفت و آمد و دسترسی آسان بازدیدکنندگان به نمایشگاه از سراسر شهر دبی در نظر گرفته و شرایط و امکانات را برای افراد و مسافران، به خوبی فراهم کرده است.
در پی این موضوع، رزرو تور دبی میتواند شرایط سفر آسوده تری را برای علاقمندان به حضور در این نمایشگاه، فراهم کند. در نظر داشته باشید که با حضور در این محیط، شما شانس آشنایی با فناوری ها و علوم به روز شده ای که در آینده به استخدام بشر در می آید را خواهید داشت.

ویراستار: خانم الهام نورمحمدی

اکسپو دبی

اکسپو دبی ۲۰۲۰

اکسپو دبی ۲۰۲۱

اکسپو ۲۰۲۰ دبی

تور نمایشگاه اکسپو دبی

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها