پارک آبی ایرانیان مشهد - پارک های آبی مشهد

پارک آبی ایرانیان مشهد کجاست؟

آدرس پارک آبی ایرانیان مشهد؟”

“قیمت خرید بلیط پارک آبی ایرانیان”

پارک آبی ایرانیان مشهد – با شروع فصل تابستان، جمع طرفداران پارک های آبی مشهد دوچندان شده است و این محبوبیت میان مسافران نیز بسیار زیاد است و کمتر زائری است که در تور مشهد به سراغ پارک های آبی مشهد نرفته باشد. اگر شما هم به فکر تفریح در یکی از این پارک های آبی هستید اما نمی‌دانید کدام یک را انتخاب کنید پیشنهاد میکنیم تا انتهای این مطلب، همراه مجله گردشگری بلیط اینجا باشید، چراکه قصد داریم به معرفی کامل پارک آبی ایرانیان مشهد بپردازیم پس اگر به اطلاعات کاملی در مورد پارک آبی ایرانیان مشهد نیاز دارید و ضمناً تصمیم دارید با امکانات این مجموعه آبی آشنا شوید، از آدرس پارک آبی ایرانیان اطلاع پیدا کنید، نحوه دسترسی و خرید بلیط پارک آبی ایرانیان را بدانید، در مورد سانس ها و قیمت بلیط پارک آبی ایرانیان و به طور کلی همه ی ویژگی های این مجموعه آبی اطلاعات کسب کنید همراه “بلیط اینجا” باشید.

“پارک آبی ایرانیان مشهد”

مجموعه آبی ایرانیان مشهد، بهترین گزینه برای لذت یک تفریح آبی بی نظیر و دارای تجهیزاتی استاندارد و منحصر به فرد است. طراحان این مجموعه تفریحی سعی داشته اند تا با تعبیه کردن بازی های متفاوت و سرسره های مهیج جدید در این پارک آبی، وجه تمایزی با سایر مجموعه های آبی ایجاد کنند تا مراجعان این پارک آبی بهترین لحظات را در کنار عزیزانشان داشته باشند.

اگر بخواهید در مورد طراحی پارک آبی ایرانیان بیشتر بدانید باید بگوییم که این مجموعه تفریحی در شرایطی آغاز به ساخت کرد که شرکت کانادایی White Water Park،(بزرگترین اجرا کننده پارک های آبی جهان) به عنوان مشاور این مجموعه بوده و پارک آبی SIAM PARK در اسپانیا نیز الگوی ساخت این مجموعه آبی بوده است.

-چگونه به پارک آبی ایرانیان برویم؟

یکی از راههای دسترسی به این پارک، استفاده از مترو می باشد که بدین منظور باید بعد از ورود به مترو در ایستگاه پارک ملت پیاده شوید و سپس خود را به ابتدای بلوار امامت برسانید و در نهایت، با کمک وسایل حمل و نقل شهری ازجمله اتوبوس ، ون و تاکسی هایی که مسیر آنها به سمت قاسم آباد (شهرک غرب) است خود را به بلوار حجاب و پارک آبی ایرانیان برسانید.

پارک آبی ایرانیان مشهد

-آدرس پارک آبی ایرانیان:

مشهد، بلوار حجاب، نبش حجاب ۸

-امکانات مجموعه آبی ایرانیان:

در ادامه به صورت مختصر به امکانات مجموعه آبی ایرانیان اشاره خواهیم کرد:

-سرسره های مار پیچ به طول ۲۵ متر

-چاله فضایی-سرسره های آهسته

-سرسره های سرعتی

-سر سره های رنگین کمان

-رودخانه خروشان-استخر موج

-اسکی روی آب

-سونا خشک و بخار

-سرسره کودک

-جکوزی

-حوضچه آب سرد

-کافی شاپ

-رستوران

-سالن بدنسازی

-اتاق ماساژ

-سینما ۵ بعدی

-حمام ترکی

-شاتل فضایی

-سورتمه وحشت

پارک های آبی مشهد - ایرانیان مشهد

-سانس های پارک آبی ایرانیان مشهد:

ساعت فعالیت پارک آبی ایرانیان به شرح زیر است:

*سانس حضور آقایان روزهای فرد و جمعه ها از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب.شیفت حضور آقایان روزهای فرد و جمعه ها از ساعت ۳ ظهر تا ۹ شب.

*سانس حضور بانوان، روزهای زوج از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب به صورت تمام وقت.سانس حضور بانوان روزهای زوج از ۳ ظهر تا ۹ شب به صورت نیمه وقت.

-قوانین مجموعه ایرانیان مشهد:

-منظور از سن خردسال در قوانین استفاده از مجموعه آبی، کودکان بالای سن ۴ سال میباشند که قد آنها بین ۱۰۰ الی ۱۲۰ سانتی متر باشد.

-خردسالان پسر، فقط میتوانند در شیفت آقایان و خردسالان دختر فقط در سانس بانوان و تحت شرایطی که دارای ضوابط ذکر شده باشد پذیرش خواهند شد.

-بانوان باردار پذیرش نخواهند شد.

-داشتن تجهیزات اولیه شنا ازجمله مایو و داشتن کلاه شنا (الزاما‌ً برای بانوان) ضروریست.

-از به همراه داشتن زیورآلات خودداری کنید

.-به همراه داشتن تلفن همراه و بردن آن به داخل مجموعه، ممنوع است.

-داشتن آرایش ممنوع است.

-کودکان با سن کمتر از هفت سال و قد کمتر از ۸۰ سانتی متر، تنها درصورت داشتن همراه، پذیرش خواهند شد.

-به همراه داشتن خوراکی و وسایل تیز و فلزی ممنوع است.

مجموعه آبی ایرانیان مشهد

-امکانات رفاهی پارک آبی ایرانیان مشهد:

پارک آبی ایرانیان که مدت هاست به عنوان یک مجموعه تفریحی و گردشگری پرطرفدار شناخته شده و درحال فعالیت است، افزون بر داشتن تفریحات متنوع و هیجان انگیز، دارای تجهیزات و امکانات رفاهی مختلف در راستای فراهم نمودن رفاه حال مراجعین خود میباشد.

از جمله خدمات رفاهی مطلوبی که این مجموعه آبی در اختیار مهمانان خود قرار میدهد باید باید به موارد زیر اشاره نمود:

-رستوران

-کافی شاپ

-سالن زیبایی آقایان و بانوان

-سالن بدنسازی

-سینما ۵ بعدی

-پارکینگ

-فروشگاه لوازم ورزشی و شنا

خرید بلیط پارک آبی ایرانیان مشهد

به منظور خرید بلیط پارک آبی ایرانیان مشهد می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام کنید. برای تهیه بلیط پارک آبی ایرانیان باید به مجموعه و باجه بلیط فروشی آن مراجعه کنید و اگر مایل هستید به صورت غیر حضوری اقدام به خرید بلیط پارک آبی ایرانیان بکنید راحت‌ترین روش، اقدام از طریق سایت خود پارک آبی و یا استفاده از سایت های معتبر دیگر میباشد‌.

مشهد مقدس همواره به عنوان قطب معنوی گردشگری در ایران، مورد توجه زائران و گردشگران بسیاری بوده است که سالانه مسافران زیادی را میزبانی میکند. از همین رو، زیر ساخت های لازم جهت میزبانی کامل از زائران و مسافران مشهدی شکل گرفته است که از مهمترین آنها وجود تفریحات متنوعی است که در این شهر میتوان جست و جو کرد.

در این بین، پارک های آبی مشهد همواره طرفداران خود را داشته اند و از بهترین آنها پارک آبی ایرانیان می باشد. این مجموعه آبی در کنار دیگر پارک های آبی مشهد به دلیل داشتن یکسری از ویژگی های منحصر به فرد، مورد توجه زائران و مسافران بسیاری قرار گرفته است. اگر علاقمند هستید در سفر خود به مشهد، لحظاتی مهیج و به یادماندنی را تجربه کنید پیشنهاد ما به شما تهیه بلیط پارک آبی ایرانیان و لذت حضور در این مجموعه تفریحی است.

ویراستار: خانم الهام نورمحمدی

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها