خوشمزه ترین کوچه اهواز

خوشمزه ترین کوچه در اهواز

همه‌ی شهرهای ایران، غذاهای محلی و مخصوص به خود را دارند. اگر زمانی به اهواز سفر کردید، لذت چشیدن غذاهای آنجا را از دست ندهید. لذت خوردن غذاهای محلی هر شهر، یکی از خاطره انگیزترین قسمت‌های هر سفر به شمار می‌رود. اگر اهل اهواز یا حومه آن باشید شاید این اسم به گوش شما خورده باشد. در قسمتی از این شهر، خیابانی بزرگ وجود دارد و آنجا پراست از مغازه های زیاد و شلوغ که هر کسی طبق مزاج خود، غذایی را انتخاب می کند.

حس خوب و پر از آرامش آن خیابان، اجازه نمی دهد کسی از آنجا خوشش نیاید.همه‌ی مردم، با خاطرات خوب از سفر خود می گویند.‌

در خوشمزه ترین کوچه اهواز چه غذ‌هایی به فروش می‌رسد ؟

 اهواز از قدیم به فلافل و سمبوسه های لذیذش معروف است و امکان ندارد کسی به اهواز سفر کند و طعم دلنشین فلافل‌های این شهررا نچشیده نباشد. اگر عاشق طعم تند هستید، صددرصد از آنجا کمال لذت را خواهید برد.از ترشی های خوشمزه و تند آنجا، همراه با خوردن سمبوسه و فلافل غافل نشوید. اگر بگویید اسم فلافل های جنوب به گوشتان نخورده است خیلی سخت می‌توانم باور کنم.یکی از مواردی که مسافران را به خوشمزه ترین خیابان اهواز جذب می‌کند، صرف سلف سرویس آن است. مشتریان هرچقدر که دوست داشته باشند، می توانند از قرص فلافل در ساندویچ خود قرار دهند و گوجه، خیا‌رشور و سس که جز اصلی ساندویچ به شمار می رود را می توان بصورت فراوان استفاده کرد.

فلافل لشکر آباد

جذابیت خوشمزه ترین کوچه در اهواز

خیابان‌های سنگ‌فرش، مغازه‌های پرنور، زیبایی خیابان اهواز را بیشتر کرده است، آنجا عطر و بوی سنتی دارد. درآن خیابان که قدم بزنید، بوی غذا‌ها شما را به سوی مغازه ها می‌کشاند و شما را وسوسه می‌کند تا از یکی از غذ‌اهای خوشمزه بچشید. و قهوه‌های عربی هم در قوری مخصوص خود که دله نامیده شده است، تقدیم مشتری‌های عزیز می‌شود. نه تنها ایرانی‌ها، بلکه توریست‌های خارجی هم از گردش در خوشمزه ترین کوچه در اهواز، رضایت کامل دارند.

شیرینی‌های اهواز در خوشمزه ترین کوچه

فروش شیرینی و باقلواهای خوشمزه هم از خوراکی‌های اهواز بشمار می‌رود. حال اگر هدف اصلی شما برای رفتن به سفر، شکم گردی است، باید رفتن به خوشمزه ترین کوچه در اهواز را در اولویت قرار دهید اگر از آنجا غافل شوید، به قول معروف نصف عمرتان بر فناست.

تاریخچه خوشمزه ترین کوچه در اهواز

در زمان گذشته، خیابان انوشه در لشکر‌آباد شهر اهواز که الان به خوشمزه ترین کوچه در اهواز، معروف شده است، از مناطق محروم و فقیرنشین بشمار می‌رفت. مردم آنجا برای اینکه یک سروسامانی به زندگی خود بدهند تصمیم گرفتند در نزدیکی خانه‌هایشان غذاهای محلی آنجا را به فروش برسانند. بعد سالها پیشرفت چشمگیری داشتند و به شهرت رسیدند.

کوچه خوشمزه اهواز

خوش خلقی فروشندگان‌‌‌‌

 شاید شنیده باشید که می‌گویند، مردم اهواز، مردمانی  خونگرم و مهربان هستند از اینکه کسی به شهرشان برود احساس خوبی دارند و این حس خوب را به دیگران هم انتقال می‌دهند.اگر روزی به آنجا سفر کنید متوجه اخلا‌‌‌‌‌ق خوش و مهربانی فروشندگان می‌شوید‌‌‌.خوش اخلاقی باعث جذب مشتری شده و باعث شده تا مردم لحظات شیرینی را آنجا بگذرانند.

ایرانی پر از جذابیت

خوشمزه ترین کوچه در اهواز، با اینهمه غذاهای خوشمزه و محلی، مردمانی مهربان و اهل کار وخیابانی بزرگ و فضایی برای تفریح خانوادگی، بخش بسیار کوچکی از زیبایی ایران ما را تشکیل می دهد.

بهترین کوچه اهواز

اگر الان بیشتر از قبل دلتان هوای سفر کرده‌است، حتما در شرایط مناسب به همراه خانواده به آنجا بروید ولحظات خوشی را سپری کنید.

سوالات متداول

در خوشمزه ترین کوچه در اهواز چه غذاهایی بفروش می‌رسد؟

غذاهای محلی عبارتند از سمبوسه، فلافل و شیرینی‌های محلی و… بفروش می‌رسند.

آیا فروشندگان در خوشمزه ترین کوچه در اهوازمهربان و خونگرم هستند؟

فروشندگان آنجا مانند همه‌ی مردم جنوب به مهربانی و خونگرمی معروف هستند.

ایا در خوشمزه ترین کوچه اهواز، فضایی برای نشستن و صرف غذا وجود دارد؟

بله در آنجا فضایی صمیمی برای نشستن افراد و غذا خوردن مشتری‌ها تعبیه شده است.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها