تور کربلا 1400 - ثبت نام تور زیارتی کربلا 1400 - تور کربلا

تور کربلا – ثبت نام کربلا تحت نظارت سازمان حج و زیارت ۱۴۰۰

آغاز ثبت نام تور زیارتی کربلا – مطابق با اعلامیه ای که از سمت سازمان حج و زیارت جمهوری اسلامی ایران در مورد بازگشایی مرزهای بین ایران و عراق به روی مسافران و زائران حرم های مطهر اهل بیت صادر گردید،با لغو ضرورت اخذ ویزای عراق، امکان سفر به این کشور برای ایرانیان فراهم گردیده است.
پس از مذاکرات انجام شده در راستای فراهم نمودن شرایط ایمن توسط ستاد ملی مدیریت بحران بیماری کرونا و نیز اعلام آمادگی جهت ایجاد رفاه و مهیا نمودن بستر سفر بین مرزی؛ اقدامات لازم جهت تشرف زائران به سفر زیارتی عتبات مقدسه عراق در حال پیگیری میباشد. ازاین رو نهاد های حاضر در امر پیش ثبت نام تور زیارتی کربلا، آماده ارائه خدمات به زائرین عتبات مقدسه عراق میباشند.

پیش ثبت نام کربلا


علیرضا رشیدیان رئیس سازمان حج و زیارت جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: روادید بین ایران و عراق برداشته شده است و زائران میتوانند بدون داشتن دغدغه اخذ ویزای این کشور، اقدام به ثبت نام سفر زیارتی کربلا و تشرف به عتبات مقدسه عراق کنند.
بدین ترتیب بعد از مدت ۲۰ ماه مسدود بودن مرزهای بین این دوکشور بدلیل بیماری کرونا و دستورات و الزامات جهانی در رابطه با مقابله با شیوع این بیماری، این مرز به روی مسافرین دو کشور گشوده خواهد شد و ارتباط بین این دوهمسایه مجددا از سرگرفته خواهد شد.
از این رو از زائران گرامی خواسته شده است که از سفر با کاروان های غیر مجاز و نامطمئن پرهیز کنند.

کربلا - تور زیارتی کربلا 1400 - ثبت نام تور کربلا 1400


آژانس گردشگری راه توس” ( بلیط اینجا ) به عنوان یکی از دفاتر معتبر تحت نظارت سازمان حج و زیارت، آماده ارائه خدمات و انجام فرآیند ثبت نام تور زیارتی عراق برای زائران گرامی؛ به صورت رسمی میباشد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت نام تور کربلای معلی با مشاوران تخصصی “بلیط اینجا” تماس بگیرید.

  • تلفن همراه : ۰۹۱۵۳۱۱۹۰۳۶ – ۰۹۰۲۳۱۱۹۰۳۶
  • تلفن : ۰۵۱۳۲۲۳۳۰۰۰
  • فکس : ۰۵۱۳۲۲۳۳۰۰۳


هزینه ای که این سفر زیارتی در بردارد تاحدودی متغیر بوده و مناسب با شرایط و بلیط هواپیمایی عراق سنجیده میشود پس نمیتوان هزینه ای ثابت و نهایی برای این سفر در نظر گرفت؛ اما از زمان اعلام شده برای بازگشایی مرز عراق جهت ورود زائران، نرخ ۹ میلیون و پانصد هزار تومان در نظر گرفته شد که البته به تبعیت از اوضاع اقتصادی حاکم، متغیر خواهد بود.


جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص الزامات پیشگیرانه کرونا برای سفر به عراق و دیگر نکات و امور موثر در سفر، با کارشناسان ” بلیط اینجا ” تماس حاصل فرمایید.

تور کربلا

تور زیارتی کربلا ۱۴۰۰

تور کربلا ۱۴۰۰

پیش ثبت نام تور کربلا

تور کربلا اقساطی ۱۴۰۰

تور کربلا هوایی

ویراستار: خانم الهام نورمحمدی

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها