اسکای دایوینگ دبی چیست؟

اسکای دایوینگ دبی چیست؟ | تفریحات دبی

“اسکای دایوینگ دبی”

در این مطلب از مجله گردشگری “بلیط اینجا” قصد داریم به معرفی اسکای دایوینگ دبی بپردازیم و اطلاعات لازم در خصوص این تفریح هیجان انگیز را در اختیارتان قرار دهیم تا شما عزیزان در سفر خود به دبی بهترین تجربه را از تفریحات این منطقه گردشگری داشته باشید.

اسکای دایو دبی به عنوان یک ورزش تفریحی شناخته میشود که در میان علاقمندان به ارتفاع و هیجان بالا، بسیار پرطرفدار و محبوب است. در این تفریح مهیج، افراد به کمک هواپیما به ارتفاع مجاز و معینی منتقل شده و از آنجا پرش از هواپیما و سپس پرواز در آسمان را تجربه خواهند کرد.

اسکای دایو دبی، یکی از مراکز مشهور در میان دیگر مراکزی است که این ورزش را انجام میدهند. ساز و کار این مراکز، پرش های آزاد و تعادلی است که با حضور مربیان ماهر، امکان استفاده برای افراد عادی را نیز فراهم کرده است.

اگر مقصد شما کشور دبی است و به فکر تفریح تازه ای هستید که تجربه ای متفاوت برایتان رقم بزند مرکز اسکای دایو دبی همان جایی است که به دنبال آن هستید. این مرکز تفریحی- آموزشی، افراد بسیاری را از دیگر کشورها جذب خود میکند.

همانطور که گفته شد مزیت اسکای دایو دبی این است که علاوه بر داشتن بهترین و با کیفیت ترین تجهیزات و ارائه استانداردترین شرایط،طبق نظر شرکنندگان به عنوان بهترین اسکای دایو خاورمیانه نیز شناخته میشود.

اسکای دایو تهران _ اسکای دایو چیست

در سال های اخیر، اسکای دایو به یکی از بهترین و معروف ترین تفریحات دبی تبدیل شده و گردشگران را ترغیب میکند تا برای یک بار هم که شده آن را تجربه کنند.

اسکای دایو دبی در دو شعبه مجزا سازمان یافته است و هر یک از این شعبه ها در یک منطقه توریستی دبی واقع شده اند. شعبه اصلی این تفریح در پالم جمیرا یا جزیره نخل قرار گرفته است و علاقمندان میتوانند بعد از گذراندن یک دوره کوتاه آموزشی که در همان روز برگزار میشود و پس از پرداخت هزینه، این تفریح را امتحان کنند. شرکت کنندگان در آغاز باید توسط یک هواپیمای فوق سبک تا ارتفاع ۴ تا ۵ هزار متری منتقل شوند و در نهایت با پرش و سقوط آزاد از هوپیما لذتی وصف نشدنی را در خاطرات سفر خود ثبت کنند.

چتربازی در تهران _ اسکای دایوینگ

“محل اجرای اسکای دایوینگ دبی”

قابل توجه است که تمامی مراکز فعال در حوزه پرش از هواپیما تحت نظر شرکت اسکای دایو دبی فعالیت میکنند. اسکای دایو دبی، بزرگترین مجموعه حرفه ای در بخش آموزش چتر بازی در دنیا میباشد که مدیریت اسکای دایوینگ دبی را نیز در دست دارد.
مراکز اسکای دایوینگ دبی در دو منطقه توریستی و زیبا قرار دارند که یکی از آن ها دراپزون صحرا و دیگری دراپزون پالم نام دارد. در ادامه به معرفی هریک از این مراکز خواهیم پرداخت؛

۱-دراپ زون صحرا:
دراپ زون، صحرایی خارج از شهر است که در مسیر واصل بین دبی و العین قرار گرفته است. این شعبه از اسکای دایوینگ دبی دارای مدرسه ای اختصاصی جهت آموزش افراد مبتدی و علاقمندان به ورزش اسکای دایوینگ میباشد و تا زمان تبدیل شدن این افراد به ورزشکارانی حرفه ای همراه آنها خواهد بود.

۲- دراپ زون پالم:
شعبه ای دیگر که میتوان برای انجام تفریح اسکای دایوینگ از آن استفاده کرد دراپزون پالم نام دارد که جزء چند مجموعه برتر برای انجام چتر بازی و اسکای دایوینگ در سطح جهان است.
از مزایای این شعبه، مناظر و چشم اندازهایی است که به هنگام پرش از هواپیما و پرواز در آسمان در اختیارتان قرار دارد و شما در این لحظات میتوانید نمایی کامل از زیبایی های شهر دبی و جزیره پالم را تماشا کنید. این قاب، شامل تصاویری از Ain Dubai(بزرگ ترین چرخ و فلک دنیا)، جزیره Palm Jumeirah، هتل آتلانتیس، برج العرب، جزیره The World و دبی مارینا است.

اسکای دایوینگ چیست؟_ اسکای دایوینگ در قشم

“هزینه ورزش اسکای دایوینگ دبی”

بی تردید از مهمترین موضوعات سفر، هزینه های آن است بنابراین در این قسمت میخواهیم هزینه حدودی این تفریح را بررسی کنیم. توجه داشته باشید که متناسب با شرایط حاکم، تغییرات ارزی و همچنین بنابر پکیجی که انتخاب میکنید هزینه های این ورزش متغیر خواهد بود اما به طور کلی میتوان هزینه های این تفریح را به این صورت در نظر گرفت:

اگر تصمیم گرفته اید در سفر به دبی، تفریح جذابی چون اسکای دایوینگ را تجربه کنید باید هزینه ۵۰۰ دلاری را برای آن لحاظ کنید. این هزینه بابت یک بار پرش از ارتفاع در کنار تجهیزاتی است که در اختیارتان قرار میگیرد؛ ازجمله پرواز با هواپیما، لباس مخصوص، مربی آموزشی و ثبت فیلم و عکس از شما در حین پرواز.

همین طور اگر قصد دارید که در یکی از این شعبات برای دوره های آموزشی اسکای دایوینگ ثبت نام نمایید باید هزینه ای حدود ۴۰۰۰ دلار را پرداخت کنید.

هزینه اسکای دایو دبی _ اسکای دایوینگ در تهران

“بهترین زمان برای اسکای دایوینگ دبی”

همانطور که میدانید دبی به واسطه موقعیت جغرافیایی که دارد آب و هوایی گرم وکم بارش را در بیشتر روزهای سال تجربه میکند به گونه ای که روزهای بارانی آن را به ندرت میتوان دید.

به همین دلیل شما امکان استفاده از اسکای دایوینگ را در اغلب روزهای سال خواهید داشت. اما از طرفی گرمازدگی و محافظت از شما در برابر نور آفتاب نیز اهمیت دارد که بابت این موضوع نیز باید توجه کافی به شرایط جوی زمانی که قصد استفاده از این تفریح را دارید داشته باشید.

بنابراین پیشنهاد میشود که زمان مناسب برای انجام این تفریح را در یکی از ماه های فصل بهار و حتی زمستان و پاییز درنظر بگیرید تا نهایت لذت را از این تفریح مهیج ببرید.

اسکای دایوینگ در دبی

“سطح ایمنی اسکای دایو دبی”

این بخش تفریحی در دبی از بالاترین سطح ایمنی و تجهیزات باکیفیت و ایمن با بالاترین استاندارد‌های جهانی برخوردار است. علاوه بر کیفیت بالایی که این تجهیزات دارند، پس از هربار استفاده، مهندسی شده و همواره نظارت میشوند.
همین طور تمامی مربیان و کادر آموزشی این مجموعه، تبحر لازم را در حوزه چتر بازی و اسکای دایوینگ دارند و با این شرایط جایی برای نگرانی باقی نمی ماند.

“اطلاعات مورد نیاز برای استفاده از اسکای دایوینگ”

امکان رزرو پیش از سفر به دبی فراهم است.
اعلام کنسلی تا ۷۲ ساعت قبل باید انجام شود.
دارای ترانسفر از تمام هتل های شهر دبی.
مدت زمان استفاده از ابن تفریح هیجان انگیز ۲۰ دقیقه می باشد.
زمان شروع فعالیت اسکای دایوینگ از ۱۰ صبح است.
شعب اسکای دایوینگ در همه ی روزهای هفته فعال میباشند.
امکان استفاده برای تمامی افراد از مبتدی تا حرفه ای فراهم میباشد.
پرش شما از هواپیما زمانی انجام میشود که هواپیما در ارتفاع ۱۲.۵۰۰ فیت از جزیره پالم قرار بگیرد.
شما با سرعتی نزدیک به ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت سقوط آزاد را تجربه خواهید کرد.
پس از پرش از هواپیما حدود ۶۰ ثانیه سقوط آزاد را تجربه خواهید کرد و سپس با باز شدن چتر، نزدیک به ۵ دقیقه زمان لازم است تا به آرامی فرود بیایید.

ویراستار: خانم الهام نورمحمدی

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها