هاپ آن هاپ آف چیست؟ (1400)

هاپ آن هاپ آف کیش – تور تفریحی کیش

هاپ آن هاپ آف اتوبوس های دوطبقه روبازی هستند که این روزها میان کیش گردان و علاقمندان به این جزیره زیبا بسیار سر و صدا به پا کرده است. جزیره کیش، مدت هاست که به عنوان گوهری در میان خلیج فارس میدرخشد و به واسطه جاذبه های زیادی که در این منطقه‌ی آزاد قرار گرفته (چه از نظر تجاری و بستر آماده اقتصادی و چه از نظر جاذبه های طبیعی و گردشگری)، سالانه سهم بسزایی از حجم مسافران و گردشگران داخلی و خارجی را از آن خود کرده است.


جزیره کیش به واسطه زیرساخت های مناسب خود، اولین بستر برای معرفی اتوبوس های هاپ آن هاپ آف شناخته شد. در واقع این اتوبوس های دوطبقه روباز برای اولین بار در این جزیره رونمایی شدند. هاپ آن هاپ آف اتوبوس هایVIP و آماده ارائه خدمات گردشگری به مسافران و گردشگران جزیره می باشند. اگر شماهم علاقمندید که بیشتر در مورد هاپ آن هاپ آف بدانید و در سفر بعدی خود زیبایی های جزیره را با این اتوبوس ها کشف کنید با این سری از مطالب مجله گردشگری بلیط اینجا همراه باشید.

خرید بلیط هواپیما کیش

تور نوروزی کیش

بلیط چارتر کیش

تور کیش

تور زمینی کیش

قیمت بلیط هواپیما کیش

جهت دریافت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر در خصوص بلیط های هوایی و زمینی کیش با بلیط اینجا تماس بگیرید.


اتوبوس روباز هاپ آن هاپ آف چیست؟

اوتوبوس دو طبقه گردشگری


“هاپ آن هاپ آف کیش”


اتوبوس هاپ آن هاپ آف ، همراهی عالی برای گشت و گذار اقتصادی تر در جزیره کیش می باشد و پیشنهادی عالی برای کسانی است که میخواهند سفری جذاب با هزینه کمتر داشته باشند. این اتوبوس ها همان چیزی است که یک گردشگر نیاز دارد. شما می توانید تمام جزیره را توسط این اتوبوس های دوطبقه روباز، دیدن کنید و یک تجربه بی نظیر را در کنار دوستان و خانواده خود رقم بزنید.
با تهیه یک بلیط برای هر مسافر میتوانید از تمام دیدنی های جزیره کیش بازدید کنید و با خیال راحت بدون داشتن دغدغه کرایه کردن اتومبیل و یا استفاده از ون های شهری با خیال راحت همراه هاپ آن هاپ آف شوید و به گشت و گذار در جزیره بپردازید. مدت اعتبار این بلیط ۲۴، ۴۸ یا ۷۲ ساعت هست.
با تهیه هر یک از این بلیط ها میتوانید سراغ اتوبوس هاپ آن هاپ آف بروید سپس در هر توقفگاه که نزدیک به منطقه گردشگری قرارداده شده بازدیدی مفصل در بازه زمانی بین ۱۵ تا ۲۰ دقیقه از مکان موردنظر داشته باشید و پس از آن دوباره به ایستگاه مشخص شده برگردید و خود را به جاذبه ای دیگر برسانید و به ادامه بازدید خود بپردازید.

اتوبوس هاپ ان هاپ آف چیست

“سفر با اتوبوس های هاپ آن هاپ آف کیش”


هاپ آن هاپ آف، اتوبوس های گردشگری هستند که به مسافران خود این اجازه را میدهند که یک برنامه ریزی مناسب با سلیقه خود و اطرافیانشان داشته باشند و با اولویت بندی هایی که مد نظر دارند به گردش در جزیره بروند و احساس خوشایندی در این تصمیم گیری داشته باشند و نهایت استفاده مفید را از این اتوبوس و اوقات سفر خود داشته باشند.
مقاصد گردشگری که می توانید با اتوبوس های هاپ آن هاپ آف، به بازدید از آنها بروید:
مرکز جزیره
اسکله های تفریحی
ساحل دامون
کاریز( شهر زیر زمینی کیش) درخت سبز با قدمت و زیبایی بی نظیر
شهر تاریخی حریره
بندر تاریخی و جاده جهان منطقه میرمهنا
سفین قدم
اقامتگاه پنج ستاره دریایی ترنج
کلبه هور
تم پارک ژوراسیک
کشتی یونانی (یک دیدنی پر رمز و راز)
بازدید از روستای باغو
پارک آبی اوشن
پارک دلفین ها
ساحل های سیمرغ،نیلوفر، مارینا و مرجان
هتل ارم و داریوش و…
که با استفاده از اتوبوس های گردشگری هاپ آن هاپ آف به بازدید هریک از این مناطق می پردازید و میتوانید بهترین خاطرات را برای خود بسازید.

هاپ آن هاپ آف کیش

“هاپ آن هاپ آف چیست”


همانطور که تا اینجا اطلاعاتی را درمورد اتوبوس های VIP هاپ آن هاپ آف بدست آوردید؛ هاپ آن هاپ آف اتوبوس های گردشگری هستند که در بیش از ۱۳۰ منطقه توریستی در سطح جهان در حال فعالیت گردشگری هستند. هاپ آن هاپ آف، برای اولین بار توسط شرکت گشت و گذار آسان کیش در جزیره رونمایی و معرفی شد که آماده ارائه خدمات به گردشگران و توریستان منطقه آزاد کیش هستند.
این اتوبوس های دوطبقه اغلب مکان های محبوب و پرطرفدار توریستی منطقه را پوشش میدهند. شماهم اگر به کیش سفر کردید از تجربه این اتوبوس های دوطبقه روباز غافل نشوید چراکه تجربه ای دلنشین را برای مسافران خود به ارمغان خواهد آورد و شما نیز علاوه بر سفر و گردش در سطح شهر میتوانید خاطراتی منحصر به فرد و لحظاتی فراموش نشدنی را در کیش بدست آورید.


تورهای گردشگری هاپ آن هاپ آف دارای راهنمای سه زبانه هستند. علاوه بر این راهنماهایی که در اختیار مسافران قرار داده میشود، لیدرهای همراه هم در کنار شما هستند تا با ورود به هر منطقه، اطلاعاتی را در رابطه با تاریخچه هر جاذبه برای شما بازگو کنند. هاپ آن هاپ آف، اتوبوس های هیجان انگیزی هستند که توریستان و مسافران خود را به ماجراجویی در اطراف جزیره دعوت میکنند.
اگر شما هم طرفدار سرگرمی های گروهی در کنار کسب اطلاعات در مورد مکان های گردشگری جزیره کیش هستید در سفر خود به جزیره، هرگز رزرو بلیط اتوبوس هاپ آن هاپ آف کیش را از دست ندهید.

“خدمات گردشگری اتوبوس های هاپ آن هاپ آف کیش”


-ارائه یک عدد هندزفری به هر مسافر
-پذیرایی از مسافران با نوشیدنی ها و تنقلات( ارائه پک هدیه به هر مسافر شامل آب معدنی، اسنک، نقشه جزیره، راهنمای میراث فرهنگی، ماسک و پد الکلی)
-بن تخفیف خرید
-راهنمای همراه
-امکان استفاده از طبقات
-ارائه بلیط رایگان به کودکان زیر ۳ سال
-هدیه دفترچه تخفیف برای خرید از مراکز فروشگاهی کیش
-راهنمای صوتی به سه زبان فارسی، انگلیسی و عربی

“انواع گشت های هاپ آن هاپ آف”


هاپ آن هاپ آف دارای رده های متفاوتی از گشت و گذار با امکانات متنوع است که انتخاب را برای مسافر،راحت تر میکند چراکه مناسب با خواسته و برنامه دلخواه خود میتواند گشت مورد نظر را انتخاب کرده و تنها به امکاناتی که مد نظر دارد دسترسی داشته باشد. وجه تمایز این رده ها در ارائه خدماتی افزون بر خدمات گفته شده است؛ خدمات و امکاناتی همچون بن های تخفیف، ورودی اماکن گردشگری و …
این رده بندی شامل:
-گشت کلاسیک
-گشت تاریخی
-گشت VIP
-گشت شب
-گشت کیش
-گشت کودکان
تمامی گشت هایی که اتوبوس های هاپ آن هاپ آف ارائه میکنند از مسیرهای یکسان ایستگاهی عبور میکنند و دارای توقفگاه های مشترک در سطح شهر هستند اما براساس دسته بندی های ایجاد شده، تفاوت در طریقه اجرا و زمان نحوه ارائه خدمات و میزان این امکاناتی است که در دسترس مسافر قرار داده میشود.

به آپارات بلیط اینجا هم سر بزنید و تجربه های گردشگری خود را با ما به اشتراک بگذارید.

ویراستار: خانم الهام نورمحمدی

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها