تور هند و همه چیز در مورد سفر به هند

یکی از زیبا ترین کشور های آسیایی هند است.در این مطلب راهنمای سفر به هند و راهنمای تور هند را شرح دادیم. همچنین چند مورد از بهترین غذاهای محلی هند را معرفی کردیم .شما می توانید برای گذراندن تعطیلات خود از تور هند بلیط اینجا استفاده کنید. همچنین می توانید بلیط هواپیما هند، بلیط چارتر هند و کلیه پرواز های هند را در بلیط اینجا رزرو کنید.

موقعیت جغرافیایی هند

مساحت کشور هند دوبرابر ایران است. در شمال غرب کشور هند پاکستان، در شمال آن چین، نپال، تبت و شمال شرقی آن برمه و بنگلادش قرار گرفته اند. مرز های آبی این کشور به گونه ای است که از باختر با دریای عمان و خلیج فارس، از خاور با خلیج بنگال و از جنوب با اقیانوس هند است. وضعیت آب و هوای هند در بیشتر روزها گرم است، از دسامبر تا فوریه کمی هوا سرد تر میشود. از ماه ژوئن تا سپتامبر بارندگی دارد و معتدل ترین هوا را در ماه های اکتبر و نوامبر دارد.

همچنین می توانید در هتل درویشی مشهد یک شب رویایی را در اتاق هند تجربه کنید. برای رزرو هتل درویشی مشهد به سایت بلیط اینجا مراجعه کنید.

بهترین زمان برای سفر به هند

شهرهایی مانند دهلی نو، بنارس،لاکنو و پاتنا از آوریل تا اواسط ژوئن گرم و بین نوامبر تا فوریه بسیار سرد است، بارندگی این مناطق از ژوئن تا سپتامبر ادامه دارد. از ماه مارس تا مه به شدت گرم و از ژوئن تا اکتبر باران های موسمی زیادی می بارد. پس سعی کنید در تابستان به هند سفر نکنید و تور هند خود را برای ماه های اکتبر و نوامبر رزرو کنید. برای خرید تور هند نیز می توانید به ررزو تور بلیط اینجا مراجعه کنید.

تور هند
هند

زیبا ترین جاذبه های گردشگری هند

اطلاعات کلی کشور هند

زبان رسمی: هندی که ۴۰ درصد از جمعیت این کشور با این زبان صحبت میکنند  و انگلیسی و گاهی از زبان های بنگالی و پنجابی هم استفاده میکنند. مسلمانان کشور هند با زبان اردو صحبت میکنند.

واحد پول: روپیه که هر روپیه ی هند معادل ۵۸ تومان است.

برق شهری: ۲۲۰ ولت و ۵۰ هرتز.

کد کشور: +۹۱ .

شماره های اضطراری: پلیس=۱۰۰ آتش نشانی=۱۰۱ آمبولانس=۱۰۲ و شماره ۱۱۲ برای مواقع ضروری است که میتوانید از طریق آن با پلیس، آتش نشانی و اورژانس پزشکی تماس بگیرید.

جهت رانندگی در هند چپ است.

 اختلاف ساعت با تهران : ۲ ساعت جلوتر است.

فرودگاه های بین المللی هند:

  •   احمدآباد – فرودگاه بین‌المللی سردار ولابهبهی پتل
  •     امریتسار – فرودگاه بین‌المللی سری گرو رام داس جی
  •     بنگالورو – فرودگاه بین‌المللی بنگالورو
  •     بوپال – فرودگاه راجا بهوجا
  •     فرودگاه باگدوگرا
  •     فرودگاه بین‌المللی چنای
  •     فرودگاه کویمباتور
  •     دهلی – فرودگاه بین‌المللی ایندیرا گاندی
  •     گایا – فرودگاه گایا
  •     گواتی – فرودگاه بین‌المللی لوکپریرا گوپیناز بوردولوئی: فرودگاه بین‌المللی لوکپریرا گوپیناز بوردولوئی
  •     گوا – فرودگاه دابولیم
  •     حیدرآباد – فرودگاه بین‌المللی راجیو گاندی
  •     فرودگاه بین‌المللی جایپور
  •     Kochi – فرودگاه بین‌المللی کوچین
  •     کلکته – فرودگاه بین‌المللی نتاجی سوباش چاندرا بوز
  •     کالیکوت – فرودگاه بین‌المللی کالیکوت
  •     لکهنو – فرودگاه اماوسی
  •     فرودگاه منگالور
  •     بمبئی – فرودگاه بین‌المللی چاتراپاتی شیواجی
  •     ناگپور – فرودگاه بین‌المللی دکتر باباساهب آمبدکار
  •     فرودگاه پون
  •     شیلیگوری – فرودگاه باگدوگرا
  •     تیروچیراپالی – فرودگاه تیروچیراپالی
  •     تریواندروم – فرودگاه بین‌المللی تریواندروم
  •     ویساکاپاتنام – فرودگاه ویساکاپاتنا

راهنمای سفر به شهر مشهد

تور هند
هند

هزینه ی حمل و نقل در هند

بلیط هواپیما و پرواز هند : اگر بلیط خود را از قبل رزرو کرده باشید قیمت های قابل قبولی دارد. به دلیل وسعت کشور هند برای سفر های داخلی بهتر است پرواز های داخلی استفاده کنید. بعد از کشور آمریکا کشور هند بیشترین فرودگاه های داخلی را دارد، برای اینکه از نرخ پرواز ها اطلاع داشته باشید میتوانید به وب سایت Skyscanner مراجعه کنید.

بلیط قطار هند: سفر ریلی در این کشور بسیار گسترده و مقرون به صرفه است. هزینه سفر های ۱۲ ساعته با قطار معمولی ۴۵۰ روپیه و با قطار های بهتر ۱۱۰۰ روپیه است. بهترین روش رزرو بلیط قطار استفاده از اپلیکیشن Clear Trip  است.

غذاهای محلی هند

هند یکی از بهترین کشور های آسیایی برای چشیدن طعم غذاهای محلی است. هند به تندی غذاها نیز معروف است. بهترین گزینه برای تهیه ی ادویه های خاص کشور هند است. شما می توانید با انواع غذاهای محلی شهرها و کشور های جهان در مجله گردشگری بلیط اینجا آشنا شوید.

مرغ کره ای

در هرجای دنیا جزو غذاهای هندی سرو میشود که یکی از غذاهای محبوبشان است. در جهان بعضی از رستوران ها نسخه ی جعلی این غذای هندی را تهیه میکنند و آن را به عنوان مرغ کره سرو میکنند. اگر این غذا با کشمش و سس گوجه فرنگی پر شده باشد و طعم آن شیرین باشد آن مرغ کره نیست. این غذا با روغن زیتون، پیاز و سیر، زنجبیل، کره و پوره ی گوجه فرنگی و مرغ درسته تهیه میشود و میتوان آن را با نان و سالاد یا کالی که یک نوع عدس سیاه رنگ است میل کرد.

تور هند
مرغ کره‌ای

روغن جوش

بره ی قرمز نام دیگر این غذا است و رنگ قرمز آن از یک نوع قارچ کشمیری به وجود می آید. مردم هنگامی که رنگ قرمز این غذا را میبینند فکر میکنند تند ترین غذای هند پیش رویشان است ولی اینگونه نیست غذاهای تند تری هم نیز وجود دارد. برای اینکه بتوانید این غذارا تهیه کنید به موادی نیاز دارید که عبارتند از: ۱ کیلوگرم گوشت بره، گل میخک، ماست، فلفل قرمز، برگ میخک، تخم کتان، زیره، پیاز و نمک، دارچین، پودر گشنیز، رب زنجبیل.

روغن جوش

در واقعه مسجد گوهرشاد چه اتفاقی افتاد؟

کوفته مالائی

این غذا ترکیبی از کوفته و سس است و برای افرادی که مایلند غذای گوشتی و کبابی میل کنند جایگزین مناسبی است.

کوفته مالانی

مواد لازم برای تهیه کوفته مالائی: سیب زمینی ، ذرت شیرین ، هویج، نخود فرنگی، لوبیا، پودر گشنیز و زیره، آجیل خورد شده و کشمش.

می توانید از خمیر توفو بجای پنیر آن استفاده کنید و همچنین برای سس آن موادی شامل پیاز، رب زنجبیل ، روغن آفتاب گردان، زیره، خمیر سیر، آجیل خورد شده و خشخاش استفاده می شود.

پتا

پتا یک نوع شیرینی نرم و به شکل استوانه ای یا مستطیلی است. برای اینکه بتوانید این شیرینی را تهیه کنید باید تکه های مکعبی خربزه قصبه را با شکری غلیظ بجوشانید. این شیرینی طعم های مختلفی مانند پتای نارگیل، پرتقالی، توت فرنگی و سایر میوه های دیگر دارد و هنگامی که تکه های آن را گاز میزنید طعم های شیرین آن را به خوبی احساس می کنید. پتا محبوب ترین شیرینی مردم آگرا است.

راهنمای سفر به مالزی و تور مالزی

پتا

نرگسی کوفته

این غذا مخلوطی از پنیر ریز شده و سیب زمینی و مخصوص گیاه خوارانی است که با تور هند سفر می کنند. مراحل تهیه نرگسی کوفته به گونه ای است که ابتدا سیب زمینی و پنیر را باهم ترکیب کرده و به شکل پوره در بیاورید و به آن ادویه اضافه کنید سپس این مخلوط را به شکل توپ های کوچک درآورید و آن را در آرد بغلتانید، بعد از اینکه این توپ های کوچک را تهیه کردید آنها را در روغن سرخ کنید و سپس با سس سرو کنید.

نرگسی کوفته

خدمات بلیط اینجا ( شرکت انوار راه توس )
اخذ مستقیم بلیط پرواز داخلی و خارجی
اخد مستیقم بلیط قطار داخلی و خارجی
اخذ بلیط مستقیم بلیط اتوبوس داخلی و خارجی
رزو اتوبوس دربستی
رزو خدرو شخصی
بیمه مسافرتی داخلی و خارجی
رزو هتل های داخلی و خارجی
رزو تور کامل داخلی و خارجی
اخذ ویزا خارجی تمام نقاط دنیا
رزرو و خدمات گردشگری (بلیط خدمات گردشگری مانند کشتی تفریحی داخلی و خارجی )
خدمات گردشگری سلامت

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
4 ماه قبل

[…] تور هند و همه چیز در مورد سفر به هند […]

کیمیا
کیمیا
4 سال قبل

هند خیلی باحاله