بهترین هتل‌های بندرعباس

بهترین هتل‌های بندرعباس

بندرعباس در مرکز استان هرمزگان از گذشته یکی از مهم‌ترین شهرهای ساحلی ایران به شمار می‌رفته . علت این اهمیت موقعیت جغرافیایی خاص بندرعباس و داشتن کارکرد بازرگانی ، صنعتی و گردشگری در کشور است . همچنین در سال‌های اخیر این منطقه با داشتن جاذبه‌های طبیعی و آثار تاریخی زیاد بسیار مورد توجه گردشگران و اهل سفر قرار گرفته است . داشتن دیدنی‌ها در کنار حضور مردمی خونگرم و مهمان نواز که آداب و سنن خود را هنوز هم حفظ کرده‌اند باعث شده بندرعباس تجربه یک سفر به یاد ماندنی و بی‌نظیر را برای گردشگران ثبت کند . همه این‌ها ما را واداشت در این مطلب از مجله گردشگری بلیط اینجا بهترین هتل‌های بندرعباس را به شما معرفی کنیم .

چرا که اولین چیزی که هر مسافری قبل از شروع سفر خود به آن فکر می‌کند محل اقامتش در مقصد است . پس با مطالعه این مطلب می‌توانید بر اساس نیازها و میزان بودجه خود اقامتگاه و هتل مطلوب و محبوب خود را به راحتی انتخاب کرده و با خیالی تخت به لذت بردن و گشت و گذار در این شهر جنوبی گرم و صمیمی بپردازید .

 

هتل هما

هتل هما که در همه جای ایران شعبه‌هایی دارد در بندرعباس هم به عنوان یکی از بهترین اقامتگاه‌ها شناخته می‌شود . این هتل ۵ ستاره در منطقه‌ای آرام با داشتن طبیعت سرسبز و باصفا در اطرافش و چشم اندازی به ساحل آبی خلیج فارس هتلی محبوب برای مسافران بندرعباس به شمار می‌رود . معماری مجموعه هتل‌های هما در همه جای ایران بسیار مدرن و شیک است و نمونه آن در بندرعباس هم از این قاعده مستثنا نیست .

ساختمان این مجموعه هفت طبقه بوده و ۱۷۸ واحد اقامتی دارد . امکانات آن نیز در بالاترین میزان خود که شامل سالن ماساژ ، پارکینگ ،آلاچیق کنار دریا، زمین تنیس ،رستوران ،کافی شاپ ،اتاق کنفرانس ،آرایشگاه مرکز خرید و …است؛ می‌باشد . همچنین موقعیت جغرافیایی این هتل در بندرعباس باعث شده به راحتی و با استفاده از تاکسی‌های خود مجموعه بتوانید به مرکز شهر رفته و به گشت و گذار بپردازید .

آدرس : بندرعباس ، بلوار پاسداران ، خیابان معراج

 

هتل هرمز

 

یکی دیگر از بهترین مجموعه‌های اقامتی در بندرعباس هتل هرمز در قلب این شهر است که زیر مجموعه گروه هتل‌های آریا تنها گروه هتلی خصوصی در کشور محسوب می‌شود . این هتل پنج ستاره هم دارای ۷ طبقه و ۳۶۷ اتاق می‌باشد . اتاق‌ها به گونه‌ای است که می‌توانید بنا به علاقه خود چشم انداز رو به شهر یا رو به دریا را انتخاب کنید . از جمله امکانات هتل هرمز می‌توان به زمین‌های بازی تنیس و بیلیارد ، سالن آمفی تئاتر، کافی شاپ، رستوران ،تالار، بانک، فروشگاه ، سونا ، جکوزی ،محوطه بازی کودکان و …اشاره کرد.  این مجموعه هم تاکسی‌هایی برای انتقال  گردشگران و مسافران به مرکز شهر ارائه می‌دهد .

آدرس : بندرعباس ، میدان انقلاب

هتل بین‌المللی خلیج فارس

 

هتل بین المللی خلیج فارس که در سال ۱۳۸۳ افتتاح شد ۶ طبقه و ۱۵۵ اتاق و سوئیت دارد . این مجموعه با ارائه امکاناتی در سطح بین المللی از زیباترین و مدرن‌ترین هتل‌های بندرعباس به شمار می‌رود که در سال ۱۳۹۹ هم بازسازی شده است . از جمله امکانات آن می‌توان به : داشتن استخر، سونا ،جکوزی، سالن بدنسازی ،تالار پذیرایی، سالن همایش، صندوق امانات، رستوران ،پارکینگ و … اشاره کرد .

اتاق‌های این هتل هم با داشتن دید کامل به دریا ، محوطه فضای سبز و اسکله و تمیزی و امکانات مطلوب آن را در لیست مجموعه‌های اقامتی محبوب در بندرعباس قرارداد است . هتل بین‌المللی خلیج فارس ۵ ستاره بوده و اغلب میزبان مسافران و مهمان‌های خارجی که برای سفرهای کاری و تجاری به بندرعباس می‌آیند می‌باشد .

آدرس: بندرعباس ،۱۳ کیلومتری اسکله شهید رجایی ، منطقه خون سرخ

 

هتل آتیلار

مجموعه آتیلار که شامل سه هتل ۴ ستاره می‌باشد در بندرعباس فعالیت می‌کند . هتل آتیلار ۱ که در مرکز شهر قرار گرفته شامل ۷ طبقه و ۱۹۸ اتاق است . بعضی از این اتاق‌ها چشم انداز رو به دریا دارند . موقعیت جغرافیایی این هتل باعث شده مسافران بتوانند به راحتی و با دسترسی آسان به بازدید از جاذبه‌های گردشگری و ساحل خلیج فارس بپردازند .

این مجموعه در سال ۱۳۸۴ فعالیت خود را آغاز کرد و امکانات قابل قبولی از جمله :رسالن بیلیارد ،کافی شاپ، اینترنت در لابی، صندوق امانات و …را در اختیار میهمانان خود قرار می‌دهد . این هتل از بلندترین سازه‌های سطح شهر بندرعباس به شمار می‌رود که اتاق‌های طبقات بالای آن چشم انداز بسیار زیبایی دارد .

آدرس : بندرعباس ، خیابان امام خمینی، میدان ۱۷ شهریور ، مقابل اداره پست مرکزی

 

هتل ایران

 

یکی از بهترین هتل‌های سه ستاره بندرعباس هتل ایران است که با ارائه امکانات مطلوب و قیمت مناسب بسیار محبوب مسافران قرار گرفته . این هتل در سال ۱۳۹۵ در ۴ طبقه و با ۵۸ اتاق و سوئیت افتتاح شد . نمای بیرونی ساختمان آن بسیار شیک و مدرن است و چیزی فراتر از یک هتل سه ستاره را نشان می‌دهد .

هتل ایران با داشتن امکاناتی مانند : کافی شاپ ،اینترنت، صندوق امانات ،رستوران با سرو انواع غذاهای ایرانی و فرنگی و … مجموعه ای قابل قبول برای اقامت در بندرعباس به شمار می‌رود . همچنین موقعیت مکانی عالی این هتل و دسترسی راحت آن به مرکز شهر و جاذبه‌های گردشگری مانند سیتی سنتر، معبد هندوها ،حمام گله‌داری و …محبوبیت آن را دوچندان کرده است .

آدرس: بلوار امام خمینی، میدان ۱۷ شهریور، شهربانی سابق

هتل امین

یکی دیگر از بهترین هتل‌های سه ستاره بندرعباس هتل امین است که در سال ۱۳۷۲ ساخته شد . اگرچه ظاهر این مجموعه چندان مدرن و شیک نیست اما داشتن کادر خدماتی مجرب و امکانات مطلوب و از همه مهمتر تمیزی اتاق‌ها باعث شده مورد توجه مسافران و گردشگران قرار گیرد . اما نکته‌ای که مطرح است این است که هتل امین آسانسور ندارد بنابراین برای افراد سالمند یا کم توان اقامتگاه مناسبی نیست. اما موقعیت جغرافیایی خوب این مجموعه و دسترسی راحت به مرکز شهر و جاذبه‌های گردشگری در کنار تمیزی و امکانات مطلوب باعث شده بسیاری آن را بهترین هتل ساحلی سه ستاره در بندرعباس به شمار بیاورند .

آدرس :  بلوار طالقانی ، جنب مسجد جامع

هتل فروغ

پس از معرفی هتل‌های ۵ و ۴ ستاره در بررسی بهترین هتل‌های بندرعباس این بار به سراغ مجموعه‌های دو ستاره در این شهر خواهیم رفت . هتل فروغ در دسته هتل‌های دو ستاره بندرعباس می‌باشد که در سال ۱۳۷۱ ابتدا با سه ستاره فعالیت خود را شروع کرد . این مجموعه در سال ۹۸ مورد بازسازی قرار گرفت و دارای دو طبقه با ۴۴ واحد اقامتی است .

نزدیکی هتل فروغ به جاذبه‌های گردشگری مانند عمارت کلاه فرنگی ،معبد هندوها و… به علاوه تمیزی اتاق‌ها و داشتن امکاناتی مثل کافی شاپ، اینترنت، پارکینگ، سالن کنفرانس و …باعث شده بسیاری از گردشگران اقامت خود را در شهر بندرعباس در این مجموعه برنامه‌ریزی کنند .

آدرس : بندرعباس ، بلوار دانشگاه ،حدفاصل چهارراه دانشگاه و چهارراه نخل

 

هتل آپادانا

یکی از بهترین هتل‌های بندرعباس از نظر اقتصادی و مقرون به صرفه بودن با داشتن امکاناتی قابل قبول هتل آپادانا می‌باشد . این مجموعه در سال ۱۳۹۱ با در ۷ طبقه و با ۴۹ اتاق افتتاح شده است . اگرچه هتل آپادانا دو ستاره است اما دسترسی راحت آن به هر نقطه‌ای از شهر و داشتن کادری مجرب و خوش برخورد و همچنین تمیزی اتاق‌ها باعث شده بسیاری این مجموعه را برای اقامت انتخاب کنند .

آدرس : بندرعباس، خیابان امام خمینی ، پشت سیتی سنتر

 

 

برای مطالعه بیشتر در مورد بندر عباس به مطالب زیر در مجله گردشگری بلیط اینجا مراجعه کنید :

راهنمای سفر به بندرعباس و فعالیت‌ها و جاذبه‌های آن

سفر به بندرعباس نگین ناشناخته خلیج فارس

معرفی جاذبه‌های گردشگری جزایر نزدیک بندرعباس

 

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها