معرفی مراکز خرید لوکس مشهد

معرفی مراکز خرید لوکس مشهد + عکس و آدرس

مراکز خرید لوکس مشهد – احتمالا این موضوع، برای شما هم در سفرهایتان دغدغه بوده است که در شهری که به آن سفر کرده اید و اطلاعات چندانی از مراکز خرید و آدرس های آن ندارید چطور بهترین مراکز خرید را با توجه به سلیقه خود انتخاب کنید.
در میان شهرهای پر رفت و آمد زیارتی و در عین حال گردشگری، مشهد یکی از مقصدهای پر رفت و آمد است که سالانه تعداد زیادی زائر را میزبانی میکند. مراکز خرید هر شهر و منطقه ای را میتوان در چند دسته اساسی قرار داد؛ ما در این سری از مطالب “مجله گردشگری بلیط اینجا” همراه شما هستیم تا به معرفی لوکس ترین مراکز خرید مشهد بپردازیم.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با تور مشهد مقدس با پشتیبانی و کارشناسان بلیط اینجا تماس بگیرید.

  • تلفن همراه : ۰۹۰۲۳۱۱۹۰۳۶
  • تلفن : ۰۵۱۳۲۲۳۳۰۰۰
  • فکس : ۰۵۱۳۲۲۳۳۰۰۳


شهر مقدس مشهد همواره به واسطه وجود بارگاه مطهر امام رضا (ع) مورد توجه بسیاری از مسافران و زائران و نیز مقصد اغلب گردشگران بوده است. علاوه بر شهرت معنوی این شهر زیارتی، این منطقه به عنوان یک مقصد توریستی پر طرفدار نیز شناخته میشود چراکه از جنبه های توریستی و گردشگری بسیاری برخوردار است.
در همین راستا میتوان مشهد را افزون بر پایتخت معنوی ایران، یک منطقه تجاری در نظر گرفت که دارای پتانسیل های کافی در امر گردشگری میباشد و به همین دلیل مجتمع های تجاری و مراکز خرید شهر مشهد، از توجه زیادی میان زائران و مسافران برخوردار است.
در شهر مشهد به علت آمار بالای حضور گردشگران و زائران، مراکز خرید متعددی ساخته و بهره برداری شده است که بهتر است به هنگام سفر به مشهد، آشنایی لازم را با این مراکز خرید داشته باشید تا در صورت تمایل بتوانید با توجه به نیاز خود، بهترین انتخاب و تصمیم را داشته باشید.
همانطور که در ابتدا گفته شد میتوان مراکز خرید هر منطقه را دسته بندی کرد؛ مراکز خرید مشهد نیز شامل موارد ذیل هستند:
مراکز خرید مدرن مشهد
مراکز خرید نزدیک حرم مشهد
مراکز خرید ارزان مشهد
مراکز خرید پوشاک مشهد

مجتمع تجاری الماس شرق مشهد


الماس شرق مشهد در منطقه سپاد مشهد واقع شده است. منطقه سپاد، به عنوان یک منطقه تجاری در مشهد مقدس شناخته میشود. اولین نکته ای که ممکن است نظر خریداران و مراجعه کنندگان را به این مجتمع را جلب کند، ظاهر و معماری مدرن و درعین حال اسلامی این مجموعه است.
از آنجایی که سقف گنبدی این مجموعه، به صورت الماس گونه ساخته شده است، از همین رو نام این مجتمع به الماس شرق نامگذاری شده است. مجتمع تجاری الماس شرق مشهد، در شش طبقه، سازمان یافته است و در برگیرنده نزدیک به ۱۵۰۰ واحد تجاری فروشگاهی میباشد.

مراکز خرید مشهد - مراکز خرید لوکس مشهد - الماس شرق - مرکز خرید الماس شرق مشهد

علاوه بر این ها این مجموعه، جهت رفاه حال مسافران و خریداران، بخش های مختلفی همچون رستوران های متعدد، کافی شاپ ها، فست فودها، پارکینگ طبقاتی، سالن نمازخانه مجهز، سالن اجتماعات، آژانس های هواپیمایی و … را به این مجموعه افزوده است، علاوه بر این، طراحی داخلی این مجموعه نیز بسیار خوشایند می باشد.
اما از همه این ها که بگذریم به جذاب ترین و پرطرفدار ترین بخش های مجموعه تجاری الماس شرق میرسیم؛ شهربازی الماس شرق که با عنوان شهربازی “سرزمین عجایب” آن را میشناسند.


این شهر بازی مجهز، مجموعه ای از امکانات تفریحی را برای رده ی سنی کودکان تا نوجوانان فراهم کرده که حتی بزرگتر ها را هم میتواند به خوبی سرگرم کند. شهربازی سرزمین عجایب با فراهم نمودن امکانات پیشرفته و ارائه قسمت های بازی و سرگرمی همچون انواع کنسول های بازی رایانه ای، بولینگ، بیلیارد، دارت و حتی بخش هایی مجزا همچون سینمای ۶ بعدی، اتاق عکاسی، اتاق گریم و گریم کودکان و محوطه بازی مخصوص کودکان و خردسالان ارائه نمود که تنها گوشه ای از امکانات حاضر در این محوطه بازی هستند.


فاصله کوتاه ۲۰ دقیقه ای این مجتمع تجاری و هتل های این منطقه تا حرم مطهررضوی نیز دسترسی آسان و راحتی را برای مسافران و زائران مقدور میکند.
تلفن: ۰۵۱۳۷۱۱۳۱۱۱
ساعت کاری: از ساعت ۱۰ تا ۲۱
آدرس: مشهد، انتهای بلوار خیام شمالی، مجتمع تجاری گردشگری الماس شرق

مرکز خرید آرمیتاژ مشهد


مرکز خرید آرمیتاژ به عنوان یکی از لوکس ترین مراکز خرید مشهد با نما و ظاهری مدرن و جذاب با ظاهری شیشه ای در ۳۴ طبقه سازمان یافته است. این مجتمع تجاری با ارتفاع ۱۵۰ متری خود ۵ طبقه از خود را به قسمت تجاری اختصاص داده است و برخوردار از سه ورودی مجزا از خیابان های گلشن و حاشیه هفت تیر میباشد.


این مجتمع زیبا و منحصر به فرد دارای فروشگاه های عرضه کننده محصولات الکترونیکی، وسایل آشپزخانه، کالای خواب و پوشاک مختلف از برندهای معتبر و به روز میباشد. همچنین در مرکز خرید آرمیتاژ میتوانید به راحتی فروشگاه های ارائه دهنده محصولاتی همچون عطر، ساعت، عینک، جواهرات، لوازم آرایشی و بهداشتی، کالاها و محصولات چرمی، مبلمان، دکوراسیون داخلی اداری و منازل را جست وجو کنید.
لازم به ذکر است که هایپرمارکت ها و فروشگاههای عرضه کننده وسایل الکترونیکی و برقی و نیز کافی شاپ در طبقه منفی یک این مجموعه قرارگرفته اند. فروشگاه های مربوط به لوازم و آرایشی و بهداشتی و طلا و جواهرت نیز در طبقه اول تمرکز یافته اند. همچنین برای دسترسی به پوشاک، عطر و عینک و مواردی از این دست باید به طبقه همکف مراجعه کنید.

مراکز خرید لوکس مشهد - آرمیتاژ مشهد - مرکز خرید آرمیتاژ


افزون بر تمامی موارد گفته شده و حضور فروشگاه های دکوراسیون و تزئینات و مبلمان در طبقه دوم، طبقه سوم به صورت ویژه، منحصر به کالا ها و پوشاک کودکان و نوجوانان، اسباب بازی و کالای خواب کودک میباشد. این امر، تنوع و انتخاب را برای خریداران، بسیار راحت کرده است و برای خانواده ها و والدین میتواند جذاب باشد.
تلفن: ۰۵۱۳۱۹۰۵
ساعت کاری: روزهای شنبه تا چهارشنبه از ۱۰ تا ۲۲ و پنجشنبه و جمعه و روزهای تعطیل از ۱۰ تا ۲۳
آدرس: مشهد، نبش هفت تیر هشت، خیابان گلشن، مرکز خرید آرمیتاژ

مرکز خرید پروما مشهد


پروما یکی از مراکز خرید لوکس مشهد شمرده میشود که از سال ۱۳۸۳ که افتتاح شد تا به حال طرفداران خود را داشته است و از جمله مجتمع های تجاری پرطرفدار بین ساکنان مشهد و حتی مسافران و زائرین مشهدی میباشد.
از جمله دلایل تمایز این مرکز خرید با دیگر مراکز خرید مشهد، امکانات مدرن و تجهیزاتی است که در اختیار خریداران قرار میدهد؛ این مجتمع تجاری یک مجموعه کامل از امکانات رفاهی می باشد که مراجعه کنندگان نیاز دارند.


مرکز خرید پروما مشهد در ۴ طبقه سازمان یافته است و برخلاف اکثر مراکز خرید، مجموعه کاملی را در هر طبقه شاهد هستیم و برای دسترسی به هر دسته کالا و فروشگاهی نیازی به جستجو در طبقات مختلف نیست و به عبارت دیگر یک گروه خاص از محصولات در طبقه ای خاص تمرکز نیافته اند.


پس میتوان با گشت و گذار در یک طبقه تمام کالاهای مورد نظر خود را یافت. این موضوع موجب میشود خریداران در مدت زمان کوتاه تری خرید خود را انجام دهند و با رضایت از این مجتمع خارج شوند. در مرکز خرید پروما از پوشاک کودکان و بانوان و آقایان، اسباب و وسایل کودکان و نوجوانان، لباس های راحتی تا مجلسی، انواع ساعت و عینک و عطر و ادکلن، تزئینات داخلی، وسایل هدیه و کادویی، تا فروشگاه های عرضه کننده خشکبار، کافی شاپ و فست فود و … را میتوانید مشاهده کنید که همگی از تنوع کاملی برخوردار هستند واین حق انتخاب را به خریداران میدهد تا با خیال راحت خرید خود را انجام دهند.

پروما - مرکز خرید پروما - مراکز خرید مشهد


مرکز خرید پروما هم همچون مرکز خرید الماس شرق، در طبقه انتهایی خود، دارای شهربازی می باشد و همین موضوع، جذابیتی دوچندان به یک مجتمع تجاری میدهد. زیرا نه تنها نیاز خریداران را تامین میکند بلکه جنبه تفریحی و سرگرمی نیز برای گروه های مختلف سنی را داراست.
تلفن: ۰۵۱۳۷۶۳۷۴۰۱
ساعت کاری: شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۹ تا ۲۴، جمعه از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۲۴
آدرس: مشهد، بلوار فردوسی، میدان جانباز، مرکز خرید پروما

برج تجاری آلتون مشهد


مرکز خرید آلتون مشهد از آن دسته مراکز خرید با وسعت زیاد و تجهیزات مدرن و کارآمد میباشد که از زمان افتتاح تا به اکنون از محبوبیت ویژه ای میان خریداران و مراجعه کنندگان خود برخوردار بوده است.
بیشترین کالایی که در این مجتمع یافت میشود محصولاتی از جمله پوشاک، کیف و کفش، محصولات چرمی، لوازم خانگی، وسایل برقی همچون سیتم های صوتی و تصویری هستند که همگی از دسته برندهای معتبر و با کیفیت برتر میباشند.

آلتون - برج آلتون - مرکز خرید آلتون مشهد


اگر از طرفداران محصولات لوکس و پوشاک برند هستید برج آلتون برای شما بهترین گزینه است. این مجتمع از موارد پیشنهادی لوکس ترین مراکز خرید مشهد به حساب می آید و از آنجایی که ضمن داشتن کیفیت بالا و برندهای معتبر، هزینه مناسبی در بردارد انتظار میرود که اغلب سلیقه ها را راضی نگه دارد و طرفداران زیادی نیز به مراتب داشته باشد.
تلفن: ۰۵۱۳۸۴۹۱۳۵۱
آدرس: مشهد، بلوار دانشگاه، بین دانشگاه ۲۲ و ۲۳، برج تجاری آلتون

مرکز خرید آلتون مشهد - برج آلتون مشهد

مجتمع تجاری کیان سنتر


کیان سنتر، یکی از مراکز خرید لوکس مشهد به شمار می آید که شامل دو شعبه مجزا میباشد. مجتمع تجاری کیان سنتر مشهد در دو فاز به نام های کیان سنتر۱ و کیان سنتر۲ تمرکز یافته است. کیان سنتر یک در بردارنده ۸۳ واحد تجاری میباشد که در ۶ طبقه سازمان یافته اند.
از سوی دیگر فاز دوم این مجموعه تجاری یعنی کیان سنتر۲ دارای ۱۵۰ واحد تجاری میباشد که در مجموع، عرضه کننده کالاها و محصولات معتبر و با کیفیت در زمینه های پوشاک، لباس وکالای کودک، کیف وکفش، محصولات آرایشی و بهداشتی، لوازم برقی و وسایل آشپزخانه، تزئینات و دکوراسیون داخلی، بدلیجات و… میباشد.

کیان سنتر - کیان سنتر 1 - کیان سنتر 2


افزون بر این موارد، کیان سنتر۲ مجهز به شهربازی در فضایی سرپوشیده و مسقف (لگوسیتی)، فودکورت و هایپر مارکت با امکانات کامل و سینمای ۷ بعدی میباشد.
تلفن کیان سنتر یک: ۰۵۱۳۶۱۴۴۳۶۲
تلفن کیان سنتر دو: ۰۵۱۳۶۱۴۴۴۱۴
ساعت کاری: از ساعت ۱۱ تا ۲۲
آدرس: مشهد، بلوار جانباز، تقاطع بلوار شهید فرامرز عباسی، مجتمع تجاری کیان سنتر دو

اگر تجربه خرید از هر یک از مراکز فروشگاهی و مجتمع های خرید گفته شده را دارید آن را با ما به اشتراک بگذارید.

ویراستار: خانم الهام نورمحمدی

بازار های ارزان مشهد

لوکس ترین مراکز خرید مشهد

آدرس مراکز خرید مشهد

مرکز خرید آرمیتاژ مشهد

تور مشهد ۱۴۰۰

تور مشهد نوروز ۱۴۰۱

آپارات بلیط اینجا همراه شما برای آشنایی با عجایب ایران و جهان است.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها