تور نوروزی

تعطیلات نوروز ۹۸ با تورهای نوروزی

برای تعطیلات نوروز ۹۸ برنامه سفر بگذارید و با تور نورزو ۹۸ بلیط اینجا از طبیعت و سفر لذت ببرید تا به نوعی به آرامش و رفع خستگی از کارهای روزمره یک ساله برسید و از تعطیلات خود بهترین بهره را ببرید.

برای داشتن سفری همراه با آرامش با بلیط اینجا همراه باشید تا شما را با برخی از تور های نوروزی ۹۸، تور خارجی نوروز، مناطق گردشگری و شرایط سفر کردن در تعطیلات نوروز ۹۸ آشنا کنیم.

بهترین مقاصد سفر های نوروز

شمال و غذاهای شمالی اولین کلمه ای است که هنگام تصمیم گیری برای سفر عید به ذهن همه ما ایرانی ها خطور میکند. با این حال مدت هاست که دیگر این مردم عزیز تنها به شمال بسنده نمیکنند و اهداف بهتری برای تعطیلات نوروز خود دارند. تمام شهرهای ایران جزو بهترین و شگفت انگیزترین مکان ها برای سفر در عید هستند پس چرا با وجود این همه جاذبه گردشگری زیبا که در ایران داریم به شهرهای شلوغ و پرترافیک شمال برویم؟

تعطیلات نوروز 98

تور یزد نوروز ۹۸

تور قشم نوروز ۹۸

پس بهترین مکان برای سفر داخلی در نوروز شهر یا مکانی است که تا به حال به آن سفر نکرده اید زیرا هریک از شهر های ایران دیدنی های ویژه ای دارد که به نوبه خود بهترین مکان برای سفر در عید می باشد.

با سفر به شهرهای مختلف تجربیات جدید و جالبی به دست می آورید که برای افزایش آگاهی اجتماعی و فرهنگی شما مفید خواهد بود. شما میتونید با مردم شهرهای مختلف، سنت ها و فرهنگ های زیبا، غذا های خوشمزه و مهمان نوازی گرم آنها آشنا شوید.

تور کشتی یونانی نوروز ۹۸

تور چابهار نوروز ۹۸

اگر تصور شما این است که برخی از شهرهای ایران امکانات کافی برای آسایش و آرامش شما و همچنین تفریح ندارند سخت در اشتباهید. تنها با جست و جویی ساده میتوانید درمورد امکانات رفاهی و تفریحی مکان موردنظر خود آشنا شوید و بهترین هتل ها و مراکز اقامتی را در رزرو هتل بلیط اینجا رزرو کنید.


در تعطیلات عید نصف جهان را ببینید

اصفهان زیبا در هر فصلی دیدنی است. اصفهان مانند یک موزه زنده هر کوچه و خیابانش حرفی تازه برای گفتن دارد. معماری های زیبا، آثار تاریخی معروف، نقش و نگار زیبا و آب و هوایی دلچسب باعث شده اصفهان در تمام فصول سال شلوغ باشد و در فصل بهار شلوغ تر، با این حال نمیشود بخاطر شلوغ بودن از دیدن زیبایی های اصفهان و سوغاتی های اصفهان در نوروز صرف نظر کرد.

اصفهان در نوروز

حال و هوای اصفهان هم در نوروز ۹۸ جذابیت ویژه ای دارد که اگر به سی و سه پل سری بزنید حتما حال و هوای آوازخوانی و همخوانی با دیگران به سرتان خواهد زد. و همچنین درنظر داشته باشید که تنها در عید نوروز میتوانید از جذاب ترین جلوه مدرسه چهار باغ و مکان های دیدنی اصفهان دیدن کنید.

خوشا شیراز و وصف بی مثالش درعید نوروز

همین جمله کوتاه در وصف شیراز کافیست تا برای گذراندن اوقات فراغت تعطیلات عید شیراز را انتخاب کنیم. زیرا اگر در نوروز به شیراز سفر کنید، بوی شکوفه های بهارنارنج هوش از سرتان میبرد.

شهری که اکثر گردشگران دنیا به آن سفر کرده اند و آن را به سان یک گنجینه از مکان های جذاب می دانند ولی مردم خودمان از فضای زیبای آن استفاده نمیکنند. دیدنی های شیراز به قدری زیاد است که برای تمام ۱۲ روز تعطیلات نوروز جایی برای دیدن خواهید داشت. مکان های جذابی از جمله آرامگاه حافظ، آرامگاه خواجوی کرمانی، آرامگاه سعدی، ارگ کریم خان، باغ جهان نما، باغ ارم، باغ دلگشا، باغ تخت، باغ چهل تن، باغ عفیف آباد، باغ نارنجستان قوام، باغ هفت تن، خانه صالحی، حمام باغ نشاط و چاه مرتاض علی و… هستند.

شیراز در نوروز



سفرنوروزی به شهر تاریخی و زیبای یزد!

جاذبه های گردشگری زیبای یزد به قدری زیاد است که همیشه چیزی برای غافلگیر کردنتان دارد. از آثار تاریخی و جهانی یزد تا لهجه زیبا یزدی و میهمان نوازی مردم عزیز یزد و حتی هتل های تاریخی و سنتی یزد همگی از جمله جاذبه هایی که واجب است از آنها دیدن کنید. شاید برایتان جالب باشد که یزد به معنی پاک و مقدس یا سرزمین خدا است و این شهر تاریخی دو سال پیش در فهرست آثار جهانی یونسکو ثبت شد و دومین شهر تاریخی دنیا است.

یزد در نوروز

هوای دلچسب یزد در فصل بهار به قدری خوب است که شاید به همین علت است که یزد را با نام نگین کویر ایران میشناسند! از جاذبه های گردشگری یزد میتوان به مسجد جامع کبیر یزد ، مسجد امیر چخماق، خانه ملک التجار، مسجد ملا اسماعیل، باغ دولت آباد، آب انبار شش بادگیر و برج ساعت یزد اشاره کرد که در سفر به یزد باید حتما از آنها دیدن کنید.

بلیط اینجا همراه شما در سفر های نوروزی ۹۸

خرید بلیط قطار

بلیط چارتر و بلیط هواپیما نورزو

رزرو هتل با تخفیف های ویژه بلیط اینجا

تورهای داخلی نوروز ۹۸


0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها