هتل Georgian House Tbilisi

هتل Georgian House Tbilisi، هتلی با ترکیب خدمات رفاهی و تجاری

هتل Georgian House Tbilisi  هتلی ۳ ستاره در آولاباری که یک منطقه‌ی تاریخی تفلیس است واقع شده، همچنین در این مکان سبک قدیمی و مدرن با هم ترکیب شده و شما می‌توانید طعم مهمان نوازی گرجی را تجربه و احساس کنید. فضای آرام و استاندارد خوب خدمات، این هتل را به مکانی مورد علاقه برای گردشگران و تجار خارجی تبدیل کرده است.

خدمات عمومی هتل گرجین هاوس تفلیس

هتل دارای راه‌های حمل و نقل عمومی عالی است. نزدیک ایستگاه مترو آولاباری، ۵ دقیقه با ماشین از خیابان اصلی به اسم خیابان روستاولی و ۱۵ دقیقه رانندگی تا فرودگاه بین المللی تفلیس، نزدیک کلیسای جامع سنت ترینیتی فاصله است. امکانات ویژه عبارتند از مرکز تجاری، پذیرش سریع، و خدمات خشکشویی رایگان. امکانات برگزاری رویداد در این هتل شامل فضای کنفرانس و اتاق جلسه است که در طبقه اول وجود دارد که همه جلسات کاری با ناهار یا شام همراه با استراحت  و پذیرایی قهوه ارائه می‌شود. شاتل فرودگاهی رفت و برگشت با پرداخت هزینه اضافی ارائه می شود (۲۴ ساعته) و پارکینگ رایگان در محل در دسترس است.

 

امکانات رفاهی واحدهای اقامتی

هتل Georgian House Tbilisi به تعداد ۱۲ تا اتاق راحت دارد که دارای ۲ اتاق آن سوئیت، ۲ اتاق یک نفره و ۷ اتاق دو تخته می‌باشد. امکانات داخل اتاق شامل تهویه مطبوع، یخچال، حمام خصوصی با وان یا دوش دارای لوازم بهداشتی و سشوار رایگان است، تلفن، تلویزیون کابلی که با برنامه های ماهواره ای برای سرگرمی شما در دسترس است. سیستم گرمایش مرکزی، اینترنت و مینی بار است. اتاق ها به صورت مجزا مبله شده اند و کفپوش چوبی و مبلمان چوبی دارند. مهمانان می‌توانند در پایان روز در مینی بار دنج استراحت کنند یا در بالکن بنشینند، قهوه بنوشند و با دوستانشان گپ بزنند و از مناظر زیبای تراس و باغ لذت ببرند. همچنین این هتل شامل صبحانه رایگان و وای فای رایگان نیز است. شما نیز می‌توانید روز خود را با نوشیدنی در بار/سالن به پایان برسانید و روزانه یک صبحانه کامل رایگان سرو می شود. گاوصندوق و میز و همچنین تلفن‌هایی با تماس‌های محلی رایگان در اتاق‌ها موجود هستند.

واحدهای اقامتی هتل Georgian House Tbilisi

امکانات تفریحی هتل Georgian House Tbilisi

هتل گرجستان هاوس در تفلیس قدیم، محله ای در تفلیس واقع شده است. می‌توانید از ترن هوایی در تفلیس استفاده کنید و از تفریح خود لذت ببرید، اگر کسانی مایل به تجربه زیبایی طبیعی این منطقه هستند می‌توانند از پارک پوشکین دیدن کنند. باغ گیاه شناسی ملی گرجستان و باغ مشتهیدی نیز ارزش بازدید دارند. از دیگر امکانات این هتل می‌توان به آرایشگاه و خدمات تور/ بلیت اشاره کرد.

مکان‌های گردشگری نزدیک هتل Georgian House Tbilisi

جاذبه‌های دیدنی نزدیک هتل و فاصله آن‌ها تا هتل شامل؛

  • کلیسای جامع سنت ترینیتی و تئاتر ارمنی و همچنین کاخ ریاست جمهوری، ۲۰۰ متر فاصله از هتل
  • پارک پیروزی، ۱.۵ کیلومتر فاصله از هتل
  • مجسمه سنت جورج ۲ کیلومتر فاصله از هتل
  • بنای یادبود پادشاه واختانگ گرگاسالی ۱.۲ کیلومتر فاصله از هتل

هزینه اقامت در هتل

یک شب اقامت در خانه گرجستان از ۵۷۸۵۰۰ تومان تا ۲۴۹۲۰۰۰ تومان هزینه دارد.

بهترین رستوران‌های نزدیک هتل Georgian House Tbilisi

در طول اقامت خود در هتل گرجستان هاوس می‌توانید از کارت تخفیف ۵ ستاره برای بهترین رستوران‌های تفلیس که غذاهای حیرت انگیز گرجی و بین المللی را سرو می‌کنند، استفاده کنید:

  • رستوران تایلندی
  • رستوران برلین
  • رستوران تفلیس
  • بوفه قاهره

رستوران هتل Georgian House Tbilisi

بهترین هتل گرجستان از لحاظ تنوع امکانات و خدمات

استقبال صمیمانه، خدمات ۲۴ ساعته، اتاق‌های راحت و کارکنان خوش برخورد، خدماتی هستند که همیشه در هتل Georgian House Tbilisi در انتظار شماست. همچنین می‌توانید از یک وعده غذایی در رستوران لذت ببرید یا در اتاق خود بمانید و از خدمات اتاق هتل (در ساعاتی خاص) استفاده کنید. طبق بررسی نظرات انجام شده، این هتل مورد علاقه گردشگران خاصی مانند زوج‌ها و تجار بوده است. با اقامت در این هتل لحظات به یاد ماندنی را برای خود و خانوادتان رقم بزنید.

سوالات متداول

امکانات داخل اتاق‌های این هتل کدا است؟
مکانات داخل اتاق شامل تهویه مطبوع، یخچال، حمام خصوصی با وان یا دوش دارای لوازم بهداشتی و سشوار رایگان است، تلفن، تلویزیون کابلی که با برنامه های ماهواره ای برای سرگرمی شما در دسترس است. سیستم گرمایش مرکزی، اینترنت و مینی بار است.
نزدیک ترین بناهای دیدنی نسبت به این هتل کدام هستند؟
کلیسای جامع سنت ترینیتی و تئاتر ارمنی و همچنین کاخ ریاست جمهوری، ۲۰۰ متر فاصله از هتل-پارک پیروزی، ۱.۵ کیلومتر فاصله از هتل-مجسمه سنت جورج ۲ کیلومتر فاصله از هتل-بنای یادبود پادشاه واختانگ گرگاسالی ۱.۲ کیلومتر فاصله از هتل
چه رستوران هایی در نزدیکی این هتل قرار گرفته اند؟
رستوران تایلندی-رستوران برلین-رستوران تفلیس-بوفه قاهره

 

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها