مراکز خرید در مشهد

بررسی بهترین مراکز خرید در مشهد | از لاکچری ‌تا ارزان

مراکز خرید در مشهد تنوع بسیار بالایی از نظر محصول و قیمت دارند. اگر به دنبال خرید محصولات برندهای مختلف هستید، پاساژهای مشهد گزینه مناسبی برای شما محسوب می‌شود. شما می‌توانید از طریق آشنایی با مراکز خرید مختلف مشهد، خریدی لذت‌بخش را تجربه کنید.

آشنایی با مراکز خرید مشهد

حجم بالای زائران و مسافران در شهر مشهد، موجب شده تا مراکز خرید متعددی در مناطق مختلف این شهر ساخته شود.

هر کدام از این مراکز خرید اجناس مختلف و امکانات متفاوتی دارند. شما ممکن‌ است به دنبال خریدی ارزان قیمت و مقرون به صرفه باشید، یا بخواهید از برندهای لوکس خرید کنید؛ در هر صورت شما می‌توانید از مراکز خرید مشهد محصول دلخواه خود را تهیه کنید.

برخی از مجمتع‌های تجاری مشهد نظیر آرمیتاژ یا آلتون به فروش محصولات لوکس شهرت دارند و برخی دیگر مانند بازار بزرگ ۱۷ شهریور به‌دلیل فروش محصولات خود با قیمت‌های مناسب نام خود را بر سر زبان‌ها انداخته اند.

آشنایی با مراکز خرید مختلف مشهد به شما کمک می‌کند تا بتوانید متناسب با نیاز خود، خرید دلخواهتان را انجام دهید.

۸ مرکز خرید محبوب مشهد

در مناطق گوناگون مشهد، می‌توان مراکز خرید مختلفی را مشاهده کرد، هر کدام از این مراکز خرید ویژگی‌های متفاوتی دارند. فرقی ندارد که به دنبال اجناس لوکس و کم‌یاب هستید، یا می‌خواهید خریدی ارزان را تجربه کنید؛ در هر صورت مراکز خرید در مشهد گزینه مناسبی برای شما محسوب می‌شوند.

· خرید محصولات لوکس در برج آلتون

. برج آلتون در خیابان دانشگاه مشهد قرار داشته و به عنوان گزینه‌ای محبوب برای خرید کالاهای لاکچری و کم‌یاب به شمار می‌آید. اگر به دنبال خرید کیف و کفش از برندهای شناخته‌شده و حتما به برج آلتون سر بزنید.

مرکز خرید آلتون

· بازار امین، مرکز خریدی مشرف به حرم

بسیاری از مسافران، برای زیارت حرم امام رضا (ع) به مشهد مراجعه می‌کنند. در نزدیکی حرم مطهر مراکز خرید مختلفی ساخته شده که برخی از آن‌ها، علاوه بر تنوع بالا قیمت پایینی نیز دارند. بازار امین یکی از مراکز خرید قدیمی مشهد محسوب می‌شود که با وجود مشرف بودن به حرم اما رضا (ع)، اجناس آن با قیمت مناسبی به فروش می‌رسد.

بازار امین

· الماس شرق از زیباترین مراکز خرید مشهد

الماس درخشان مشهد در سال ۱۳۸۴ با معماری چشم‌نواز و با ترکیبی از طرح‌های سنتی و مدرن، در منطقه گردشگری سپاد مشهد افتتاح شد. تنوع بسیار بالای محصولات در مجتمع الماس شرق باعث شده تا مشتریان از تمامی شهرهای کشور به این مرکز خرید بزرگ مراجعه کنند. فاصله الماس شرق تا حرم مطهر حدودا ۲۰ دقیقه است.

الماس شرق

· مرکز خرید آرمیتاژ، گران و لوکس

مرکز خرید آرمیتاژ را می‌توان به عنوان یکی از لوکس‌ترین مراکز خرید شرق کشور به شمار آورد. فروش محصولات و برندهای مختلف و هم‌چنین داشتن امکاناتی نظیر فودکورت این مجموعه‌ را به یکی از محبوب‌ترین مراکز خرید در مشهد تبدیل کرده است.

مرکز خرید آرمیتاژ

· ویلاژ توریست، مرکز خریدی با امکانات متنوع

در نزدیکی منطقه طرقبه مشهد، مجمتع تجاری بزرگ ویلاژ توریست قرار دارد. در صورتی که برای تفریح به طرقبه رفتید می‌توانید به ویلاژ توریست نیز مراجعه کنید. داشتن محصولات متنوع، سینما و فودکورت از مزایای مهم ویلاژ توریست به شمار می‌رود. در نزدیکی این مجتمع تجاری، مراکز خرید و فروشگا‌ه‌های مختلف دیگری نیز وجود دارد.

ویلاژ توریست

· مرکز خرید پروما، پاساژی مدرن در قلب مشهد

یکی از شناخته شده‌ترین مراکز خرید در مشهد، پروما محسوب می‌شود. موقعیت مرکزی و دسترسی آسان این مجمتع، در کنار داشتن امکانات مختلفی نظیر شهربازی، بیلیارد، بولینگ، سینما ۵ بعدی و هایپرمارکت، پروما را از سایر مراکز خرید مشهد متمایز می‌کند. در نزدیکی مجمتع پروما، مراکز خرید دیگری نیز نظیر: مرکز خرید کیان سنتر ۱ و ۲ و برج برفی قرار دارد که شما می‌توانید با مراجعه به آن‌ها و بررسی تنوع اجناس، محصول دلخواه خود را تهیه کنید.

مرکز خرید پروما

· بازار رضا، بهترین مکان برای خرید سوغاتی

بازار رضا به عنوان یکی از نزدیک‌ترین مراکز خرید به حرم شناخته می‌شود. این بازار در ضلع شرقی حرم مطهر، در حد فاصل فلکه آب و خیابان ۱۷ شهریور قرار دارد. اگر به دنبال خرید سوغاتی‌ و هدیه برای عزیزان خود هستید، بازار رضا یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما محسوب می‌شود. در این مجمع بزرگ و قدیمی، مغازه‌های مختلف فروش زعفران، آجیل و لوازم تزئینی و نقره‌جات مشاهده می‌شود.

بازار رضا

· بازار بزرگ ۱۷ شهریور بهترین مقصد برای خریدی ارزان

اگر به دنبال مرکز خریدی ارزان قیمت در مشهد هستید، بهترین انتخاب برای شما بازار بزرگ ۱۷ شهریور محسوب می‌شود. در نزدیکی میدان ۱۷ شهریور مجموعه‌ای از مراکز خرید مختلف و بازارهای متفاوت قرار دارد که به تنوع بالای اجناس و قیمت مناسب مشهورند.

17 شهریور

سایر بازارها و مناطق تجاری مشهد

تنوع بالای مراکز خرید در مشهد تنها به موارد گفته شده محدود نمی‌شود. شما می‌توانید در مناطق مختلف این شهر، فروشگاه‌ها و پاساژهای متعددی را مشاهده کنید.

از جمله خیابان‌های مشهد که مراکز خرید مناسبی دارند می‌توان به: خیابان راهنمایی، امامت، صیاد، راه آهن، هفت‌تیر و دانشگاه اشاره کرد.

انتخاب بهترین مجمتع تجاری برای خرید در مشهد

تعدد بالای مراکز خرید در مشهد موجب شده تا انتخاب برای زائران و مسافران دشوار شود؛ اما با در نظر گرفتن مواردی نظیر: تنوع محصولات، فاصله تا محل سکونت، قیمت، دسترسی به وسایل حمل و نقل عمومی و کیفیت اجناس می‌توانید به سادگی بهترین مرکز خرید را برای خود انتخاب کنید.

اگر قصد سفر به مشهد را دارید، می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان بلیط خود را از سایت بلیطینجا تهیه کنید.

سوالات متداول

بهترین مرکز خرید مشهد کجاست؟

به طور کلی مراکز خرید مختلفی در شهر مشهد وجود دارد که هر کدام مزایای خاص خود را دارند. شما می‌توانید با توجه به نیاز خود مرکز خرید مناسب را انتخاب کنید.

مرکز خرید ارزان مشهد چه نام دارد؟

در نزدیکی میدان ۱۷ شهریور مشهد چندین مجتمع تجاری و بازار مختلف وجود دارد که اکثر آن‌ها قیمت‌های ارزان و مناسبی دارند.

کدام خیابان‌های مشهد برای خرید مناسب‌ترند؟

از خیابان‌های مناسب مشهد برای خرید می‌توان به: خیابان راهنمایی، امامت، صیاد، راه آهن، هفت‌تیر و دانشگاه اشاره کرد.س

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها