پیست اسکی شیرباد کجاست؟

هزینه پیست اسکی شیرباد مشهد ۱۴۰۰

اگراهل مشهد هستید یا در فصل زمستان به مشهد سفر کردید و به فکر یک تفریح زمستانی هستید که تجربه آن بسیار لذت بخش باشد “پیست اسکی شیرباد مشهد” را فراموش نکنید.


پیست اسکی شیرباد مشهد با فرا رسیدن فصل زمستان و پس از اولین برف زمستانی، فعالیت خود را آغاز می کند. مهم نیست یک اسکی باز حرفه ای باشید یا مبتدی، اگر علاقمند به تجربه این فضا هستید حتما در فصل زمستان سری به آنجا بزنید.
برای کسب اطلاعات و آشنایی بیشتر تا انتهای این سری از مطالب “مجله گردشگری بلیط اینجا” همراه ما باشید.

جهت “رزرو تفریحات مشهد” و اطلاع از “تور مشهد ۱۴۰۰” با کارشناسان بلیط اینجا تماس بگیرید.

  • تلفن همراه : ۰۹۰۲۳۱۱۹۰۳۶
  • تلفن : ۰۵۱۳۲۲۳۳۰۰۰
  • شماره همراه پشتیبانی پرواز :  ۰۹۰۱۳۱۱۹۰۳۶
  • پشتیبانی قطار : ۰۹۰۳۳۱۱۹۰۳۶
  • هتل و تور : ۰۹۰۲۳۱۱۹۰۳۶

“معرفی پیست اسکی شیرباد”


پیست اسکی شیرباد، گذشته از ایجاد فضایی مفرح و هیجان انگیز، به گونه ای یکی از جاذبه های گردشگری شهر مشهد به شمار می آید؛ در واقع میتوان پیست اسکی شیرباد را از جمله مکانهای دینی مشهد نیز دانست که در بلندای مرتفع ترین قله خراسان رضوی در رشته کوه های بینالود واقع شده است.


این پیست اسکی با مساحت ۵۰ هکتاری خود فضایی سالم و شاد را برای تفریح جوانان در کنار دوستان و خانواده هایشان مهیا کرده است. نکته جالب توجه این است که ساخت پیست اسکی شیرباد مشهد در سال ۱۳۸۸ به عنوان تنها پیست اسکی ناحیه شرق کشور، شروع و نهایتا در سال ۱۳۹۱ افتتاح شد.

پیست اسکی مشهد - پیست اسکی شیرباد مشهد


موضوع حائز اهمیت در مورد این پیست اسکی این است که از اوایل آذرماه تا اواسط فروردین ماه درحال ارائه خدمات به علاقمندان و مراجعه کنندگان است؛ بنابراین در ۵ ماه از سال میتوانید به این پیست اسکی جذاب مراجعه کرده و از آن استفاده کنید.


از امکانات این پیست اسکی باید به وجود سوئیت ها و خوابگاه هایی در دل یک دره برفی جهت استراحت و اقامت در این منطقه، برخورداری از سایت آموزشی و مهمتر از همه، امکان کرایه تجهیزات و امکانات لازم برای اسکی اشاره نمود.


طول کل این پیست اسکی حدود ۱۲۰۰ کیلومتر است که در این میان، تله اسکی موجود در این پیست به اسکی بازان کمک می کند تا مسافت ۹۰۰ کیلومتر تا محل شروع پیست را به راحتی طی کنند. همچنین اگر بعد از اسکی به فکر یک کافی شاپ با محیطی دنج و گرم افتادید کافی شاپ شیرباد، آماده ارائه خدمات به شماست.


در این میان، داشتن سه مسیر مختلف ویژه اسکی بازان حرفه ای، افراد مبتدی و اسکی بازان سطح متوسط، بیش از همه به محبوبیت این پیست و طرفداران آن افزوده است.

پیست اسکی شیرباد کجاست؟


برای رفتن به موقعیت پیست اسکی شیرباد باید از طریق جاده مشهد-چناران، ۳۸ کلیومتر از شهر فاصله بگیرید و همچنین باید از روستای دولت آباد عبور کنید.


مسیر دسترسی از مشهد به این روستا هموار است و جاده مناسبی دارد اما پس از آن، جاده، کوهستانی خواهد شد در نتیجه به یک ماشین ایمن و مناسب با جاده های کوهستانی نیاز دارید؛ ضمناً یادتان باشد که هرگز از زنجیرچرخ غافل نباشید.

شیرباد مشهد - پیست اسکی - پیست اسکی شیرباد مشهد

“جاذبه های گردشگری نزدیک به پیست اسکی شیرباد مشهد”


این پیست از لحاظ موقعیت مکانی، فاصله اندکی تا مکان های دیدنی همچون دره نهل زشک، دره های دولت آباد چناران، دره خرو، روستای تفریحی و گردشگری بوژان، روستای گلمکان و تمام زیبایی های دیدنی این مناطق بی نظیر دارد.

“هزینه ورودی پیست اسکی شیرباد مشهد”


اسکی با لوازم پیست: این بلیط شامل ورودی مجموعه اسکی شیرباد و همینطور اجاره لوازم اسکی برای هرنفر است که شامل چوب اسکی، کفش و باتوم است.
هزینه بلیط برای هر نفر: ۳۰۰.۰۰۰ تومان
اسکی با لوازم شخصی: مخصوص ورزشکارانی که با لوازم شخصی خود علاقمند به اسکی هستند.
هزینه بلیط برای هر نفر: ۱۵۰.۰۰۰ تومان
بلیط ورودی : برای مهمانانی که علاقه‌مند به برف بازی یا لوژ سواری هستند.
هزینه بلیط برای هر نفر : ۱۰۰.۰۰۰

“ساعت کاری پیست اسکی شیرباد”


این پیست اسکی در روز‌های یکشنبه تا پنجشنبه آماده ارائه خدمات به اسکی بازان و علاقمندان میباشد و در روزهای دوشنبه بسته است.
فعالیت این مجموعه نیز از ۹ صبح آغاز می‌شود و تا ۳ بعد از ظهر ادامه دارد. روزهای جمعه نیز این پیست به‌ صورت شبانه روزی فعالیت می ‌کند.

ویراستار: خانم الهام نورمحمدی

پیشنهاد بلیط اینجا:

تور مشهد ۱۴۰۱

تور نوروزی مشهد

تفریحات مشهد

تور پیست اسکی شیرباد

1 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها