مقاصد کریسمس

بهترین مقاصد گردشگری برای کریسمس کدامند؟

جشن کریسمس و میلاد مسیح

جشن کریسمس یکی از بزرگترین جشن و تعطیلات رسمی در بیشتر کشورهای جهان میباشد، که از چند هفته مانده به کریسمس شهر های مختلف که دین آن ها مسیحیت است برای برگزاری جشن کریسمس آماده میشوند و مقصد جذابی برای سفر محسوب میشوند. همچنین در تعطیلات کریسمس فرصت مناسبی برای خرید نیز هست چراکه اکثر فروشگاه ها و مراکز خرید محصولاتشان را با تخفیف های خوبی ارائه میکنند. با مجله گردشگری بلیط اینجا همراه باشید تا بهترین مقاصد گردشگری در کریسمس را به شما معرفی کنیم.

مقاصد کریسمس

 

فرانسه، پاریس

شهر عشاق یا همان پاریس همیشه جزو گزینه های مناسب برای سفر است که هرساله گردشگران زیادی به این شهر افسانه ای سفر میکنند. فرانسه (پاریس) در جشن کریسمس یکی از گزینه های مناسب برای برای سفر است.

در پاریس از چند هفته مانده به جشن کریسمس با چراغانی و تزئینات رنگارنگ زیباییش را دو چندان میکند؛ در هر خیابان و میدانی که بروید میتوانید فضایی پرشور و کریسمسی را مشاهده کنید. از بهترین مکان ها برای جشن کریسمس در پاریس میتوان به اطراف برج ایفل، دیزلند پاریس، بازار ها و مراکز خرید شانزه لیزه و مونتمارتر اشاره کرد.

مقاصد کریسمس

 

ژاپن، توکیو

با وجود اینکه ژاپن جزو کشور های شرق آسیا است و مردم آن مسیحی نیستند اما جشن کریسمس و سایر رسوم غربس در اسن کشور اجرا میشود.شاید برایتان جالب باشد مه در این کشور آنقدر جشن کریسمس با شکوه و زیبا برگزار میشود که در سراسر دنیا شهرت پیدا کرده است و گردشگران زیادی در کریسمس ژاپن را مقصد سفر خویش انتخاب میکنند.

مقاصد کریسمس

با نزدیک شدن کریسمس شهر توکیو غرق در نور میشود و مراکز خرید بزرگ و مدرن شهر با چراغانی ها و تزئینات کریسمس جلوه و پیدا میکنند و هر کدام سعی دارند بزرگ ترین  و باشکوه ترین جشن کریسمس را برپا کنند. با این حال زیبا ترین و رویایی ترین جشن کریسمس را در باغ استارلایت توکیو تجربه کنید که با هزاران چراغ کوچک و پرنور به فضایی شگفت انگیز تبدیل میشود.

 

هلند، آمستردام

یکی دیگر از برترین مقاصد گردشگری در کریسمس هلند میباشد چون در شهر آمستردام جشن کریسمس با شکوه هرچه تمام تر برگزاد میشود و جالب است بدانید که در اواسط ماه نوامبر و در طول یک راهپیمایی با شکوه، بابانوئل با تشریفات کامل از شهر دیدن میکند. این جشن به سنترکلاس معروف است که نام شخصیتی برگرفته از بابانوئل میباشد که در هلند بسیار پرطرفدار است.

مقاصد کریسمس

در مرحله پلانتاژ آمستردام هم جشنی بسیار زیبا به نام فستیوال نور برگزار میشود. بازارهای کریسمس و نمایش های مختلف هم به سرگرم کردن میهمانان و مردم محلی میپردازند.

 

انگلیس، لندن

جشن کریسمس در زیباترین حالت ممکن در انگلیس و کلانشهر لندن برگزار میشود و خیابان های مهم لندن به صحنه ای رویایی و با شکوه از جشن کریسمس تبدیل میشوند. خیابان ها با چراغانی های پرنور و رنگارنگی تزئین میشوند، درخت های کاج بزرگ در کنار مراکز خرید مدرن و بزرگ لندن قرار میگیرند.

مقاصد کریسمس

ازآنجایی که لندن جاذبه های گردشگری زیادی دارد و هرکس با هر سلیقه ای میتواند دلیلی برای سفر به این شهر داشته باشد. ولی اگر در ایام تعطیلات کریسمس به لندن سفر کنید میتوانید از شرکت در جشن باشکوه کریسمس لندن لذت ببرید.

 

آلمان، کلن

شهر کلن به خاطر بازار های کریسمس با شکوهش شهرت پیدا کرده است. محوطه مرکزی روبروی کلیسای جامع کلن از چند هفته مانده به کریسمس فضایی پر از هیجان و رویایی دارد.

مقاصد کریسمس

 

فنلاند، دهکده بابانوئل در لاپلند

لاپلند بزرگترین و شمالی ترین منطقه فنلاند است و یکی از زیباترین سرزمین های برفی در دنیا است. گفته میشود یکی از دلایل شهرت لاپلند، دهکده بابانوئل است که محل تولد بابانوئل و به وجود آمدن این داستان زیبا و محبوب شده است.

مقاصد کریسمس

در دهکده بابانوئل شخصیت محبوب کریسمس، میتوانید در کلبه های چوبی اقامت کنید، با سورتمه های چوبی که توسط گوزن ها کشیده میشوند تردد کنید و حال و هوایی کریسمسی را تجربه کنید.

 

استرالیا، سیدنی

با وجود اینکه همه در زمستان کریسمس را تجربه میکنند اما در استرالیا در فصل تابستان کریسمس اتفاق می افتد و به همین دلیل تفریحات فضای باز هم جزو برنامه های هیجان انگیز جشن کریسمس محسوب میشوند.

مقاصد کریسمس

یکی از بهترین مقاصد سفر در کریسمس شهر سیدنی استرالیا است. نورپردازی های زیبا روی دیوارهای تالار شهر سیدنی و تزئینات و چراغانی های زیبای ساختمان ملکه ویکتوریا در ایام کریسمس شهر را به ضیافتی باشکوه و رنگارنگ تبدیل میکند.

 

برای تهیه بلیط هواپیما به این مقاصد و لذت بردن از تعطیلات و جشن میلاد مسیح  می توانید به سایت بلیط اینجا مراجعه کرده یا با ما تماس بگیرید!
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها