زمان حضور در فرودگاه قبل از پرواز بین المللی

چرا زمان حضور در فرودگاه قبل از پرواز بین المللی ۳ ساعت زودتر است؟

برنامه ریزی برای رسیدن به موقع و زودتر از زمان حضور در فرودگاه قبل از پرواز بین المللی می‌تواند در جلوگیری از، از دست ندادن پرواز کمک کند. دانستن دلایل حضور به موقع در فرودگاه قبل از ساعت پرواز بین المللی می‌تواند در ترغیب شما برای حرکت سریع تر به سمت فرودگاه کمک کننده باشد.

چرا برای پروازهای بین المللی به زمان بیش‌تری در فرودگاه نیاز دارید؟

وقتی قصد سفر بین کشورهای مختلف را دارید، خوب است از چند روز قبل چمدانتان را ببندید و روز سفر نیز چند ساعت زودتر به‌سمت فرودگاه حرکت کنید.

علل توصیه مراجعه زودهنگام به فرودگاه از این قرارند:

  1. زمان ورود به هواپیما اغلب زودتر است

به‌عنوان مثال، بعضی از خطوط هوایی بجای ۳۰ دقیقه، ۱ ساعت قبل پذیرش ورودی را می‌بندد.

  1. بررسی در فرودگاه اجباری است

شرکت‌های هواپیمایی موظف هستند که تمام مدارک مورد نیاز مسافران برای تایید در مقصد را بررسی کنند.

  1. کنترل گذرنامه از ملزومات قبل از پرواز است

در پست‌های بازرسی معمولا یک افسر مهاجرت یا دستگاه‌های مدرن برای بررسی موارد موردنظر حضور و وجود دارند، عملیات اجرایی آن‌ها ممکن است طول بکشد.

زمان پروازهای بین المللی

آیا ورود ۲ ساعت قبل از پرواز بین المللی می‌تواند باعث ایجاد مشکل شود؟

بستگی دارد، اما بهتر است این کار را انجام ندهید. زیرا با انجام این عمل، زمانی را که می‌توانید برای تاخیرهای غیرقابل پیش بینی در مسیر رفتن به فرودگاه یا در موقع حضور در فرودگاه برنامه ریزی کنید، از دست می‌دهید. بنابراین قبل از تصمیم گیری برای انجام این کار، باید با این موارد آشنا شوید و تصمیم بگیرید، ممکن است باعث ایجاد دردسر شوند یا خیر. اما به یاد داشته باشید که خروج‌های بین‌المللی معمولاً گران‌تر و کمتر هستند، بنابراین کاهش خطرات اغلب منطقی بوده و همیشه آرامش بیش‌تری به شما می‌دهد.

چند دلیل اصلی برای زودتر رسیدن از زمان حضور در فرودگاه قبل از پرواز بین المللی

این احتمال وجود دارد که یک یا چند مورد از این دلایل ذکر شده برای تاخیر باعث غافلگیری شما شود.

ترافیک

این عامل اغلب ناشی از ساعات شلوغی، کار در جاده یا تصادفات است. یکی از بهترین ابزارهایی که می‌توانید با کمک آن‌ها به موقع رسیدن را تجربه کنید، Google Maps هست. با استفاده از این ابزار می‌توانید تاریخ و ساعتی را که قصد دارید به فرودگاه برسید انتخاب کنید و با استفاده از تمام داده‌های قدرتمند آن‌ها تخمین واقعی را در اختیار شما قرار دهند.

زودتر رسیدن از زمان حضور در فرودگاه قبل از پرواز

حمل و نقل غیر قابل اعتماد

اغلب ممکن است برای رسیدن زود تر از زمان حضور در فرودگاه قبل از پرواز بین المللی با ماشین دیگران می‌روید، که این موضوع خارج از کنترل شما است. چه اسنپ، چه تپسی، چه رانندگان خصوصی و یا حمل و نقل عمومی باشد که در این صورت به دلیل ازدحام جمعیت، خرید بلیط، تاخیر یا مشکلات دیگر ممکن است مواجه شوید.

زمان اضافی برای پارک کردن

اگر خودتان رانندگی می‌کنید، ممکن است برای پیدا کردن یک جای پارک در دسترس و پرداخت هزینه آن به زمان بیش‌تری نیاز داشته باشید.

فصل اوج سفر و فرودگاه‌های شلوغ

این عنوان تقریباً تداعی کننده فضای شلوغ و بچه‌هایی که جیغ می‌زنند در فرودگاه است. اگر تا به حال در فصول اوج سفر کرده‌اید، می‌دانید که این چه معنی می‌دهد. ترافیک فشرده‌تر، صف‌های طولانی‌تر، همه چیز پیچیده‌تر خواهد بود و خطر غافلگیری دیر به پرواز رسیدن افزایش می‌یابد.

شرایط آب و هوایی

بسته به اینکه کجا و در چه فصلی هستید، آب و هوا می‌تواند از طرق مختلفی بر سفر شما تأثیر بگذارد. چه برف باشد، چه باران یا هر دو در بیش‌تر مواقع با ایجاد تصادف، ترافیک را به طور مستقیم یا غیرمستقیم افزایش می‌دهد.

رفتن به فرودگاه با وسیله نقلیه

رفتن به فرودگاه اشتباه

در ابتدا این مورد ممکن است خنده دار به نظر برسد، اما ممکن است به دلایلی اتفاق بیفتد. حتی اگر یک مسافر با تجربه باشید امکان دارد شهری که در آن هستید چندین فرودگاه داشته باشد و فرودگاهی که پروازهای خارجی را مدیریت می‌کند مسئولیت خود را به پروازهای داخلی با یک فرودگاه دیگر جا به کرده باشد.

کار از محکم کاری عیب نمیکنه!

زمان اضافی که برای کاهش احتمال از دست دادن پرواز شما و به دست آوردن آرامش صرف می‌شود، اغلب ارزش آن را دارد. به خصوص اگر سفر شما به فرودگاه طولانی‌تر باشد، به احتمال زیاد خطرات تاخیر نیز افزایش می‌یابد.

به نظرتان بدترین چیزی که ممکن است زودتر اتفاق بیفتد چیست؟ بیشتر فرودگاه‌های بین‌المللی حتی وای‌فای رایگان ارائه می‌دهند و با هر دستگاه دیجیتالی، اکثر شما مسافران می‌توانید راه‌هایی برای سرگرم کردن خود خیلی بیش‌تر از زمانی که باید منتظر بمانید قبل از ورود یا باز شدن گیشه ها پیدا کنید.

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها